Ripristina i parametri di u router di TP-Link

A cumpagnia di ASUS produce un numeru abbastanza grande di routers cù diverse caratteristiche è funzionalità. Tuttavia, tutti sò configurati cù u listessivu algoritmu chì utilizanu l'interfaccia web propiu. Oghje ci ponemu prughjettatu nantu à u mudellu RT-N66U è in forma espansa diceremu annantu à cume preparà indipindente l'attrezzatura per u funziunamentu.

Passi preliminari

Prima di cunnessione di u router à a rete di energia, assicuratevi chì u dispositiu sia ghjustu situatu in l'appartamento o in a casa. Hè impurtante micca solu cunnessu u router à u computer via un cavu di rete, avete bisognu di assicurà un bonu è stabile segnu di a rete wireless. Per fà sta, hè necessariu per evità muri spessi è a presenza di un numeru di apparecchi elettrici attivi, chì, naturalmente, impedisce u passu di u signal.

Dopu, familiarizzati cù u pannellu posteru di l'apparecchiatura, nantu à chì tutti i pulsanti è connettori sò situati. Un cavu di rete hè cunnessu à a WAN, è tutti l'altri (gialli) sò per Ethernet. Oltre à a sinistra, ci sò duie porti USB chì supportanu unità amovibili.

Ùn vi scurdate di l'impostazioni di rete in u sistema operativu. Dui punti impurtanti di ottenimentu IP è DNS dev'ellu importa "Ricevi automaticamente", solu dopu à l'installazione vi sarà accessu à Internet. Expanded nantu à cume di configurà una rete in Windows, leghje u nostru altru articulu à u ligame sottu.

Per di più: Windows 7 Network Settings

Configurazione di u router ASUS RT-N66U

Quandu avete capitu bisognu di tutti i passi preliminari, pudete procedere direttamente à a configurazione di u software di u dispositivo. Come annunziatu sopra, ciò si faci via una interfaccia web, chì hè accessu cum'è seguitu:

  1. Lanciate u vostru navigatore è digià in a barra di indirizzu192.168.1.1è poi cliccate nantu à Enter.
  2. In a forma chì si apre, inserite e due linee di username è password premendu in ogni parolaadmin.
  3. Serà trasferitu à u firmware di u router, induve, in primu parte, vi propunemu di cambià a lingua à quella ottimale, è poi passà à e nostre istruzioni successive.

Configurazione rapida

I sviluppatori furniscenu a capacità di l'uterni di fà ajusti rapidu à i parametri di u router utilizendu l'utility integrata in l'interfaccia web. Mentre u travagliu cun essa, solu i punti principali di a WAN è u puntu wireless sò influenzati. Per fà quellu prucessu in seguitu:

  1. In u menu di sinistra, selezziunate u strumentu. "Configurazione di Internet Rapidu".
  2. A chjave di amministratore per u firmware hè cambiata prima. Avete ghjustu à inserite duie linee, allora andate à u passu chì vene.
  3. L'utile determinerà u tipu di a vostra cunnessione Internet. Se ella hà sceltu u sbellu, cliccate nantu à "Tipu di l'Internet" è da i prugrammi sopra sposti, selezziunu l'unu pertinente. Nantu à a maggior parte di i casi, u tippu di cunnessione hè stabilitu da u fornitore è pudete truvà in u cuntrattu.
  4. Alcune connessioni internet ponu in u passu di inserite un nomu di account è una password per travaglià correttamente, questu hè ancu stabilitu da u prestatore di servizi.
  5. U passu finale hè di specificà u nome è a chjave per a rete wireless. U protocolu di criptografia WPA2 hè adupratu per difettu, chì hè u megliu in questo momentu.
  6. Una volta finitu, duverete assicurà chì tuttu sò piazzate currettamente, è cliccate nantu à u bottinu "Prossimu", dopu chì e cambiamenti entreranu in vigore.

