Adobe After Effects CC CC 2018 15.0.0

Google Play Store hè l'unica app store ufficiali per i dispositivi chì funzionanu u sistema operativu Android. In questo casu, ùn tutti ne sà chì pudete andà in ellu è avè accesso à a maiò parte di e funzioni di base non solu da un dispositivo mobile, ma dinò da un computer. È in u nostru articulu di oghje parlemu nantu à cumu hè fattu.

Entrate in u u Market Play su PC

Ci hè solu dui opzioni per visità è ancu più cù u Play Store in un computer, è unu di elli implica una emulazione cumpleta non solu di u magazinu stessu, ma dinò l'ambiente in cui ne sarà usata. Quale unu di elli da sceglite tocca à voi, ma prima di tuttu merita a vene cunnosce u materiale chì si presenta sottu.

Metudu 1: Navigatore

A versione Google Play Store, chì pò esse accessu da un computer, hè un situ regale. Allora, pudete aprirle per qualunque browser. A cosa più impurtante hè di avè a portata di un ligame apte o sapete nantu à altre opzioni. Dicemu nantu à tuttu.

Andate à Google Play Store

  1. Aduprendu u ligame furnutu sopra, vi truverete immediatamente nantu à a pagina principale di Google Play Market. Pò bisognu di esse in essa "Login"Cioè, accede cun u listessu account di Google chì hè adupratu nantu à un dispositivo mobile cù Android.

    Vede ancu: Cumu accede à u account Google

  2. Per fà quessa, inserite u login (numaru di telefonu o indirizzu e-mail) è cliccate "Prossimu",

    è poi inserite a password premendu torna "Prossimu" per a cunfirmazione.

  3. A presenza di l'icona di prufittu (avatar), s'ellu ci hè, hè stata installata in precedenza, invece di u pulsante di login, è chì dà un signu di successu autorizazione in u magazinu app.

Tutti i utilizatori ùn anu micca sapè chì per mezu di a versione web di Google Play Market, pudete ancu installà applicazioni nantu à un smartphone o tablet, puru chì sia legatu à u stissu account Google. A realtà, u travagliu cun stu magazinu ùn hè praticamente nisunu di a interazione cumuna in un dispositivo mobile.

Vedi ancu: Cumu installà applicazioni nantu à Android da un computer

In più di u link direttu, chì, naturalmente, ùn hè micca sempre à a portata, pudete entrà in u Google Play Market da qualsiasi altra applicazione web di a Good Corporation. L'eccezione in stu casu hè solu YouTube.

  • Esse in a pagina di tutti i servizii di Google, cliccate nantu à u bottinu "Tutte e applicazioni" (1) è dopu da l'icona "Play" (2).
  • U scopu pò esse fattu da a pagina iniziale di Google o direttamente da a pagina di ricerca.
  • Per avè sempre l'accessu à Google Play Market da un PC o un laptop, salvate puru stu situ in u vostru navigatore.


Vede ancu: Cumu aghjunghje un situ à i segnalatori di navigatore

Ora sapete cume accede à u situ Play Market da un computer. Parleremu di un altru modu per risolve u prublema, chì hè assai più difficiule da mette in opera, ma dà assai vantaghji piacevuli.

Metudu 2: Emulatore di Android

Se vulete aduprà nantu à u PC tutte e funzioni è e funzioni di u Google Play Market cume chì sò dispunibule in l'ambiente Android, ma a versione web ùn si adatta micca per una ragione, pudete installà un emulatore di stu sistema operativu. U fattu chì tali soluzioni software sò, cume dì l'installazione, è allora ottene un accessu integrale non solu à u magazinu di applicazioni da Google, ma à tuttu u sistema operativo, anu dettu nanu in un articulu separatu nantu à u nostru situ web, chì vi propunemu di leghje.

Ulteriori dettagli:
Installà l'emulatore di Android in un PC
Installazione di Google Play Market in u vostru computer

Conclusione

In questu articulu breve, avete amparatu à accede à Google Play Store da un computer. Per fà quellu cun browser, basta visità u situ, o "stà andatu" cù l'installazione è a configurazione di l'emulatore, decide per se. A prima opzione hè più simplici, ma a seconda fornisce assai più opportunità. Se avete ancora qualchì domanda nantu à u sughjettu avemu cunsideratu, benvenutu à i commenti.