Windows Task Manager for Beginners

Windows Task Manager hè una di i più importanti attrezzi di u sistema operativu. Incù l'aiutu di questu, pudete vede perchè u computer hà rallentu, chì prugramma "mangia" tutta a memoria, u tempu di u processore, scrive sempre qualcosa nantu à u discu duru o accede à a rete.

In Windows 10 è 8, hè statu introduttutu un novu gestore di servizii novu è più avanzatu; in ogni casu, u cunsigliu di e mansioni di Windows 7 hè ancu un strumentu serio chì ogni utilizatore di Windows deve esse in pussibule. Alcune di e tipiche missioni sò diventate assai più faciule da esibisce in Windows 10 è 8. Vene ancu: ciò chì si deve fà se Task Manager hè disattivatu da l'amministratore di sistema.

Cumu chjamà u manager di e attività

Pudete chjamà a gestione di l'attività di Windows in vari modi, quì sò i tre più pratici è veloci:

  • Premete Ctrl + Shift + Esc in quantu mentre mentre in Windows
  • Appughjà Ctrl + Alt + Del
  • Fate un clic destro nantu à a barra delle applicazioni di Windows e seleziona "Avvia Task Manager".

Chjamà Task Manager da a Taskbar di Windows

Speru chì questi metudi saranu abbastanza.

Ci hè ancu altri, per esempiu, pudete creà una scorcia ancu nantu à u desktop o chiamate u speditore à traversu "Run". Di più nantu à sta sughjettu: 8 maneri per aprire Task Manager Windows 10 (idoneu per u precedente OS). Fighjunemu à ciò chì pò esse fattu cù l'aiutu di u Task Manager.

Vede l'usu di a CPU è l'utilizazione di RAM

In Windows 7, u Gestore di e attività si apre per impostazione predefinita nantu à la scheda "Applicazioni", induve pudete vede l'elenco di prugrammi, u chjamate velocemente cù l'aiutu di u cumandamentu "Annulla Task", chì funziona ancu se l'applicazione hè ghjustu.

Questa tabulazione ùn permette micca di vede l'usu di risorse da u prugramma. Inoltre, sta tabulazione ùn mostra micca tutti i prugrammi in esecuzione in u vostru computer - un prugrammu chì funghja in background e ùn hà micca cusì nant'à Windows.

Windows 7 Task Manager

Se andate à la scheda "Prucessi", pudete vede una lista di tutti i prugrammi in esecuzione nant'à u computer (per l'utente attuale), inclusi i processori di background chì ponu esse invisibili o situati in a vigna di sistema di Windows. In più, a tabulazione di i prucessi mostra u tempu di u processore è a RAM di l'urdinatore aduprata da u prugramma chì stà in esecuzione, chì in alcuni casi ci permette di truvà cuncinioni utili di u rallentu di u sistema.

Per vede un elencu di processi chì esiste in un computer, cliccate nantu à u pulsante "Mostra i prucessi da tutti l'utenti".

Task Manager di Processi di Windows 8

In Windows 8, a scheda principale di u Gestore di e attività hè "Processi", chì mostra tutte l'infurmazioni nantu à l'usu di risorse di l'ordinatore da i prugrammi è i prucessi cuntenuti in elli.

Cumu omià i processi in Windows

Ucciti u prucessu in Task Manager di Windows

Processi di omicidiu significa spiegà a so esecuzione è a scarica da a memoria di Windows. U più spessu ci hè una necessità di uccidere u prucessu di background: per esempiu, sarai fora di u ghjocu, ma u computer rallenta è si vede chì u schedariu game.exe continua à appesi in u Task Manager di Windows è manghja risorse o qualchì prufessu carica u processore di 99%. In questu casu, pudete cliccà cun u cliccagliu nant'à stu prucessu è selezziunate a vocazione di u menu contuttu "Rimuva attività".

Verificate l'usu di u computer

Performance in Windows Task Manager

Se aprite la scheda Prestazioni in u Task Manager di Windows, allora puderete vede e statistiche in generale nantu à l'usu di risorse informatiche è di grafica individuale per a RAM, u processore è ogni nucleo di processore. In Windows 8, e statistiche d'usu di rete saranu visualizzate nant'à u listinu tabulazione, in Windows 7 queste informazioni sò dispunibili in la scheda Rete. In Windows 10, l'infurmazioni nantu à a carica di a scheda video sò ancu dispunibili in a scheda prestazioni.

Vede l'usu di l'accessu a rete per ogni prucessu separatamente.

Se stai rallentendu l'internet, ma ùn hè micca chiaru quale prugramma scarica qualcosa, pudete scopre, perchè in u Gestore di e attività in a scheda "Prestazione" cliccate u pulsu "Apri u Monitor di risorsa".

Monitor di risorse di Windows

In u monitor di risorse nantu à a scheda "Rete" ci hè tutte e informazioni necessarie - pudete vede chì prugrammi utilizanu l'accessu à Internet è aduprà u vostru trafficu. Da vede ancu chì a lista include applicazioni chì ùn usanu micca l'accessu à Internet, ma aduprà capacità di rete per comunicà cù dispositivi di computer.

Simili, in u Monitor di risorse di Windows 7, pudete seguitu l'usu di u discu duru, di RAM, è di altre risorse di l'ordinatore. In Windows 10 è 8, a maiò parte di sta infurmazione pò esse veduta da a scheda Processi di u Task Manager.

Gestite, abilitete è disabilite l'autocassu in u Gestore di e attività

In Windows 10 è 8, u manager di e attività hà una nova scheda "Startup", induve pudete vede una lista di tutti i prugrammi chì si principenu automaticamente quandu u Windows si mette in opera e e so risorse sò aduprate. Quì pudete rimuovere i prugrammi inutili da u avvintu (tuttavia, tutti i prugrammi ùn sò micca visualizzati quì. Dettagli: Startup di prugrammi Windows 10).

Programmi in startup in Task Manager

In Windows 7, pudete aduprà la scheda Startup in msconfig per questa, o aduprà utilità terze per pulì l'iniziu, cum'è CCleaner.

Questu conclude u mo breve escursione in u Task Manager di Windows per i principianti, speru chì era utile per voi, da chì avete lettu finu. Se avete spartutu st'articulu cù l'altri - sarà bellu.