Cume à rimuovere annunci in RaidCall?

A capacità di overclock di i processori di serie Intel Core pò esse qualchì micca inferiore a quella di i concorrenti di AMD. Tuttavia, u focu principale di Intel hè a stabilità di i so prudutti, micca a produttività. Dunque, in casu di overclocking micca successu, a prubabilità di disattivà completamente u processore hè inferiore a quella di AMD.

Vede ancu: Cumu overclocku u processore da AMD

Sfortunatamente, Intel ùn rilascia micca è ùn sustiene micca i prugrammi chì hà da pudè accelerà u travagliu di a CPU (à diffe bassi di AMD). Dunque, avemu aduprà solu di terze parti.

Cume à accelerà

Ci hè solu dui opzioni per migliorà a prestazione di i core di CPU:

  • Utilizà un software di terze partichì offre a possibilità di interazione cù a CPU. Ancu un utilizatore chì hà un computer cun "voi" (dipindendu u prugramma) pò capisce.
  • Uta BIOS - u metudu anticu è dimustratu. I prugrammi è l'utilità ùn funzionanu micca correttamente cun alcuni mudelli di a linea Core. In stu casu, u BIOS hè a scelta migliore. Tuttavia, ùn hè micca raccomandatu per l'utranti senza preparazione di fà un cambiamentu indipendente in stu ambientu, da allora influenzanu a prestazione di u computer, è hè difficiule ripruducere i cambiamenti.

Amparemu a idoneità per l'overclocking

Luntanu micca in tutti i casi u processore pò esse acceleratu, è s'ellu hè pussibule, hè necessariu sapè u limite, altrimenti ci hè un risicu di disattivà lu. A caratteristica più impurtante hè a temperatura, chì ùn deve esse sopra 60 gradi per i portatili è 70 per i desktop. Aduprate per questi scopi software AIDA64:

  1. Eseguitu u prugramma, andate à "Computer". Situatu in a finestra principale o in u menu à manca. Dopu, andate à "Sensori", sò situati in u listessu locu com'è l'icona "Computer".
  2. À u paragrafo "Temperature" Pudete osservà l'indicatori di temperatura da tuttu u processore cum'è in tuttu è da i cori individui.
  3. Pudete truvà u limite di raccomandazione di l'overclock in CPU "Overclocking". Per andà à stu articulu, torna à "Computer" e selezziunà l'icona appropriata.

Vede ancu: Cumu aduprà u prugramma AIDA64

Metudu 1: CPUFSB

CPUFSB è un prugramma universale cù chì pudete aumentà a frequenza di l'orologio di i core CPU senza prublemu. Compatibile cù parechje schede madri, processori di diversi produttori è diversi mudelli. Hà dinò ancu una interfaccia simplici è multifunzionale, chì hè pienu tradutta in rusa. Istruzioni per l'usu:

  1. In a finestra principale, selezziunu u fabbricante è u tippu di scheda madre in i campi cù i nomi cumpresi chì si trovanu à a parte sinistra di l'interfaccia. Dopu, avete bisognu di definisce i dati riguardanti PPL. Di norma, u prugrama li definisce indipindente. Sì ùn anu micca statu determinatu, poi leghjite e specifiche di u bordu nantu à u situ ufficiale di u fabbricante, ci duveranu tutti i dati necessarii.
  2. Ulteriori in a parte di sinistra cliccate nantu à u bottinu. "Presa frequenza". Ora in u campu "Frequenza attuale" è "Multiplier" i dati attuali sò visualizati riguardu u processore.
  3. Per aghjurnà a CPU, aumenta di modu cuntinuu u valore in u campu. "Multiplier" da una unità. Dopu à ogni incremento, cliccate nantu à u pulsante "Set Frequency".
  4. Quandu ghjunghjite à u valore ottimu, cliccate nantu à u pulsante. "Salvà" à a parte destra di u schermu è u pulsante di uscita.
  5. Ora riavvià u computer.

Metudu 2: ClockGen

ClockGen hè un prugrammu cù una interfaccia ancu più simile chì hè adatta à accelerà u travagliu di processori Intel è AMD di vari seri è mudelli. Istruzione:

  1. Dopo l'apertura di u prugramma, andate à "PPL Control". Quì, cù l'aiutu di u cursore superiore, pudete cambià a frequenza di u processore, è cù l'aiutu di u inferiore - a frequenza di a RAM. Tutti i cambiamenti ponu esse tracciati in tempo reale, grazie à u pannellu cù dati sopra i cursori. Hè cunsigliatu di spostà i cursori lentamente, perchè cambiamenti repentini di frequenza ponu causà difettu di l'ordinatore.
  2. Quandu ghjunghjite e prestazioni ottimali, aduprà u pulsante "Applicà a selezzione".
  3. Se dopu u ripartimentu di u sistema tutte e impostazioni sò resettate, allora andate a "Opzioni". Trova "Applica i parametri attuali à l'iniziu" è selezziunate a scatula davanti à ella.

Metudu 3: BIOS

Se avete una cattiva idea di ciò chì l'ambiente di travagliu di u BIOS sembra, allora stu metudu ùn hè micca raccomandatu per voi. Altrimenti, seguite queste istruzioni:

  1. Entrate in u BIOS. Per fà ciò, riavvià u OS è prima di l'apparenza di u logo di Windows, preme a chjave Del o chiavi da F2 finu à F12(Per ogni mudellu, a chiave di entrata per BIOS pò esse differente).
  2. Pruvate à truvà unu di sti elementi - "MB Intelligent Tweaker", "M.I.B, ​​Quantum BIOS", "Ai Tweaker". I nomi pò cambià è dipende da u mudellu di a scheda madre è da a versione BIOS.
  3. Usate i tasti freccia per navigà in "Cumpagnia di u Cunsulore di Cumpagnia Cpu" è riordinà u valore "Auto" on "Manuale". Per fà e salvà e modifiche, cliccate Enter.
  4. Avà bisognu di cambià u valore in paragrafo "Frequenza Cpu". In u campu "Firmate un numero DEC" Inserite valori numerichi in u spaziu da u minimu à u massimu, chì ponu vede sopra u campu di entrata.
  5. Salvate e cambiamentu è uscite da u BIOS cù u pulsante "Salvà & Esce".

Hè un pocu più difficiule di overclocku i processori Intel Core chè di fà a stessa procedura cù i chipset AMD. A cosa principale in accelerazione hè di tene in considerazione u prucedimentu consigliatu di a crescita di frequenza è monitorà a temperatura di i core.