Quandu ci hè una collaborazione cù l'altri utilizatori, o se vulete spartiri cù i vostri amichi un pocu di cuntenutu situatu in u vostru computer, avete bisognu di cunservà certi directory, cioè di mette li dispunibule à altri utilizatori. Vedemu chì cum'è questu pò esse implementatu nantu à un PC cù Windows 7.
Metodi di attivazione per a spartera
Ci hè dui tippi di cumparisce:
- Locale;
- Rete.
In u primu casu, l'accessu hè fornitu à i cartulari situati in u vostru cartulare d'utenti. "Utenti" ("Utenti"). In listessu tempu, l'altri utenti chì anu un prufessu in stu computer o avianu lanciatu un PC cù un account invitatu puderanu vede a cartella. In u secondu casu, si prupona l'uppurtunità di entrà in u cartulare per a rete, chì i vostri dati ponu esse visti da persone da altri computer.
Vedemu chì cumu si pò aprite l'accessu o, cume si dicenu in un altru modu, condivide cartelle in un PC cù Windows cun 7 metodi diversi.
Metudu 1: Fornite l'accessu lucale
Prima, fighjate cumu per furnisce l'accessu di i vostri directory à altri utenti di stu computer.
- Aprite "Esploratore" è andate induve si trova u cartulare chì vulete spartà. Fate un clic nantu à u cù u cliccate à dirittu di u mouse è selezziunate in a lista chì si apre "Pruprietà".
- A finestra di pruprietà di una cartulina si aprite. Move a sezione "Accessu".
- Cliccate nantu à u bottinu "A cumpartite".
- Una finestra si apre cù un elencu di utenti, induve trà quelli chì anu l'opportunità di travaglià cù stu computer, devi marcà l'utenti cu cui vo vulete spartà a directory. Se vulete dà l'occasione di visità assolutamente tutti i titolari di conti in stu PC, selezziunà l'opzione "Tuttu". Next in a colonna "Livellu di permessu" Pudete specificà ciò chì si pò permessu à l'altri utilizatori in a vostra cartella. Quandu sceglite una opzione "Leggere" si pò vede solu i materiali, è in a scelta di una posizione "Leggere è scrivere" - puderà ancu cambià i vecchi è aghjunghje novu file.
- Dopu chì i settori sopra cullati sò fatti, cliccate "A cumpartite".
- E impostazioni saranu applicate, è dopu una finestra di informazione sarà aperta, vi informanu chì a cartella hè stata spartita. Cliccate "Fatti".
Avà altri utilizatori di stu computer puderanu entrà facilmente in u cartulare sceltu.
Metudu 2: Fornite l'accessu di Rete
Ora vedemu cume di furnisce l'accessu à u cartulare da un altru PC in rete.
- Aprite e pruprietà di u cartulare chì vulete spartiri, è andate à "Accessu". Cumu fà sta, spiegatu in dettaglio in a descrizione di a versione precedente. Questa volta cliccate "Impostazione avanzata".
- A finestra di a sezione curretta apre. Verificate a casella accantu à l'elemento. "Share".
- Quandu hè statu piazzatu, u nome di u cartulare sceltu hè affissatu in i campi Share Name. Se vulete, pudete ancu lascià ogni nota in a scatula. "Nota", ma questu ùn hè micca necessariu. In u campu per limità u numaru di l'utenti simultanei, specificate u numeru di utenti chì pò cunnesse à sta cartella à tempu. Questu hè fattu accussì chì troppe persone chì si cunniscenu cù a rete ùn crei micca una carica eccessiva nantu à u vostru computer. Per difettu, u valore in stu campu hè "20"ma pudete aumentà o diminuisce. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Permessi".
- U fattu hè chì ancu cù i cunfigurazioni sopra cullati, solu quelli utenti chì anu un prufessu in stu computer puderanu accedere à a cartella seleziona. Per l'altri utilizatori, l'upportu di visità u cartulare sarà assente. Per scambià u directory à tutti per tuttu, avete bisognu di creà un account ospiti. In a finestra chì si apre "Permessi per gruppu" cliccate "Add".
