Configurazione di router NETGEAR

Attualmente, NETGEAR sta sviluppendu attivamente vari attrezzature di rete. Tra tutti i dispositivi ci hè una serie di router progettati per l'usu di casa o ufficio. Ogni utilizatore chì hà acquistatu tali impianti, face in necessità di configurà lu. Questu prucessu hè svoltu in tutti i mudelli quasi identicu à traversu un'interfaccia web propiuvuta. In successione, vedemu dettu questu topic in copertura di tutti l'aspetti di a configurazione.

Azioni preliminari

Avendu sceltu a posizione ottimale di l'attrezzamentu in a stanza, ispezziunate u so pannellu posteriore o laterale, duve sò tutti i pulsanti è i connettori presenti. Sicondu u standard, ci sò quattru porti LAN per cunnessione di i computer, una WAN in cui hè inseritu u filu da u fornitore, a porta di a connessione di potenza, u pulsante di accensione, WLAN è WPS.

Ora chì u router hè scoprittu da u computer, hè raccomandatu controllà e impostazioni di rete di Windows prima di passà à u firmware. Verificate u menu dedicatu, induve pudete assicurà chì i dati IP è DNS sò ricevuti automaticamente. Altrò, spostà i marcatori à u locu desideratu. Per sapè di più nantu à sta procedura in u nostru altru materiale à u ligame chì seguita.

Per di più: Windows 7 Network Settings

Configurazione di router NETGEAR

U firmware universale per a configurazione di router NETGEAR praticamente ùn differisce micca esternamente è in funzionalità da quelli sviluppati da altre imprese. Considerà cume si inserisce a configurazione di questi router.

  1. Lanciate qualsiasi navigatore web pratticu è in tippu di barra di indirizzu192.168.1.1è dopu cunfirmà a transizione.
  2. In u furmatu affissatu vi hà a necessità di specificà un username è una password standard. A materia hèadmin.

Dopu sti passaggi, si vene à l'interfaccia web. U modalità di configurazione rapida ùn causa micca nisuna difficoltà è, in ella, letteralmente in parechji passi, a cunnessione cablata hè istituita. Per mette in opera u assistente andate in a categoria "Setup Wizard", marcatu un articulu cù un marcatore "Sì" e seguitu. Seguitate e istruzioni è, à a so conclusione, procedi à una edizione più dettagliata di i parametri richiesti.

Configurazione basica

In u modalità attuale di a cunnessione WAN, l'indirizzi IP, u servitore DNS, i indirizzi MAC sò regolati è, se hè necessariu, s'intrava u cuntinu furnitu da u fornitore. Ogni articulu tracciatu in seguitu hè cumpressu in cunfurmia cù i dati che avete ricevutu quandu si avia un contrattu cù un fornitore di servizii Internet.

  1. Apertu a sezione "Impostazione di base" inserite u nome è a chiave di sicurezza se u cuntu hè adupratu per travaglià correttamente in Internet. Nantu à a maggior parte di i casi, hè necessariu quandu PPPoE hè attivu. Di seguito sò i campi per registrà un nomu di duminiu, configurà un indirizzu IP è un servore DNS.
  2. Se avete discusitu cù u fornitore per anticipu quale indirizzu MAC sarà adupratu, setu un marcatore à fianco à l'elemento corrispondente o digià in u valore manualmente. Dopu, applica i cambiamenti è cuntinuà più in là.

Oghje a WAN deve funzià normalmente, ma un gran numaru di utilizatori utilizanu dinò a tecnulugia di Wi-Fi, perchè u puntu di accessu hè dinò ajustatu separatamente.

  1. In a sezione "Impostazioni senza filu" specificate u nomu di u puntu cù u quale vene affissatu in a lista di e cunnessioni dispunibule, lasciate a vostra regione, u canale è u modalità d'operazione lascianu à manghjarci s'è micca modificatu. Attiva u protocollo di sicurezza WPA2 cù bè a bizzica di l'elemento desideratu, è cambia ancu a password per una più complessa chì consiste in almenu 8 caratteri. À a fine, ùn vi scurdate di applicà i cambiamenti.
  2. In più di u puntu principali, alcuni mudelli di l'attrezzatura di rete NETGEAR supportanu a creazione di parechji profili di invitati. Utenti cunnessi pudete andà in linea, ma u travagliu cù u so gruppu d'ogni hè limitatu per elli. Selezziunu u prufessu chì volete configurà, specificate i so parametri di base è stabilisci u livellu di prutezzione, cume era dimustratu à u passu precedente.

Questu completa a configurazione di basa. Ora pudete andà online senza restrizioni. Sottu sarà consideratu i parametri supplementari di WAN è Wireless, strumenti speciali è regule di prutezzione. Avemu a cunvenzione di vene à familiarizzà cù i so ajustamenti per adattà u travagliu di u router per voi.

