Cumu restaurà u navigatore Google Chrome

U costu di l'attrezzatura musicale prufessiunale, cum'è DJ, hè assai altu. Tuttavia, malgradu stu fattu, per creà musica, si pò fà senza cumprà. Ci hè una grande varietà di software micca costu o ancu completamente libaru. Un esempiu veramente degno di tali hè Cross DJ.

Gestione di file

Per uttene a creazione di un remix di e duie cumpunizioni musicali, primu dà specificà a so posizione nantu à u discu duru. Dopu à ciò, essi saranu visualizati in a biblioteca è saranu dispunibuli per a mudificazione.

È abbastanza utile hè a capacità di analizzà e tracce aghjuste. Queste vi farà sapiri a durata di a composizione musicale, u so tempo è a nota chiave di a scala.

Piglia i parametri di cuntrollu

In u centru di u spaziu di travagliu di Cross DJ ci sò controlli di volume di ripruduzione, è un qualchì mumentu di equalizzatore cù a capacità di migliorà o attenuà certi spartite di frequenza sonora.

Un'altra caratteristica rimarcabile di u prugramma hè una funzione chì ti permette di cambià a velocita di a riproduzione di musica in su o in su.

A capacità di circà una parte specifica di a cumpusizione hè ancu impurtante. Pudete manualmente determinà i limiti di sta zona.

Effetti sovrappressi

Oltre à l'utelli descritti sopra per interagisce cù composizioni musicali, u prugramma hà un assai numeruu di moduli chì vi permettenu di impurtà vari effetti à a pista. Tra questi sò l'aggiunzione di certi distorsioni in a frequenza, a riflessione di u sonu da e pareti, echo.

Vede i clip

In Cross DJ hè pussibule di vede i clip nantu à composizioni musicali in paralelu à a so cumbinazione è a so muntazione.

Ambitu di qualità

A presenza di a capacità di personalizà a trasfurmazioni di base è a registrazione di musica ti permette di truvà un equilibriu tra prestazione è qualità. A più alta u parametru di qualità hè impostatu, più u caricu nantu à u processore.

Integrazione cù piattaforme online

U prugramma ti permette di scaricà canzoni o caricare i vostri prughjetti in u magazinu in linea di iTunes o a piattaforma gratuita di SoundCloud.

Virtues

  • Interfaccia comoda;
  • Integrazione cù piattaforme musicale in linea;
  • U prugramma hè distribuitu gratuitamente.

Inconvenienti

  • L'impossibilità di registrà i remix finiti;
  • U prugramma ùn hè traduttu in russo.

Se avete duvutu avutu a voglia di diventà un DJ è di creà i vostri proprii remix di a vostra musica preferita, pruvate aduprà Cross DJ. Vista u fattu ch'ellu hè liberu è, ancu, hà ancu di più funzionalità ch'è certi concorrenti costosi, u prugramma sarà una scelta eccellente.

Scaricate Cross DJ gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Foobar2000 Kristal Audio Engine AIMP VKmusic

Share l'articolo in reti sociali:
Cross DJ hè un prugramma remixing gratuito. Ha funzioni serii per l'editing di tracce di musica, è integrazione cù i più grandi librerie di musica in linea.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Mixvibes
Costu: Free
Dimensione: 128 MB
Lingua: inglese
Versione: 3.4.0