Annunziau un ritiratu cù ghjochi per DOS

A moda di a retroconsolee in miniatura hè andatu fora di i limiti di l'ultime console di ghjocu.

A cumpagnia Unit-e hà dicitu chì i ghjochi di DOS anu ancu u dirittu di esistere in un tale formatu, è hà presentatu una console chì si chjama PC Classic.

Ma se "SNES" o PlayStation "riduttu" hè un modu faciule è à prezzi accessibili per ghjucà giochi per queste piattaforme, a necessità di PC Classic hè discutibile, da parechji ghjochi antichi di PC venenu in maniera digitale è nè di più sforzu o dispositivi individuali.

A forza di u PC Classic puderia esse licenze esclusive, ma finu a creatura di a console ùn hè micca pronta à dìchè i ghjochi saranu preinstallati nant'à a so piattaforma (più di 30 di esse pianificanu cun a possibilità di cumprà ghjochi addizionali). I tituli mustrati in u trailer - Doom, Quake II, Commander Keen 4, Jill of the Jungle - sò già dispunibuli per l'acquistu, è questu sicondu hè pienu liberu in u GOG.

Pannelli di console di u frontu è di andatu. Ci sò trè porti USB per cunnessu i gamepad, una tastiera è / o un mouse, una uscita HDMI è un compositu, un input per l'alimentu è ancu un connettore (di fronte) per e schede di memoria

Cost PC Classic sarà 99 dollari. Unità-e pianu di lanciare a campagna di crowdfunding in un prossimu futuru, è a console hè pronta per a liberazione à a fine di a primavera - l'iniziu di l'estate l'annu prossimu.