Cume copia un testu in Instagram


Se sì un utente di Instagram, pudete avete notatu chì l'applicazione ùn hà micca a capacità di copia di testu. Oghje hà da esaminà à cume questa restrizione pò esse eludita.

Copia u testu in Instagram

Ancu da i primi primatura di Instagram, l'applicazione ùn hà micca pussutu di copià u testu, per esempiu, da a descrizione di e fotografie. È ancu dopu à l'acquistu di u serviziu da Facebook, sta restrizione resta.

Ma cum'è in i commenti à i posti ci hè spessu assai una quantità di informazioni interessanti chì anu da copià, l'utenti cercanu modi per svolta i so piani.

Metodo 1: Semplici Permette Copia per Google Chrome

Ciò ùn hè micca passatu da un cambiamentu impurtante nantu à u situ di Instagram; a capacità di copià di testu in u navigatore era limitata. Fortunatamente, utilizendu un semplice add-on per Google Chrome, pudete riaprire a capacità di selezziunate i frammenti di testu desiderati è aghjunghje à i clipboard.

  1. Andate à Google Chrome in u ligame sottu è scaricate u addalu di Simple Allow Copy, è poi installatu in u vostru navigatore.
  2. Scaricà Simple Permove Copy

  3. Aprite u situ di Instagram, è dopu a publicazione induve volete copià u testu. Cliccate in u angulu in dirittu supranu nantu à l'icona Simplicità Permette Copia (deve diventà colorata).
  4. Avà pruvate à copià u testu - pudete selezziunarli di sicuru è aghjunghje à i clipboard.

Metudu 2: Feliu Click à destra per Mozilla Firefox

Se sì un utilizatore di Mozilla Firefox, un add-on speciale hè ancu implementatu per stu navigatore chì vi permette di riaprire a capacità di copia copia.

  1. In u navigatore, cliccate nantu à u ligame sottu per stallà u Happy Add-Click Add-on.

    Scaricare Happy Right-Click

  2. Andate à u situ di Instagram è aprite a publicazione necessaria. In a barra di indirizzu di u navigatore vedi un'icona in miniatura di un mouse, scavata cù un circaru rossu. Fate un clic nantu à essa per attivà l'add-on in stu situ.
  3. Avà pruvate à copia una descrizione o un commentu - da quì u puntu nantu à sta opportunità hè rializatu.

Metudu 3: Dashboard di sviluppatore in Browser di Computer

Sò un modu faciule per copiare testu da Instagram in ogni browser, se ùn pudete micca aduprà strumenti di terze parti. Idoneu per tutti i navigatori.
 

  1. Aprite l'immagine nantu à u situ di Instagram da cui vulete copiare u testu.
  2.  

  3. Premere chjave F12. Un istante dopu, un pannellu ulteriore apparirà nantu à u schermu, induve avete bisognu di selezziunà l'icona chì si vene in a schermata sottu, o digiàte u tastu di scelta rapida Ctrl + Shift + C.

  4.  

  5. Fate trallà nantu à a descrizione, è cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.

  6.  

  7. Una descrizione sarà affissata nantu à u pannellu di sviluppatore (sì u testu in Instagram hè divisu in paragrafi, allora hè spartitu in parechje parti nantu à u pannellu). Fate un dopu cliccate nantu à un pezzu di testu cù u bottinu sinu di u mouse, selezialu, è dopu u copieru cun a scelta di tastiera Ctrl + C.

  8.  

  9. Aprite un editore di testu nantu à u vostru computer (ancu un Notepad standard face) è appiccate e informazioni conservate in a clipboard cù u tastu di scelta rapida Ctrl + V. Effettuate una operazione simile cù tutti i frammenti di testu.

Metudu 4: Smartphone

Simili, usendu a versione web, pudete ottene l'infurmazioni richieste nantu à u vostru smartphone.

  1. Per cumincià, inizia a applicazione Instagram, è aprite a publicazione desiderata, da u quali a descrizione oi cumprimenti saranu copiati.
  2. Tocca nantu à l'icona in a zona superiore à destra cù i trè punti per aprite u menu in più sceglie l'elemento Share.
  3. In a finestra chì si apre, tocca u pulsante "Copia u Link". Avà hè in u clipboard.
  4. Lanciate qualsiasi browser in u vostru smartphone. Attivate a barra di indirizzu è appiccate u ligame copiatu in quellu. Selezziunu un bottinu "Vai".
  5. Dopu nantu à u schermu aprirà a vostra publicazione di interesse. Longu tenu u vostru dittale nantu à u testu, dopu chì duveranu marcature per a so selezzione, anu da esse postu à l'iniziu è à a fine di u fragmentu di u interessu. Infine, selezziunu u pulsante. "Copia".

Metudu 5: Telegram

U metudu hè aduvatu se avete bisognu di avè una descrizione di a pagina o di una pubblicazione specifica. U Telegram di serviziu hè interessante da a presenza di bot che sò capaci di effettuà funzioni differenti. Dopu, ci focaleremu nantu à u bot, chì pudemu estrà da e fotografie di post, video, è una descrizione.
Scaricate Telegram per iPhone

  1. Run Telegram. Tab "Contatti"in a scatula "Cerca di i cuntatti è di e persone"ricerca bot "@instasavegrambot". Aprite u risultatu truvatu.
  2. Nantu à a pressione di un bottinu "Start", un picculu manuale d'istruzione apparirà nantu à u schermu. Se avete bisognu di avè una descrizione di profilo, u bot deve mandà un furmatu di missaghju "@ username". Se vulete uttene una descrizione di a publicazione, inserite un ligame per esse.
  3. Per fà quessa, avvia a applicazione Instagram, è dopu a publicazione cù a quale ulteriori travagli saranu effettuati. Tocca in cima à destra di l'icona cù i ellissi è selezziunate l'element Share. In a nova finestra si deve cliccà "Copia u Link". Dopu, pudete tornà à u Telegramme.
  4. Da evidenziare a linea di dialogu in Telegram è selezziunate u pulsu Incolla. Mandà un missaghju à u bot.
  5. In risposta, dui messaghji ghjunghjenu immediatamente: unu cuntene una foto o un video da a publicazione, è u secondu cuntene una descrizione di a so copia, chì pò esse oghji copiata in modo sicuru.

Cum'è si pò vede, copiare informazioni interessanti da Instagram hè faciule. Se avete qualchì domanda, dumandatevi in ​​cumenti.