Calculatori per Android

U clone di u discu ùn aiutisce micca à ripristinà u sistema per travaglià cù tutti i prugrammi è i dati, ma permette ancu di passà facilmente da un discu in un antru, se quessa ci hè. Poi spessu a clonazione di e unità hè usata quandu si sustituisce una pera per un'altra. Oghje darà un sguardo à parechji strumenti chì vi aiutanu à creà facilmente un clone SSD.

Metodi di clonazione SSD

Prima di andà direttamente à u prucessu di clonazione, parlemu un pocu di ciò chì hè è cumu si differisce da u salvataggio. Dunque, a clonazione hè u prucessu di creà una copia esatta di un discu cun a tutta a struttura è i file. A differenza di a copia di salvezza, u prucessu di clonazione ùn creaghja micca un file cù un'immagine di discu, ma transfetta direttamente tutti i dati à un altru dispositivo. Ora andemu à i prugrammi.

Prima di clonà un discu, avete bisognu di assicurà chì tutte le unità necessarie sò visibili in u sistema. Per una maggiore fiducia, SSD hè megliu per cunnessu direttamente à a scheda madre, e micca cù i vari tipi di adattatori USB. Inoltre, vale a cunnosce da assicurà chì ci sia abbastanza spazi liberi nantu à u discu di destinazione (vale à dì, quellu chì hà da creà u clone).

Metudu 1: Macrium Reflect

U primu prugramma chì avemu da considerà Macrium Reflect, chì hè dispunibule per l'usu domesticu assolutamente libaru. Malgradu l'interfaccia inglese, di affacchera ùn hè micca difficiule.

Scaricate Macrium Reflect

  1. Cusì, lanciamo l'applicazione è nantu à a schermata principale, cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à u discu chì avemu da clone. Se fassi tuttu correttamente, duie link à azzioni dispunibili cù stu dispositiu appariranu sottu.
  2. Chì voglimu fà un clone di u nostru SSD, cliccemu nantu à u link "Clone questu discu ..." (Clona stu discu).
  3. In u prossimu tappa, u prugramma ci dumandarà à chjaramente chì sezioni devenu esse incluse in a clonazione. À propiu sì, i sezioni necessarie pudianu esse annunziati à a tappa precedente.
  4. Quandu tutte e partizioni necessarie sò scelte, procedi à selezziunà u discu chì hà fattu a creazione di u clone. Hè da basatu annantu chì st'unità deve esse di dimensioni adatta (o più, ma micca menu!). Per sceglie u discu, cliccate nantu à u ligame "Selezziunu un discu per clonà" è selezziunate l'unità desiderata da a lista.
  5. Tuttu u tempu hè prontu per a clonazione - u discu vogliu necessariu hè selezionatu, u destinatariu / ricevitore hè selezionatu, chì significa chì pudete andà direttamente à a clonazione cliccendu nantu à u pulsante "Finish". Se fate un clicu nantu à u pulsante "Prossima>", dopu andemu in un altru stabilimentu induve pudete piantà a pianificazione di clonazione. Se vulete creà un clone ogni settimana, fate l'impostazioni adatti è andate à u passu finale cliccendu nantu à u pulsante "Prossima>".
  6. Ora, u prugramma ci rializeghja per cunnuscite cun l'attualità selezionata è, se tuttu hè fattu correttamente, cliccate nant'à "Finish".

Metudu 2: AOMEI Backupper

U prossimu prugramma, cù chì creemu un clone SSD, hè a soluzione libera AOMEI Backupper. In più di backup, sta applicazione hà in u so arsenale è strumenti per a clonazione.

Scaricate AOMEI Backupper

  1. Dunque, primu di tuttu esciamu u prugramma è andemu a tab "Clone".
  2. Quì avemu interessu à u primu squadra. "Clone Disk"chì creà una copia esatta di u discu. Fate un clic nantu à essa è andate à a selezzione di u discu.
  3. Fra a lista di i dischi dispunibili, cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à u unu desideratu è premete u pulsante "Prossimu".
  4. U passu chì cioè hè di sceglie u discu in u quale hè cunsideratu u clone. Per analogia cù u passu precedente, selezziunu u desideratu è cliccate "Prossimu".
  5. Avà verificà tutti i parametri fattu è cliccate nantu à u pulsante. "Start Clone". Dopu, aspettate a fine di u prucessu.

Metru 3: EaseUS Todo Backup

È infine, l'ultimu prugramma chì avemu da esaminà oghje hè EaseUS Todo Backup. Cù sta utilità pudete ancu fà rapidu è facilmente fà un clone SSD. Com'è in altri prugrammi, u travagliu cù stu principiu da a finestra principale, per ciò chì avete bisognu di esegu.

Scaricate EaseUS Todo Backup

  1. Per cuminciare à configurà u prucessu di clonazione, cliccate nantu à u pulsante "Clone" in u bar di cima.
  2. Avà, una finestra hè stata aperta davanti à noi, induve avemu da selezziunate u discu chì deve esse clonatu.
  3. Cchì aghjustà à u discu nantu à u quale si chjude u clone. Chì avemu clonazione di un SSD, hà bisognu di definisce una opzione addizionale. "Optimize for SSD", cù cui l'utilità ottimizza u prucessu di clonazione sottu à u drive di u sondu solidu. Andate à u passu chì seguita, cliccendu "Prossimu".
  4. U passu finale hè di confermà tutte e impostazioni. Per fà quessa, cliccate "Proced" è aspettate finu à a fine di a clonazione.

Conclusione

Sfortunatamente, a clonazione ùn pò esse fatta cù attrezzi standard di Windows, postu chì ùn sò micca dispunibili in l'OS. Dunque, hè sempre necessariu ricorrerà à prugrammi di terze parti. Oghje avemu guardatu cume di fà un clone di discu aduprendu l'esempiu di trè prugrami liberi. Avà, se avete bisognu di fà un clone di u vostru discu, avete bisognu di sceglie a soluzione adatta è seguite i nostri istruzzioni.

Vede ancu: Cume trasferisce u sistema operativu è i prugrammi da HHD in SSD