Impostazione manuale

Comu forse avete notatu, durante a configurazione rapida, l'utente ùn hè micca permesso di sceglie quasi senza parametri per ellu, dunque stu modu ùn hè micca per tutti. L'accessu à tutti i paràmetri si aprite quandu tu vene à e categorie idonee. Dai un ochju à tuttu in ordine, ma principiamu cù una cunnessione WAN:

  1. Scorri un pocu e trova una sottusezzione in u menù di sinistra. "Internet". In a finestra chì si apre, setate u valore "Tipu di cunnessione WAN" tali cum'è specificatu in a documentazione ottenuta à a conclusione di u cuntrattu cù u fornitore. Assicuratevi chì WAN, NAT è UPnP sò attivati, è poi ponu i token auto-DNS è IP "Sì". U username, a password è e linee supplementari sò riuniti cum'è necessariu in cunfurmità cù l'accordu.
  2. A volte un fornitore di servizii internet impone di clonà un indirizzu MAC. Questu hè fattu in a stessa sezione. "Internet" à u fondu. Inserisci l'indirizzu impiegatu, allora cliccate nantu à "Applicà".
  3. Attenzione à u menu "Port Ritardu" Dighjà deve esse affinata per apri porte, chì hè necessariu quandu utilizanu diversi software, per esempio uTorrent o Skype. L'istruzzioni dettagliate nantu à questu tema sò trovu in u nostru altru artìculu à u ligame sottu.
  4. Vede ancu: Aprite i porti di u router

  5. I servizii DNS dinamichi sò forniti da i fornitori, hè ancu urdinatu da i per una tariffa. Vi sarà data l'infurmazione di login adatta, chì vi hà bisognu di entrà in u menù "DDNS" in l'interfaccia web di ASUS RT-N66U, per attivà u funziunamentu normale di stu serviziu.

Questu cumpleta a regolazione WAN. A cunnessione cablata deve aduprà ora senza alcun glitches. Creamo è debugu un puntu di accessu:

  1. Vai à categoria "Rete senza filu", selezziunu a scheda "Generale". Eccu in u campu "SSID" specificate u nomu di u puntu cù u quale sarà visualizzato in a ricerca. Dopu, avete deciditu nantu à u metodo di autenticazione. A megliu soluzione hè u protocollo WPA2, è a so crittografia pò esse lasciata per difettu. Quandu hè finitu, cliccate nantu à "Applicà".
  2. Andà à u menu "WPS" induve a funzione hè configurata. Permette di creà in manera rapida è sicura una cunnessione senza filu. In u menu di regolazione, pudete attivà WPS è cambiate u PIN per l'autentificazione. Tutti i dettagli di quellu di sopra, leghje u nostru altru materiale in u ligame chì seguita.
  3. Per di più: chì hè WPS in un router è perchè?

  4. L'ultima in a sezione "Rete senza filu" Vogliu marcà a tab "Filtru di indirizzu MAC". Quì puoi aghjuntu un maximum di 64 indirizzi MAC diversi è per ognunu di quelli selezziunate una regula - accettà o rigetta. Dunque, pudete cuntrullà e cunnessioni cù u vostru puntu di accessu.

Passiamo à i parametri di cunnessione locale. Cum'è accennatu nanzu è pudete avè notatu quì in a foto furnita, u router ASUS RT-N66U hà quattru porti LAN in u pannellu posteru, chì ti permette di cunnessu vari dispositivi per creà una rete locale intera. A so configurazione hè cum'è seguita:

  1. In u menù "Impostazioni avanzate" vai à la sottusezzione "Rete à l'Area Locale" è selezziunate a tab "LAN IP". Quì puete edità l'indirizzu è a maschera di subnetta di u vostru computer. Nantu à a maggior parte di i casi, u valore predefinitu hè lasciatu, tuttavia, à l'infurmazione dell'amministratore di sistema, questi valori sò cambiati in quelli appropriati.
  2. L'acquisizione automatica di indirizzi IP di urdinatori locali si faci da a cunfigurazione curretta di u servore DHCP. Pudete cunfigurarlo in a tabulazione adatta. Quì hè abbastanza per definisce u nome di duminiu è inserite u numaru di indirizzi IP per i quali u protocolu in questione sarà adupratu.
  3. U serviziu IPTV hè prestatu da assai fornitori. Per usarli, sarà abbastanza per cunnessu a console cù u router via cavu è edite i parametri in l'interfaccia web. Quì pudete sceglie u prufessu di u prestatore di servizii, definisce regule addiziunali indicate da u fornitore, stabilisce a portu da aduprà.

