Opzioni di riparazione di Windows


Situazioni in cui, dopu l'installazione di qualche prugramma software, driver o aggiornamentu di u sistema operativu, l'ultimu cuminciò à travaglià cù l'errori, hè abbastanza cumuni. Un utilizatore senza esperienza chì ùn avè micca cunniscenza decide di reinstallà completamente Windows. In questu articulu parleremu nantu à cume restituite u sistema senza reinizallallu.

Ripristinà Windows

Parlendu da a ripristinazione di u sistema, deambulu duie opzioni: annullamentu di qualchi cambiamenti, installazioni è aggiornamenti, o un reset cumpleta di tutte e impostazioni è di i parametri per u statu in cui Windows era à a data d'installazione. In u primu casu, pudemu aduprà l'utilità di riparazione standard o prugrammi speciali. In u secondu, solu l'utili di sistema sò aduprati.

Riparazione

Come annunziatu sopra, a recuperazione implica un "rollback" di u sistema à u statu precedente. Per esempiu, se installate errori durante l'installazione di un novu driver o u vostru computer hè instabile, pudete annullà l'azzioni fatti cù certi strumenti. Sò divisi in dui gruppi - strumenti di sistema di Windows è software di terze parti. U primu include una utilità di riparazione incastunata, è u secondu include vari prugrammi di backup, cum'è Aomei Backupper Standard o Acronis True Image.

Vede ancu: Programmi per a ripresa di u sistema

Questu prucessu hà una sfumata impurtante: per una riparazione d'accertuvi, devi prima creà un puntu di riparazione o un backup. In u casu di l'utilità standard "Windows", tali punti ponu esse creati automaticamente quandu l'installazione o l'eliminazione di componenti impurtanti, prugrami o driver. Cù u prugramma ùn ci sò opzioni - a riservazione deve esse fatta senza mancanza.

Utilità di riparazione di Windows

Per uttene questu utilità, devi abilità a prutezzione di l'infurmazioni nantu à u discu sistema. I passaggi qui seguitu sò pertinenti per tutte e versioni di Windows.

  1. Fate un clic col meninu guru nantu à u draghjone. "Computer" annantu à u desktop è andate in a prupietà di u sistema.

  2. In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u ligame "Prutezzione di u sistema".

  3. Sceglite un'unità, accantu à u nome di chì ci hè un postcript "(Sistema)" è spingà u pulsante "Personalizza".

  4. Mette u switch in a posizione chì ti permette di ripristinare à tempu i parametri è e versioni di file, poi cliccate "Applicà". Per piacè avà a notà chì in a stessa finestra, pudete configurà a quantità assignata di u spaziu in discu per conservà i dati di backup. Dopu avè stabilitu stu blocu pò esse chiusu.

  5. Avemu dighjà detto chì i punti di riparazione ponu esse creati automaticamente, ma questu ùn hè micca sempre pussibile. A megliu soluzione hè di effettuà queste azzioni da tè prima di cambiamenti importanti in u sistema. Spingi "Crea".

  6. Dà u nome di u puntu è ancu più pressa "Crea". Ùn hè micca bisognu di fà nunda. Questu operazione simplici ci permetterà di assicurà u sistema per e installazioni senza successu o impostazioni.

  7. Per ripristinà, basta preme u bottinu di utilità currente.

  8. Quì putemu vede a proposta per aduprà u puntu creatu automaticamente, è selezziunu una di quelle esistenti in u sistema. Sceglite a seconda opzione.

  9. Quì ci vole à cunsultà a casella indicata in u screenshot per visualizà tutti i punti.

  10. A scelta di un puntu necessariu hè fatta in i so nomi è a data di a creazione. Quest'informazione ti aiuterà à determinà quandu è ciò chì cambiamenti portanu à prublemi.

  11. Dopu avè selezionatu cliccate "Prossimu" è aspettemu chì a fine di u prucessu, durante a quale sarà necessariu accettà cun a continuazione, postu chì sta operazione ùn pò esse interromputa.