Posizionendu opzioni avanzate

In u software NETGEAR i router in sezioni separate hà fattu impegni chì raramente sò aduprati da l'utenti cumuni. Tuttavia, in certi casi u mudeddu hè sempre necessariu.

  1. A prima aprite a sezione "Setup WAN" in categoria "Avanzate". A funzione hè disattivata quì. "SPI Firewall", chì hè responsabile di a prutezzione contra attacchi esterni, cunsultendu u passaghju di u trafficu per l'affidabilità. Più spessu, a montazione di un server DMZ ùn hè micca necessaria. Essa faci u compitu di separà e reti pubbliche da e reti private è di solitu u valore predefinitu rimane. NAT traduce indirizzi di rete è à volte pò esse necessariu cambià u tipu di filtrazione, chì si faci ancu da stu menu.
  2. Andate in a sezione "Impostazione LAN". Hè quì un indirizzu IP predefinitu è ​​una maschera di subnet si cambianu. Avemu a cunvenzione di assicurà chì a scatula hè verificate. "Usa Router cum'è servore DHCP". Questa funzione permette à tutti i dispositivi cunnessi di riceve automaticamente impostazioni di rete. Dopu avè fattu e cambiamenti, ùn vi scurdate di cliccà nantu à u pulsante. "Applicà".
  3. Fighjulate u menu "Impostazioni senza filu". Se i punti nantu à a trasmissione è a latenza di a rete quasi mai cambià, allora "Impostazioni WPS" Dà bè attenta. A tecnulugia WPS ti permette di cunnesse in modo sicuramente è à un puntu di accessu inserendu un còdice PIN o attivendu un bottinu nantu à u persunu in sè.
  4. Per di più: chì hè WPS in un router è perchè?

  5. I router NETGEAR pò operà in ripetizione (amplificatore) di a rete Wi-Fi. Hè inclusa in a categoria "Funzione di ripetizione senza filu". Hè propiu quì u clientela stessa è a stazione di ricezione sò configurate, duve si ponu aghjunghje fino a quattru indirizzi MAC.
  6. L'attivazione di u serviziu DNS dinamicu hè avvenuta dopu à a so acquista da u fornitore. Un account separatu hè creatu per l'utente. In l'interfaccia web di i router in questione, i valori sò introdotti da u menù "DNS dinamicu".
  7. Di solitu, vi verrà attribuitu un login, una password è un indirizzu di server per a cunnessione. Queste informazioni sò inserite in stu menu.

  8. L'ultima cosa chì mi piacerebbe menzionà in a sezione "Avanzate" - telecomandu. Attendu chì attivate sta funzione, pudete permesse à u computer esterno di entrà è di edità i cunfigurazioni di u firmware di u router.

Impostazione di a sicurezza

I sviluppatori di l'attrezzatura di rete anu aghjuntatu parechji strumenti chì permettenu non solu filtrà u trafficu, ma limitarà l'accessu à certe risorse, se l'usu definisce certe politiche di sicurezza. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Sezione "Siti blocchi" responsabile di blocà e risorse individui, chì funghjeranu sempre o solu in una pianificazione. L'utente hà bisognu di sceglie a modalità adatta è fà una lista di parole chiave. Dopu e cambiamenti avete bisognu à cliccà nantu à u pulsante "Applicà".
  2. Dopu à u listinu di u principiu, u blocchimentu di i servizii travaglia, solu a lista hè fatta da indirizzi individuali, premendu u pulsante "Add" è inserisce l'infurmazioni richieste.
  3. "Pianu" - Pianu di e politiche di sicurezza. In questo menu, i ghjorni di bloccaggio sò visualizzati è u tempu attivu hè selezionatu.
  4. Inoltre, pudete configurà u sistema di notifiche chì veranu inviate à e-mail, per esempiu, u log di eventi o tentativi d'entrà in siti blocati. A cosa principali hè di sceglie u tempu di sistema currente per chì sia tuttu vene.

Fase finale

Prima di chjucà l'interfaccia web è di riavvicinamenti u router, ci sò solu due passi à sinistra, saranu a tappa finale di u prucessu.

  1. Aprite u menu "Set Password" è cambiate a parola d'accessu à una più forte per prutezzione di u configuratore da entrate senza autorizazione. Ricordate chì a chjave di sicurezza hè impostata per difettu.admin.
  2. In a sezione "Impostazioni di backup" Hè pussibule di salvà una copia di l'impostazioni attuali cum'è un schedariu per una successiva ripresa, se hè necessariu. Ci hè ancu una funzione di reset à i parametri di a fabbrica, se qualcosa hè andatu.

Hè quì a nostra guida ghjunghje à una conclusione logica. Avemu tentatu di cuntà quant'è pussibule circa a configurazione universale di router NETGEAR. Benintesa, ogni mudellu hà e so caratteristiche, ma u prucessu principale ùn cambia micca da quì è hè fattu nantu à u listessu principiu.