Cumu mettere un ligame cù una persona VKontakte

In a Reta Sociale VKontakte, pudete aghjuntu cunnessi micca solu à qualunque comunità, ma dinò à e pagine di altri utilizatori di stu situ. Poi diceremu nantu à tutti i punti principali riguardu à u prucedimentu di specificà un link à i profili di persone VC.

Riferimentu à VC umana

Ci hè più di misure sufficienti chì permettenu à assolutamente qualsiasi utilizatore di specificà un link à l'account di un'altra persona. In listessu tempu, assai assai, i metudi ùn necessitanu micca di a participazione di l'utente, nantu à a cui pagina vi affine l'indirizzu.

U prucessu di creà un marcatu in a foto è e registrazioni si intersette cù u sughjettu di indicà un link à una persona di VC, ancu se un pocu à distanza. Se site interessatu, vi propemu di familiarizzarti cù stu prucessu in dettu, cù l'aiutu di i nostri altri articuli.

Vede ancu:
Cumu marcà a persona in a foto VK
Cumu tagghia a persone nantu à i posti VK

Metudu 1: Utilizendu ipertestuali

U metudu più universale di indicà i ligami nantu à u situ VK, sighi URL di a comunità o profili persunali di e persone, sta usando u hyperlinks. Attraversu stu approcciu, ùn pudete micca specificà l'indirizzu di u account di a persona ghjustu, ma ancu creà u cuncepimentu più accuratu più adatto, finu à l'usu di emoticon invece di u testu.

Chì a tecnica hè stata mossa da noi in un altru artìculu, guarderemo u prucedimentu di aghjunghje una riferenza à una persona, cù omissioni di certi dettagli.

Vede ancu: Cumu fà un ligame in u testu VK

  1. In VK, andate à u furmatu per creà un novu discu, per esempiu, in a pagina di profilo principale.
  2. In u locu ghjustu, sì ch'ellu sia l'inizio di u blocu di testu o qualchì area preaselezionata, inserite u caratteru "@".
  3. Aghjunghje caratteri di testu chì indicanu direttamente l'ID di l'utente.
  4. Pudete aduprà à tempu un identificatore unicu è un indirizzu di pagina personalizatu.

    Vede ancu: Cumu scopra VK ID

  5. Fate un clic nantu à u blocu cù a persona desiderata aduprendu l'elenco di l'utenti generatu automaticamente per e misure più accurate.
  6. Dopu avà eseguitu l'azzioni descritte, l'identificatore, s'ellu ùn hà micca statu fattu cumpletamente da voi, sarà convertitu in l'indirizzu cumpletu di a pagina di a persona, è u so nome apparirà tra parentesi a destra.
  7. Pudete modificà facilmente u nome di a vostra scelta, ma ponite in risu chì, dopu salvu u codice originale, cambierà un pocu.

  8. Salvà a registrazione finita premendu u pulsante. "Mandà".
  9. Adu cusì andate à u postu publicatu è assicuratevi chì u serviziu à a vostra presentazione.

Quandu vi truvate nantu à tale ligame, pudete scopre i dati di l'utente.

Come si vede, stu metudu hè u più pratice da aduprà, chì hè u listessu prughjettu per a creazione di un link à una pagina di l'utente in un gruppu o in u muru di un profilo personale.

Metudu 2: Cambia u statutu civi

L'utticuli cumunali di i quistori di VK hè u metodo di indicazione di u statu civi, è à u listinu tempu URLs à u profilu di u partner di relazione. Benintesa, stu metudu hè adatta solu sì avete veramente una relazione cun una persona chì u ligame vulete aghjunghje à a vostra pagina.

Per piacè, avverate chì u metudu pò esse u serviziu solu sì voi è u vostru partner in l'impostazioni specificanu un ligame tra loro in cunfurmazione cù e istruzioni. Altrimenti, ancu dopu avè specificatu u status maritali, l'URL ùn sarà micca aghjunta.

