Cosa hè u prucessu di hkcmd.exe

L'unità virtuale hè destinata à leghje disci virtuali, è hè un strumentu impurtante in tutti i computer. Usendu u drive, pudete vede i file di l'immagine di discu, o aduprà quelli cum'è una sorta di NoDVD. Tuttavia, micca tutti si sà cume creà una unità virtuale, è in questu articulu vederemu un esempiu di creazione di un drive virtuale in u prugettu UltraISO.

UltraISO hè una utilità utile per a creazione è a mudificazione di immagini di dischi di vari formati. Tuttavia, in più, u prugramma hà un altru vantaghju: pò creà è aduprà azzioni virtuali chì differenu per e so funzioni da u present sinu chì ùn puderanu micca inserisce un discale reale. Ma cumu creà tali spazii in u prugramma? Vedemu!

Scaricate UltraISO

A creazione di un drive virtuale

Prima ci vole à gestì u prugramma in ogni modu chì cunnosci. Avà avete bisognu di aprite i paràmetri chì sò in u menù "Opzioni". Hè assai impurtante chì u prugrammu sia messu in marcia. comu amministratore, o nunda di tuttu.

Avà bisognu di aprire la scheda "Avvite Virtuale" in l'impostazioni.

Avà bisognu dì specificà u numeru di unità chì avete bisognu. Selezziunu u numaru di dispositivi.

In principiu, questu hè tuttu, ma pudete rinominà i drive, per chì duverete ritornà à l'impostazioni di l'unità di novu. Selezziunu l'unità di a cui lettera volete cambià, è selezziunate a lettera di l'unità, poi cliccate nant'à cambiamentu.

Sì ancu scurdate di includere u prugramma in qualità di amministratore, un sbagliu apparirà, chì pò esse risoltu cù u lettu di l'articolo in u ligame qui seguitu:

Lezione: Cumu fermà l'errore "Avete bisognu di avè diritti di amministratore."

Hè u tuttu di a creazione di una unità virtuale, avà pudete montà una immagine in lu è aduprà i schedari chì sò nantu à sta immagine. Questu hè assai utile quandu utilizzate ghjochi cuncepiti, quandu u ghjocu ùn funziona micca senza un discu. Pudete puru montà a maghjina di u ghjocu in u drive, è ghjucà cum'è u discu inseri.