Cumu aduprà u prugramma Unlocker


E ombre indimentiche in l'immagine parenu per parechje ragioni. Questu pò esse esposizione insufficiente, collocazione analfabeta di fonti di luce, o, quandu si spara all'aria aperta, troppu di cuntrastu.

Per riparà stu vizio hè in vina di diversi modi. In sta lezione, mi mostreraghju unu, u più faciule è di più rapidu.

Averu palesemente questa foto in Photoshop:

Comu pudete vede, ci hè una sfumatura generale quì, cusì rimuova l'ombra non solu da u visu, ma ancu "tira" altre parti di l'immagine da l'ombra.

Prima di tutti, creà una copia di u stratu cù u sfondo (CTRL + J). Allora andate in u menù "Immagine - Correzione - Ombre / Luci".

In a finestra di configurazione, muvendu i cursori, ghjunghjemu a manifestazione di i dettagli ammucchiati in l'ombra.

Comu pudete vede, a faccia di u mudellu resta sempre un pocu scuru, cusì appliquu un stratu di correzione. "Curve".

In a finestra di configurazione chì si apre, pieghje a curva in a direzzione di clarificazione per uttene l'effettu volatu.

L'effettu di u lampinu deve esse lasciatu solu in a faccia. Appughjà nantu à a chjave D, ripresenta i culori per l'impostazioni predefinite è premendu a combinazione di tasti CTRL + DELda furmendu a maschera cù curve cù culore neri.

Poi piglià un pennellu rotundu molli in biancu,


cun una opacità di 20-25%,

È ci pittemu nantu à a maschera quelle zone chì necessitanu esse chiarutu.

Compare u risultu cù l'immagine originale.

Comu pudete vede, i particolari chì eranu nascosti in l'ombre apparìu, l'ombra omise di u visu. Avemu ottenutu u risultatu desideratu. A lussia pò esse considerata finita.