Prutezzione

Cù a cunnessione, avemu solu furmatu sopra, avemu da guardà più attentamente à sicuru a rete. Eguite un pocu di i punti di basa:

  1. Vai à categoria "Firewall" è in la scheda aperta verifica chì hè attivatu. Inoltre, pudete attivà e richieste di sicurezza DoS è ping di WAN.
  2. Move a tabulazione "Filtre URL". Activate sta funzione ponendu un marcatu à fiancu à a linea currente. Create u vostru listinu di parole chiave S'elli affissenu in un ligame, l'accessu à tale situ hè restrittu. Quandu hè finitu, ùn vi scurdate di cliccà nantu à "Applicà".
  3. Circa u listessu prucessu hè effettuatu cù e pagine web. In a tabulazione "Filtrea di Parola chiave" Pudete ancu creà una lista, ma u bloccamentu serà fattu per nomi di situ, micca liguri.
  4. Prestu attenzione à u cuntrollu di i parenti, se vulete limità u tempu chì i zitelli restanu nantu à Internet. Tramite a categoria "Generale" vai à la sottusezzione "Cuntrollu di i genitori" è attivate sta caratteristica.
  5. Ora vi vole à sceglie i nomi di i clienti da a vostra rete chì i dispositivi saranu sottu u cuntrollu.
  6. Dopu fà a vostra scelta, cliccate nantu à u segnu di più.
  7. Dopu procedi à edità u prufilu.
  8. Selezziunate i ghjorni di a settimana è l'ore cliccendu nantu à e linee adatte. Se sò evidenziate in grisgiu, significa chì l'accessu à Internet in stu periodu di tempu sarà accordatu. Confirmate e vostre azzioni, cliccando nantu à "OK".

Applicazione USB

Comu dighjà menzionatu à l'iniziu di u articulu, u router ASUS RT-N66U ha duie connettori USB à l'unità per le unità amovibili. Pudesse aduprà da modem è unità di memoria flash. A configurazione 3G / 4G hè cumpressa:

  1. In a sezione "Applicazione USB" selezziunate 3G / 4G.
  2. Abilità a funzione modem, imposta u nome di u cuntu, a password è a vostra ubicazione. Dopu cliccate nant'à "Applicà".

Ora parliamo di travaglià cù i file. L'accessu cumpartitu à elli hè espositu cù una applicazione separata:

  1. Cliccate nantu à "AiDisk"lanciari u Setup Wizard.
  2. Vedite a finestra di benvenuta; pudete andà direttamente à edità cliccendu nantu à "Vai".
  3. Specifichi una di e opzioni per spartà è cuntinuà.

Seguitate e istruzioni visualizzate, ponendu reguli adatti per u travagliu cù i file in un drive amovibile. Subitu dopu à a partenza da l'assistente, a cunfigurazione verrà aggiornata automaticamente.

Configurazione cumpleta

A sta situazione, a prucedura di debugging di u router consideratu hè guasi cumpletata, resta à fà solu poche azzioni, dopu chì pudete andà à travaglià:

  1. Andà à "Amministrazione" è in tab "Modu di operazione" selezziunu unu di i modi adatti. Leghje a descrizzione in a finestra, vi aiuterà a decideru.
  2. In a sezione "Sistema" Pudete cambià u username è a parola per accede à l'interfaccia web s'ellu ùn vulete micca lasciare sti valori predefiniti. In più, si consiglia di definisce u fuso horariu correttu per chì u router raccoglie correttamente statistiche.
  3. In "Gestisci l'impostazioni" salvà a cunfigurazione à un schedariu cume una copia di backup, quì pudete tornà à l'impostazioni di a fabbrica.
  4. Prima di u rilasciu, pudete verificà l'internet per funziunamentu da ping u indirizzu specificatu. Per questo in "Utilità di rete" scrivite un scopu in a linea, chì hè un situ d'analisi adatta, per esempiu,google.comè indica u metodo "Ping"dopu cliccate nantu à "Diagnostica".

Cù a configurazione di u router appropriata, l'internet cablatu è u puntu di accessu bisognu uguale. Speremu chì le istruzioni furnite da noi ti aiutanu à capisce a configurazione di ASUS RT-N66U senza prublemi.