Google Play hè un serviziu praticu di Android per visualizà è scaricà diversi prugrammi utili, ghjochi è altre applicazioni. Quandu si acquista è si vede u magazinu, Google tiene in considerazione a situazione dell'acquirente è, in cunfurmazione cù questi dati, forma una lista adatta di prudutti dispunibuli da fà.
Cambia paese in Google Play
Spessu, i proprietari di dispositivi Android necessitanu di cambià a so posizione in Google Play, perchè pochi prodotti in u paese ponu micca esse dispunibuli da scaricà. Questu pò esse fattu cambendu e impostazioni in u account Google o in l'applicazioni speciali.
Metudu 1: Utilizendu l'applicazione di cambiamenti IP
Questu metudu consiste in scarà una applicazione per cambià l'indirizzu IP di l'utente. Consideremu i più popolari - Hola Free VPN Proxy. U prugramma hà tutte e funzioni necessarie è hè disponibile gratuitamente in u Market Play.
Scaricate Hola Free VPN Proxy da Google Play Store
- Scaricate e applicazione da u ligame di sopra, installate e aprite. Fate un clic nantu à l'icona di u paese in u angulu in alto à sinistra è andate in u menu di selezione.
- Selezziunu qualunque paese dispunibile "Libertà"Per esempiu, l'America.
- Trova Google Play in a lista è cliccate nant'à.
- Cliccate "Start".
- In a finestra pop-up, cunfirmate a cunnessione cù u VPN cliccendu "OK".
Dopu avà eseguitu tutti i passi sopra ripusuti, avete bisognu di scurdà a cache è di cancellà i dati in l'impostazioni di l'applicazione Play Market. Per questo:
- Andate à l'impostazioni di u telefonu è selezziunate "Applicazioni è Notificazioni".
- Andà à "Applicazioni".
- Trova "Google Play Market" è cliccate nantu à ellu.
- Dopu, l'utente deve andà à a sezione "Memoria".
- Cliccate nantu à u bottinu "Reset" è Clear Cache per cancellà a cache è i dati di sta applicazione.
- Andendu à Google Play, pudete vede chì u magazinu hè diventatu u stissu paese chì l'utente hà messu in l'applicazione VPN.
Vede ancu: Configurazione di e cunnessioni VPN in i dispositivi Android
Metudu 2: Cambia i Parametri di Cuntinu
Per cambià a nazione in questu modu, l'utente deve avè una carta di banca aghjunta à un account Google, o bisognu di aghjunghjale in u modu di cambià a regolazione. Quandu aghjunghjenu una mappa, l'indirizzu di a residenza hè indicatu, è hè in questa scatula chì entri in u paese chì successivamente apparirà nantu à u magazinu Google Play. Per questo:
- Andà à "Metodi di pagamento" Google Pleya.
- In u menù chì si apre, pudete vede una lista di mappe associate à l'utenti, è aghjunghje altre. Cliccate nantu à "Altre impostazioni di pagamento"andà à cambià una carta di banca esistente.
- A nova tabulazione si aprirà in u navigatore, induve vole chjappà "Cambia".
- Andà à a tab "Locu", cambiate u paese à ogni altru e inserisci l'indirizzu reale in esse. Inserite u còdice CVC è cliccate "Refresh".
- Ora Google Play aprirà u magazinu di u paese chì hè statu indicatu da l'utente.
Per piacè, avverate chì u paese chì esiste in Google Play cambierà entro 24 ore, ma solitu trà diverse ore.
Vede dinò: Cancellà un metodo di pagamentu in Google Play Store
L'alternativa hè di aduprà l'applicazione Market Helper, chì aiuta ancu à rimuovere a restrizione à cambià u paese in u Market di Play. Tuttavia, bisogna tene à cunnosce chì per u so usu nantu à u smartphone deve esse ottenutu diritti di root.
Leggi più: Ottenerendu i diritti di root su Android
Modificà u paese in Google Play Store hè permessu micca più di una volta l'annu, cusì l'utente deve pensà cù cura à i so acquisti. L'applicazioni di terze parti esistenti, è ancu l'impostazioni standard di l'Utente di Google, aiutanu l'utente à cambià u paese, è ancu à altri dati necessarii per futuri acquisti.