Disinstalla i programmi Windows 10

27/06/2018 finestre | per i principianti i prugrammi

In sta guida per i principianti, hè dettagliata nantu à u locu da installà è disinstallà i prugrammi di Windows 10, cume si cunsulta in sta componente di u pannellu di cuntrollu è infurmazioni in più nantu à cume scambiate bè i prugrammi di Windows 10 è l'applicazioni da u vostru computer.

Infatti, s'è paragunatu cù versioni precedenti di l'OS, in 10-ke in parte di disinstallazione di i prugrammi, pocu hà cambiatu (ma una nova versione di l'interfaccia di uninstaller hè stata aghjunta), ancu, un modu addizionale, apparse più veloce per aprire l'elemento "Add o Remove" programma di disinstallazione integratu. Ma prima cose prima. Puderete ancu interessà: Cumu rimuovere applicazioni di Windows 10 incorporate.

Quale hè in Windows 10 stà installendu è disinstallà i prugrammi

L'elementu di u pannellu di cuntrollu "Add o Remove Programs" o, più precisamente, "Programmi è Funzionalità" si trova in Windows 10 in u listessu locu nant'à prima.

  1. Aprite u pannellu di cuntrollu (per fà quissa, pudete iniziate à digità "Pannello di cuntrollu" in a ricerca nantu à a barra di ditture, è aprite l'elemento desideratu. Più modi: Cumu aprite u pannellu di cuntrollu di Windows 10).
  2. Se a "Categoria" hè impostata in u campu "Vede" in u dirittu superiore, allora in a sezione "Programmi" aprite u "Disinstalla un prugramma".
  3. Se l'iconi sò impostate in u campu di visualizazione, aprite l'elemento "Programmi è Funzioni" per accede à a lista di prugrammi installati nant'à u computer è per caccià.
  4. Per rimuovere alcuni di i prugrammi, selezziunela appena in listinu è cliccate nantu à u bottinu "Rimuovi" in a prima fila.
  5. Questu mette in ballu un denister da un sviluppatore chì vi ghjunghja cù e fasi necessarie. Di solitu, cliccate puru u pulsante Avanti per sguassà u prugramma.

Nota importante: in Windows 10, a ricerca da a barra di attività funziona assai bè, è se subitu ùn sapete micca un elementu particulare nant'à u sistema, basta à digità u so nome in u campu di ricerca, è puderete trovu.

Rimuova programmi da u "Opzioni" di Windows 10

In u novu sistema operativo, oltre à u pannellu di cuntrollu, per cambià l'impostazioni hè a nova applicazione "Parametri", chì pò esse lanciata cliccendu "Start" - "Parametri". Tra l'altro, ti permette di rimuovere i prugrammi installati nantu à u vostru computer.

Per rimuovere un prugramma di Windows 10 o l'applicazione cù i parametri, seguite sti passi:

  1. Aprite a "Impostazioni" è andate in "Applicazioni" - "Applicazioni è funzioni".
  2. Sceglite da a lista u prugramma da cancellà è cliccate nantu à u bottinu pertinente.
  3. Sì l'applicazione di Windows 10 store hè eliminata, ghjustu bisognu à cunfirmà l'eliminazione. Se u prugramma classicu (applicazione desktop) hè cancellatu, u so uninstaller ufficiale sarà lanciatu.

Comu pudete vede, a nova versione di l'interfaccia per rimuovere i prugrammi di Windows 10 da un computer hè abbastanza sèmplice, pratticu è efficace.

3 modi per rimuovere Windows 10 prugrammi - Video

U modu più veloce per aprire "Programmi è Caratteristiche"

Ebbè, u novu modu rapidu prumettu per aprire a sezione di rimozione di prugramma in i parametri "Applicazioni è Caratteristiche" di Windows 10. Esistenu ancu dui metudi, a prima aprite una sezione in i parametri, è u secondu inizià a rimozione di u prugramma immediatamente o apre a sezione "Programmi è Funzioni" in u pannellu di cuntrollu. :

  1. Cliccate à u cliccate cù u cliccava nantu à u "Pulsu Start" (o Chjugate di Win + X) è selezziunate l'elementu di u menu superiore.
  2. Basta à aprite u menu "Start", cliccate à dirittu destro in qualunque prugramma (eccettu per e applicazioni di Windows 10) è selezziunate "Uninstall".

Ulteriori informazioni

Parechji prugrammi installati creanu a so propria cartella in a sezione "Tutte l'Applicazioni" di u menu Start, in cui, in più di u cumandamentu di u lancio, ci hè ancu una drunera per rimuovere u prugramma. Pudete ancu trovu u schedariu uninstall.exe (qualchì volta u nome pò esse un pocu diversu, per esempiu, uninst.exe, etc.) in a cartella cù u prugramma, hè quellu file chì principia a disinstallazione.

Per rimuovere una applicazione da u negoziu di Windows 10, pudete semplicemente cliccanu annantu in a lista di applicazioni nantu à u menu Start o nant'à a so piastrella in a schermata iniziale cù u dirittu di u mouse è selezziunate u vocali "Delete".

Cù a rimozione di alcuni prugrammi, cum'è antivirusi, ci ponu qualchì prublemi per l'usu di l'utili standard è hè necessariu ad aduprà utilità di rimozione speciali da i siti ufficiali (vede Cumu rimuovere l'antivirus da un computer). Inoltre, per una pulizia più completa di u computer durante a rimozione, parechji utilizanu utilità specifichi - disinstallatori, chì si trovanu in l'articolo I migliori programmi per disinstallà i prugrammi.

Una ultima cosa: pò fà scopre chì u prugramma chì vulete rimuovere in Windows 10 hè semplicemente micca in a lista di applicazioni, tuttavia hè in u computer. Ciò pò significà e seguenti:

  1. Questu hè un prugramma portatile, cioè. ùn necessita micca l'installazione in un computer è ghjunghje semplicemente senza u prucessu di stallazione, è pudete cancellà quellu cum'è un file ordinariu.
  2. Questu hè un prugrammu maligno o indesideratu. Sì ci hè una tale sospetta, cunsultate da u Materiale

Speru chì u materiale sia utile per l'utenti principianti. È sì avete domande - dumandatevi in ​​cumenti, pruvaraghju di risponde.

È di colpu sarà interessante:

  • L'installazione di l'applicazione hè bloccata in Android - chì faci?
  • Scansione di file online per virus in Analisi Hybrid
  • Come disattivà l'aggiornamenti di Windows 10
  • Chiama Flash nantu à Android
  • A richiesta di a linea di cumerciu disattivata da u vostru amministratore - cume si risolve