Rinvenimentu à un puntu di riparazione in Windows 10

Ogni utilizatore di Internet modernu hè u pruprietariu di una cassetta postale di e-mail, chì riceve regolarmente e lettere di contenuti diversi. Talvolta i fotogrammi sò aduprati in a so concezione, è l'addiziu di u quali spieghjaremo dopu in u corsu di stu manuale.

A creazione di una cornice per e lettere

Oghje, virtualmente ogni serviziu postale hè abbastanza limitatu in termini funzionali, ma permette ancu di mandà cuntenutu senza restrizioni significative. Per questo, i messaggi cun HTML markup anu guadagnatu una larga popularità trà l'utenti, grazie à chì hè pussibule, annantu à altre cose, di aghjunghje una cornice à una lettera, indipende u so cuntenutu. In questo casu, e cumpetenze per travaglià cù u còdice sò desiderabili.

Vedi ancu: Costruttori di lettere HTML top

Passu 1: Crea un Template

U prucessu più difficiule hè di creà un mudellu per scrittura aduprendu cornici, stili è marcatura adatta. U còdice deve esse criati adattabile in modo chì u cuntenutu sia correctamente visualizatu in tutti i dispositivi. Hè u strumentu principali in stu stadiu, pudete aduprà u Notepad standard.

Inoltre, u còdice deve esse fattu tuttu affinchè i so cuntenuti cumincianu cù "! DOCTYPE" è finitu "Html". Ogni stile (CSS) deve esse aghjuntu in u tag. "Stile" in a stessa pagina senza creà ligami è documenti supplementari.

Per praticità, fate un marcatu nantu à a basa di u tavulu, ponendu l'elementi principali di a lettera in a cellula. Pudete aduprà links è elementi grafici. In u secondu casu, hè necessariu specificà ligamenti permanenti permanenti versu e immagini.

E fotore dirette per ogni elementu specificu o a pagina in tuttu si pò aghjunghje cù u tag "Border". Ùn ne spieghjaremu micca i stadi di a creazione manualmente, da ogni casu individuale impone un approcciu individuale. In più, a pratica ùn diventerà micca un prublema se studiate abbastanza bene u tema di u marcatu HTML è, in particulare, u design risponde.

A causa di e caratteristiche di a maggior parte di i servizii di posta, ùn pudete micca aggiungere lettere di testu, ligami è grafica in HTML. Invece, pudete creà marcature cù l'impostazioni di a cornice nantu à i bordi, è aghjuntu tuttu u restu cù u editor standard per u situ.

Una opzione alternativa hè i servizii in ligna specifichi è prugrammi chì ti permettenu di creà un spaziu in linea cù u editor di codici visuale è dopu di copia una marchiazione HTML finale. Nantu à a maggior parte di i casi, tali fondi sò pagati è richiedenu ancora una cunniscenza.

Avemu tentatu di dirà nantu à tutte e sfumature di creazione di marcatu per e lettere HTML cun fotogrammi. Tutte l'altre azzioni di editazione dipende solu di e vostre capacità è requisiti.

Passu 2: cunvertite codice HTML

Se avete riesciutu à creà una lettera cù un quadru adeguatamente, inoltrandu ùn causerà micca nisuna prublema. Per fà quessa, pudete ricorrerà à edità manualmente u còdice in a pagina chì scrive a lettera o aduprà un serviziu speciale in linea. Hè a seconda opzione chì hè u più universale.

Vai à u serviziu SendHtmail

  1. Cliccate nantu à u ligame sopra è in u campu "EMAIL" Inserite l'indirizzu di e-mail chì vulete spedizioni à in futuro. Avete ancu bisognu di preme u pulsante vicinu "Add"affinchì l'indirizzu specificatu sia sottu.
  2. Incolla u HTML-code preparatu di a lettera cù una cornice in u prossimu campu.
  3. Per riceve u missaghju finitu, cliccate "Mandà".

    Una volta passatu u trasferimentu, ricevi un avisu rispettu à a pagina di stu serviziu in linea.

U situ cunsideratu hè assai faciule da gestisce, chì hè per quessa a interazione cù u, ùn diventerà micca un prublema. Sò ancu cunnosce chì ùn avete micca specificà l'indirizzi di i destinatari finali, postu chì u sughjettu è assai altre sfumature ùn puderanu micca soddisfare e vostre richieste.

Passu 3: Mandà una lettera cù una cornice

A tappa di l'invio di u risultatu hè riduttu à u trasbordu usuali di a lettera ricevuta cù a prima facente i cambiamenti necessarii. Pè u più, l'azione chì deve esse fatta per questu hè identica per tutti i servizii di posta, perchè penseremo solu u prucessu utilizendu l'esempiu di Gmail.

  1. Aprite a lettera ricevuta per mail dopu u dopu tappa, è cliccate "Avanti".
  2. Specificate i destinatari, cambia altri aspetti di u cuntenutu è, se possibile, edità u testu di a lettera. Dopu aduprà u pulsante "Mandà".

    Cusì ogni destinatariu vederà u cuntenutu di a lettera HTML, cum'è u cornice.

Speremu chì avete gestitu per avè u risultatu desideratu per mezu di u metudu descrittu da noi.

Conclusione

Come parlatu à l'iniziu, hè l'utili cumbinati di HTML è CSS chì permettenu di creà un quadru di un tipu o di un altru in una lettera. È ancu se ùn fighjemu micca nantu à a creazione, cù l'approcciu giuvule, si sarà esattamente cum'è avete bisognu. Questu conclude l'articolo è auguriamo a bona sorte in u prucessu di travaglià cù u marcatu di messaghji.