Cumu attivà u tastieru numericu di un laptop

Tastatori in urdinatori venenu in dui formati: cù è senza un unità digitale. Più spessu, e versioni compatte sò riunite in dispositivi cù una dimensione di schermu à piacè, adattendu à e dimensioni cumplettime. In i portatili cun display è a dimensione di u dispositivo in sè ci hè più possibilità di aghjunghje un Num-block à a tastiera, di solitu cuncepta 17 tasti. Cumu includere sta unità addizionale per usarli?

Accende l'unità digitale in a tastiera di u portatile

Più spessu, u principiu di abilità è disattivà stu settore hè identicu à tastiere convenzionali cuatri, ma in certi casi si pò differisce. E se ùn avete micca u blocu numericu dirittu in ogni casu, ma avete bisognu di essa bisognu, o per qualchì ragione u Num Lock ùn funziona micca, per esempiu, u muvimentu stessu hè rotto, è cunsiglii d'utilizà a tastiera virtuali Ciò hè un'applicazione standard di Windows, chì si trova in tutte e versioni di u sistema operativu è emula i battiti di clavia cliccendu in u bottinu sinu di u mouse. Cù u so aiutu, accende Us Lock è aduprà e altre chiavi di u blocu digitale. Cumu trovà è esecutà un tale prugramma in Windows, leghje l'articolo à u ligame sottu.

Leggi più: Lanciate a tastiera virtuale nantu à un laptop in Windows

Metudu 1: Chiave Num Lock

Chiavi Num lock pensatu per abilità o disattivà a tastiera Num.

Quasi tutti i laptops anu un indicatore di luce chì mostra a so statutu. A luce hè attivata - significa chì u tastieru numericu funziona è pudete aduprà tutti i so tasti. Se l'indicatore hè scomparsu, basta à cliccà nantu à Num lockper attivà u blocu di queste chiavi.

In dispositivi senza messu in luce u status di a chiavi, resta à esse orientatu in modu logicu - se i numeri ùn funzionanu micca, resta à spingi Num lock per attivarli.

Disattivazione di numerose chiavi ùn sò di solitu necessarie, quessa hè fatta per a praticità è a prutezzione contr'à i clic casuali.

Metudu 2: Fn + F11 combinazione di tasti

Certi mudelli di notebook ùn anu micca una unità digitale separata; esiste solu una opzione cumminata cù a tastiera principale. Questa opzione hè truncata è consiste solu in numeri, mentri u blocco di piena regula hè cusì 6 chiavi di più.

In questo casu, vi fate bisognu di preme a combinazione di tasti Fn + f11per passà à u tastieru numericu. L'utilizazione ripetuta di a stessa combinazione include u tastieru principale.

Nota: a seconda di a marca è di u mudellu di u portatile, a scelta rapida da tastiera pò esse leggermente diversa: Fn + f9, Fn + F10 o Fn + f12. Ùn preme micca tutte e cumminazioni in una riga, prima guarda l'icona di a chjave di funzione per assicurassi chì ùn sia micca responsabile di altra cosa, per esempiu, cambià a luminosità di a schermata, u travagliu di Wi-Fi, etc.

Metudu 3: Modifichi l'impostazioni di u BIOS

In rari casi, u BIOS hè responsabile di u funziunamentu di u blocu à diritta. U parametru chì attiva questa tastiera deve esse attivatu per impostazione predefinita, ma sì u pruprietariu precedente di u portatile, tu o un altru per qualchì avutu raghjucatu, avete bisognu di entrà è rinnuvallà.

Vede ancu: Cumu entrà in BIOS in un laptop, Acer, Samsung, Sony Vaio, Lenovo, HP, ASUS

  1. Andate in u BIOS, aduprà e frecce nantu à a tabulazione di tastiera "Principale" truvà u parametru Numlock.

    Pò ancu esse situatu in a tabulazione. "Boot" o "Avanzate" nant'à "Funzioni avanzate di BIOS"in sottomenu "Caratteristiche di tastiera" è portà un nome "Boot Up Numlock Status", "System Boot Up Numlock Status", "Boot Up Numlock LED".

  2. Cliccate nantu à u parametru Enter è stabilisce u valore "On".
  3. Cliccate F10 per salvà e cambiamenti è poi riavanu.

Avemu consideratu parechje maniere chì ti permettenu di includere numeri nantu à u latu dirittu di un laptop cun una tastiera di un fattore di forma diversa. À propiu sì, se sì u pruprietariu di una versione minimalista senza un bloccu digitale, ma avete bisognu di una basa continua, fighjate dopu a nampads (blocchi numerichi di u tastieru) cunnessi à u vostru laptop via USB.