- In a finestra chì si vede, inserite a parola in u campu di entrata per i nomi di l'oggetti à selezziunà. "Guest". Poi premete "OK".
- Ritorna à "Permessi per gruppu". Comu pudete vede, u record "Guest" apparse in a lista d'utenti. Selezziunu. À u fondu di a finestra hè un elencu di permessi. Per impostazione predefinita, i utilizatori da altri PC vogliono lighjare solu, ma se vulete chì esse esse ancu capaci di aghjunghje novu file à u cartulare è di mudificà quelli esistenti, allora di cuntrariu à l'indicatore "Accessu tuttu" in a colonna "Permette" marcà a scatula. In listessu tempu, una marcata di cuscinione apparirà ancu vicinu à tutti i punti rimanenti in sta colonna. Fate u listessu per altri cunte in u campu. "Gruppi o Utenti". Next, cliccate "Applicà" è "OK".
- Dopu tornatu à a finestra "Avanzate Spartizione" cliccate "Applicà" è "OK".
- U ritornu à e pruprietà di u cartulare, naviga à a tab "Sicurezza".
- Comu pudete vede, in u campu "Gruppi è Utenti" Ùn ci hè nò un account ospiti, è questu pò fà diffici da accede à u cartulare condivisu. Appughjà nantu à u pulsante "Cambia ...".
- A finestra s'hè aperta "Permessi per gruppu". Cliccate "Add".
- In a finestra chì si vene in u campu di nome di l'oggetti selezionati scrivite "Guest". Cliccate "OK".
- Tornà à a sezione precedente, cliccate "Applicà" è "OK".
- Poi chjappu e pruprietà di u cartulare cliccendu "Chiudi".
- Ma queste manipolazioni ùn furniscenu micca l'accessu à u cartulare sceltu nantu à a rete da un altru computer. Hè necessariu effettuà un'altra serie di azzioni. Cliccate u pulsante "Start". Entra "Pannello di cuntrollu".
- Sceglite una sezione "Rete è Internet".
- Oghje accede "Rete di Control Center".
- In u menu di sinistra di a finestra chì si vede, cliccate "Modifica e opzioni avanzate ...".
- A finestra per cambià parametri hè aperta. Cliccate nantu à u nome di u gruppu. "Generale".
- U cuntenutu di u gruppu hè aperto. Scendite a finestra è metti a chjave in la situazione per sfruttà l'accessu cù prutezzione da password. Cliccate "Salva modifiche".
- Dopu, andate à a sezione "Pannello di cuntrollu"chì porti u nome "Sistema è Sicurezza".
- Cliccate "Amministrazione".
- Tra l'utili presentati sceglite "Politica di sicurezza locale".
- A parte sinistra di a finestra chì si apre, cliccate "Politiche Locali".
- Andà à u cartulare "Assignmentu di i diritti di l'utenti".
- In a parte principale di destra, truvà u parametru "Rifiuta l'accessu à stu computer da a rete" è andate à sti.
- Se in a finestra aperta ùn ci hè elementu "Guest"Allora pudete appena u chjappu. S'ellu ci hè un elementu, selezziunu e premete "Elimina".
- Dopu eliminà l'elemento, premete "Applicà" è "OK".
- Oghji, s'ellu ci hè una cunnessione di rete, a spartera da altri computer à a cartella selezionata sarà attivata.
Comu pudete vede, l'algitimu per spartà una cartella dipende primu da se volete spartà a directory per l'utenti di stu computer o per cunniscà utilizatori in a rete. In u primu casu, l'operazione chì ci vene à fà hè abbastanza soffice cù e pruprietà di u directory. Ma in u secondu, avete bisognu di vene belli cù vari configurazioni di sistema, cumprendu e pruprietà di cartella, impostazioni di rete è a politica di sicurezza locale.