  12. Dopu a riparazione hè completa è u OS hè carregatu, noi riceverà un missaghju cun informazioni nantu à i risultati. Tutti i dati persunali cume saranu in u so postu.

Vede ancu: Cumu ripristinà u sistema Windows XP, Windows 8

U vantaghju indubbindibile di l'utilità hè un risparmiu significativu di tempu è spaziu discu. Di u mussu, pudete sceglie a incapacità di recuperà in casu di corruzzione di dati nantu à a partizione di u sistema o à altri fattori, cume i punti sò conservati in u listessu locu chì altri file OS.

Software speciale

Da esempiu di u prugramma di backup è recuperu, utilizzeremo Aomei Backupper Standard, postu chì in questu funzioni sò dispunibule in a versione free è senza restrizioni. Pudete scaricarlo à u link à l'iniziu di sta paragrafo.

Vede ancu: Cumu uttene Acronis True Image

  1. Prima, vedemu scansu cumu fatti di backup di dati di sistema. Fate u prugramma è andate in tab "Backup". Eccu sceglite u blocu cù u nomu "Backup di u sistema".

  2. U prugramma determina automaticamente a partizione di u sistema, hè solu à sceglie un locu per salvà a copia. Per questi scopi, hè megliu ad aduprà un altru discu fisicu, unità amovibile o archiviazione di rete. Ciò hè necessariu per migliorà a fiducia di a copia di salvezza.

  3. Nantu à a pressione di un bottinu "Start Backup" U prucedimentu di backup si principia, chì puderà passà un bellu tempu, da chì i dati sò copiati "cum'è", vale à dì, tutta a partizione di u sistema cù i parametri salvati. Dopu ch'ella hè creata una copia, hè cumpressu per salvà spaziu.

  4. A funzione di ripresa hè in tab "Ripristinare". Per inizià u prucessu, selezziunate a copia adatta è cliccate "Prossimu".

  5. Sì ùn ci sò elementi in a lista, l'archiu pò esse ricercatu nant'à u computer cù u bottinu "Path". U lugiziale detectà ancu i file chì sò stati creati in un'altra versione di u prugramma o in un altru PC.

  6. U prugramma vi avverrà chì i dati sò dati di sistema è saranu rimpiazzati. Siamo d'accordu. Dopu, avemu da fà u prucessu di recuperu.

U vantaghju di stu metanu hè chì pudemu sempre ripristinà u sistema, micca quantu i cambiamenti sò stati fatti. Minu - u tempu necessariu per creà l'archiu è u prucessu successivu di "rollback".

Ripristina i settori

Questa pratica impone a rimozione di tutti i prugrammi è rende i parametri di u sistema à u statu "di fabbrica". In Windows 10 ci hè una funzione per salvà i dati di l'utenti dopu à un reset, ma in i "sette", purtroppu, avete bisognu di fà una copia di salvezza manualmente. Tuttavia, l'OS crea una cartella specifica cù qualchi dati, ma tutte e informazioni persunali ponu esse restituite.

  • "Dieci" furnisce parechje opzioni di "rollback": riprisentà à u so statu originali aduprendu i parametri di u sistema o u menù di boot, è installazione di u precedente build.

    Leggi ancu: Ripristinà Windows 10 à u so statu originali

  • Windows 7 utilizza un applet per questo scopu. "Pannello di cuntrollu" cù u nomu "Backup è Restore".

    Ulteriori: Restituendu i setarini di fabbrica di Windows 7

Conclusione

Ripristinà u sistema operativu hè sèmplice, s'è cunsultate di creà una copia di backup di i dati è di i parametri. In questu articulu hà guardatu parechje funzioni è strumenti cun una descrizzione di i so pro e contro. Tu decidi chì quelli à aduprà. L'utili di sistema contribuiscenu à corregge a maiò parte di l'errori è adatta à quiddi utenti chì ùn tenenu micca i documenti estremamente impurtanti in u computer. I prugrammi aiutanu à salvà letteralmente tutte e informazioni in l'archiviu, chì ponu sempre utteni per schjode una copia di Windows cù i file intatti è l'impostazioni currette.