Electronic Arts hà annunziatu a creazione di una piattaforma di ghjocu in nube

A tecnulugia da EA hè chjamata Prughjettu Atlas.

A dichjarazione in esame in u blog ufficiale di Electronic Arts hà fattu un direttore tecnicu di a cumpagnia Ken Moss.

Project Atlas hè un sistema di nube disignatu per i ghjucatori è i sviluppatori. Da u puntu di vista di u gamer, ùn ci sò poche innovazioni speciali: l'utente scarica l'applicazione clientela è inizià u ghjocu in esse, chì hè processatu in i servitori EA.

Ma a cumpagnia vole andà più in u sviluppu di tecnologie di nuvule è offre u so serviziu per sviluppà ghjochi nantu à u motore Frostbite quale parte di stu prugettu. In breve, Moss descrive Prughjettu Atlas per sviluppatori cum'è "motoru + servizii".

In questu casu, a questione ùn hè micca limitata à aduprà simplicemente e risorse di l'ordinatori remoti per accelerà u travagliu. Pruducte Atlas darà ancu un'occasione ad aduprà reti neurali per creà elementi individuali (per esempiu, per generà un paisaghju) è analisà e azzioni di i ghjucatori, è dinò rende più faciule di integrà i componenti sociali in u ghjocu.

Ora più di un migliaia di impiegati EA da vari studii travagliavanu à u Prughjettu Atlas. U rapprisentante di Eletronic Arts ùn hà segnalatu nisuna prughjetta futura specifica per sta tecnulugia.