SIW 2018 8.1.0227

A musica in u video aiuta à dà à u video un certu umore - di fà u video divertente, energicu, o viceversa per aghjunghje note tristi. Per aghjunghje musica à u video, ci hè un gran numaru di prugrammi speciali - editori video.

In questu articulu, puderete amparà nantu à i migliori programmi per inserisce a musica in video.

A maiò parte di i redattori di video ti permettenu di mette qualsiasi musica in u video. E differenze sò principalmente in u prumularu pagatu / libaru è a cumplicità di u travagliu in essa. Considerà i primi 10 programmi per aghjunghje musica à u video.

Munimentu video

U montage video hè un sviluppu russo per travaglià cù video. U prugramma hè perfettu per i principianti. Cun duie, pudete tarrà a video, aghjuntu musica è sovrapuntà effetti video ancu s'è ùn avete mai provatu tù stessu in u campu di l'editing video.

Malgradu a simplicità di u prugramma, hè pagatu. A versione di prova di l'applicazione pò esse usata per 10 ghjorni.

Scaricate u software VideoMontazh

Ulead VideoStudio

U prossimu prugramma di a nostra recensione sarà Ulead VideoStudio. Ulead VideoStudio hè un eccellente prugramma da inserisce a musica in un video è duveru fà altre manipuli per quessa. Come qualunque editu video chì si risponde, l'applicazione permette di tagliare video clip, aghjuntu effetti, rallentà o accelerà u video è salvà u file editatu in unu di i furmati di video popolari.

À l'ora, u prugramma hè rinominatu Corel VideoStudio. L'applicazione hà un periodu di prova di 30 ghjorni.

L'inconvenienti includenu a mancanza di traduzione di u prugramma in rusa.

Scaricate Ulead VideoStudio

Sony vegas pro

Sony Vegas Pro hè u prugramma di currezzione video più famosa. U solu concurrente di stu editoru video in termini di prestazione è u numeru di possibili hè Adobe Premiere Pro. Ma nantu à u più tardu.

Sony Vegas Pro ti permette di fà tuttu ciò chì vulete cù u video: ritagliu, applicà effetti, aghjuntu una maschera per u video nantu à un fondo verde, edite a traccia audio, aggiungi un testu o una immagine sopra a video, automatizza certi azioni cù u video.

Sony Vegas Pro mostrerà ancu perfettamente cum'è un prugramma per l'aggiunta di musica à un video. Basta à lascià u file audio desideratu nantu à a timeline, è sarà sovrappositu sopra u sonu originale, chì, se desideratu, pò esse speziatu è lasciate solu a musica aghjuntu.

U prugramma hè pagatu, ma u periodu di prova hè dispunibule.

Scaricate u prugramma Sony Vegas Pro

Adobe Premiere Pro

Adobe Premiere Pro hè un editore di video professionale putente. Questu hè probabilmente u megliu prugramma in quantu di u numeru di funzioni per u travagliu cù video è a qualità di effetti speciali.
Adobe Premiere Pro potrebbe ùn sia tantu faciule d'usu cumu Sony Vegas Pro, ma i prufessiunali apprezzanu e funzioni di u prugramma.

In listessu tempu, azzioni semplici cume aggiunu musica à un video in Adobe Premiere Pro sò assai semplici.

U prugramma hè ancu pagatu.

Scaricate Adobe Premiere Pro

Windows film maker

Windows Movie Maker hè un prugramma di currezioni video gratuiti. L'applicazione hè perfetta per tagliare video è aghjuntu musica. Se avete bisognu di effetti speciali di qualità alta è di numerose prughjetti per travaglià cù video, allora hè megliu ad aduprà editor di video più seriosi. Ma per l'usu simplici di u cunsumatori, Windows Movie Maker hè ciò chì ti serve.

U prugramma hà una interfaccia russa è una sistemazione cumuna è logica di e voci di travagliu.

Scaricate Windows Movie Maker

Studio Pinnacle

Pinnacle Studio hè un editor di video professionale pagatu, ma pocu chjamatu. L'applicazione vi aiuterà à aduprà a video è mette a musica in ellu.

Scaricate Pinnacle Studio

Windows Live Movie Studio

Movie Studio Windows Live hè una versione più moderna di u prugramma Movie Maker. À u so core, hè u stissu Movie Maker, ma cun aspettu modificatu, adattatu à e reguli moderni.
U prugramma hè eccellente per affrontà l'aggiunzioni di musica à u video.

I vantaghji includenu u travagliu libaru è faciule cù l'editore.

Scaricate u prugramma Windows Live Movie Studio

Virtualdub

Sì avete bisognu di un prugrammu di montage di video senza funzionalità, pruvate VirtualDub. Questa applicazione permette di ritagliare un video, applicà filtri à l'immagine. Pudete ancu aghjunghje a vostra musica preferita à u video.

U prugramma hè un pocu difficiule d'usu per via di l'interfaccia specifica è di a mancanza di traduzione. Ma hè ghjustu libaru.

Scaricare VirtualDub

Avidemux

Avidemux hè un'altra applicazione video gratuita. A reculata è l'incollatura di video, filtri di immagine, l'aggiunzioni di musica in un video è chì si convertenu in u formatu video desiratu sò tutti dispunibili in Avidemux.

L'inconvenienti includenu una curva di traduzzione è un pocu numeru di funzioni supplementari. Hè vera, questu questu hè prubabilmente basatu solu da i prufessiunali.

Scaricate Avidemux

Movavi Video Editor

L'ultimu prugramma di a nostra rivista chì si stende finendo sarà Movavi Video Editor - un prugrammu simile è pratticu per l'editing video. Puderemu dire chì questu hè a versione più simplificata di Adobe Premiere Pro per i utilizatori cumuni.

L'editor di Movavi Video risponde à e cunsiglii di l'editor di video di alta qualità: ritruvà è cumincià a video, aghjunghjendu musica, effetti speciali, panning è assai di più sò dispunibili in sta applicazione.
Purtroppu, stu prugramu simplici hè ancu pagatu. Periodu di prova di 7 ghjorni.

Scaricate Movavi Video Editor

Allora avemu guardatu i migliori programmi per inserìri musica in video presentati nantu à u mudellu mudernu modernu. Chì prugramma da aduprà - a scelta hè a vostra.