Ulteriori dettagli nantu à sta questione si trovanu in un articulu speciale.

Vede ancu: Cumu cambià u status maritatu VK

  1. Aprite u menu principale di u situ cliccendu nantu à u vostru avatar è selezziunate l'elemento "Edit".
  2. Esiste in a tabulazione "Basic"truvate un elementu "Stato civile" è cambiate per "Datazione".
  3. Pudete ancu ordinà per e cose chì sò più adatti per a vostra relazione, tuttavia, micca in tutti i casi pudete indicà un link à un partner.

  4. Cù l'aiutu di un novu campu "Cun chi" ampliate a lista di e persone è selezziunate a persona chì l'URL desidera aggiungere à a vostra pagina.

    Pudete ligà solu à e persone chì sò in a vostra lista di amichi.

  5. Appughjà nantu à u pulsante "Salvà"per aghjunghje un link à a pagina.
  6. Dopu à a cumpleta i passi sopra, l'utente riceve una notificazione per mezu di a sezione "Edit"chì ùn pò esse eliminatu. In u casu di l'indicazione mutuale di link, in a vostra pagina, trà altri dati, apparirà un ligame cù a persona adatta.
  7. In più di u statu maritaliale, secondu un schema simile di azzioni, pudete indicà a parentessa cù vari utenti aduprendu i so identificatori di pagina.

Dopu, ogni URL pò esse eliminata cum'è aghjustata.

Vede dinò: Cumu nascondà u status maritatu

Metudu 3: Specifichi i cuntatti di a comunità

I link à e persone ponu esse specificati in e pagine di a comunità, guidati da e ricette pertinenti. In fattu, stu prucessu ùn hè micca diversu da ciò chì avemu descrittu in dettaglio nant'à u precedente articulu in u nostru situ.

Vede ancu: Cumu fà un ligame in u gruppu VK

  1. Da a homepage di a cumunità, truvate l'elemento in a unità di cuntrollu. "Add contatti" è cliccate nantu à ellu.
  2. In u campu VKontakte Inserite l'ID di l'utente chì hà un link per spiegà.
  3. Inserite i campi rimanenti à u vostru discrezione è cliccate "Salvà".
  4. Ora, in u pulsante di l'unità di cuntrollu "Add contatti" cambia u novu campu "Contatti"In chì u ligame per l'utente desideratu sarà visualizatu.

Speremu chì ùn avete alcuna difficoltà à capisce i metudi di basa di cunnessione.

Metudu 4: Applicazione mobile VKontakte

Chì assai utenti anu preferisce aduprà l'applicazione per i telefoni intelligenti per visità u situ di VC, cume un supplemento vale a pena di toccà u prucessu di specificà un link per via di u statu maritalu aduprendu u complementu ufficiale per Android.

L'applicazioni di VC esistenti sò micca assai differenti l'una di l'altra, dunque pudete seguire e istruzioni, indipendendu da a piattaforma.

  1. Avianzu aperta l'applicazione VK, aprite u menu principale di VKontakte.
  2. Scorri trà a lista di sezioni chì si aprenu è selezziunate "Impostazioni".
  3. Cliccate u pulsante "Modifica a pagina".
  4. Trova un blocu "Stato civile" è cambiate tuttu ind'è e raccomandazioni da "Metudu 2".
  5. Usate u pulsante "Sceglite un partner ..."andà à a finestra speciale di a scelta di e persone.
  6. Da a lista listata, selezziunu un partner in relazioni di famiglia.

    Ùn vi scurdate di aduprà a funzionalità furnita da a ricerca avanzata.

  7. Cliccate nantu à l'icona di a marcata in u angulu supranu a più à parte di u schermu di u vostru dispositivo

Dopu u seguitu di e raccomandazioni è a cunfirmazione mutua di u rapportu, u ligame cù l'utente desideratu sarà listatu in a vostra pagina. Pudete assicurà chì a situazione sia da l'applicazione mobile è da a versione completa di u situ. Tuttu u megliu!