U clone di u discu ùn aiutisce micca à ripristinà u sistema per travaglià cù tutti i prugrammi è i dati, ma permette ancu di passà facilmente da un discu in un antru, se quessa ci hè. Poi spessu a clonazione di e unità hè usata quandu si sustituisce una pera per un'altra. Oghje darà un sguardo à parechji strumenti chì vi aiutanu à creà facilmente un clone SSD.
Metodi di clonazione SSD
Prima di andà direttamente à u prucessu di clonazione, parlemu un pocu di ciò chì hè è cumu si differisce da u salvataggio. Dunque, a clonazione hè u prucessu di creà una copia esatta di un discu cun a tutta a struttura è i file. A differenza di a copia di salvezza, u prucessu di clonazione ùn creaghja micca un file cù un'immagine di discu, ma transfetta direttamente tutti i dati à un altru dispositivo. Ora andemu à i prugrammi.
Prima di clonà un discu, avete bisognu di assicurà chì tutte le unità necessarie sò visibili in u sistema. Per una maggiore fiducia, SSD hè megliu per cunnessu direttamente à a scheda madre, e micca cù i vari tipi di adattatori USB. Inoltre, vale a cunnosce da assicurà chì ci sia abbastanza spazi liberi nantu à u discu di destinazione (vale à dì, quellu chì hà da creà u clone).
Metudu 1: Macrium Reflect
U primu prugramma chì avemu da considerà Macrium Reflect, chì hè dispunibule per l'usu domesticu assolutamente libaru. Malgradu l'interfaccia inglese, di affacchera ùn hè micca difficiule.
Scaricate Macrium Reflect
- Cusì, lanciamo l'applicazione è nantu à a schermata principale, cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à u discu chì avemu da clone. Se fassi tuttu correttamente, duie link à azzioni dispunibili cù stu dispositiu appariranu sottu.
- Chì voglimu fà un clone di u nostru SSD, cliccemu nantu à u link "Clone questu discu ..." (Clona stu discu).
- In u prossimu tappa, u prugramma ci dumandarà à chjaramente chì sezioni devenu esse incluse in a clonazione. À propiu sì, i sezioni necessarie pudianu esse annunziati à a tappa precedente.
- Quandu tutte e partizioni necessarie sò scelte, procedi à selezziunà u discu chì hà fattu a creazione di u clone. Hè da basatu annantu chì st'unità deve esse di dimensioni adatta (o più, ma micca menu!). Per sceglie u discu, cliccate nantu à u ligame "Selezziunu un discu per clonà" è selezziunate l'unità desiderata da a lista.
- Tuttu u tempu hè prontu per a clonazione - u discu vogliu necessariu hè selezionatu, u destinatariu / ricevitore hè selezionatu, chì significa chì pudete andà direttamente à a clonazione cliccendu nantu à u pulsante "Finish". Se fate un clicu nantu à u pulsante "Prossima>", dopu andemu in un altru stabilimentu induve pudete piantà a pianificazione di clonazione. Se vulete creà un clone ogni settimana, fate l'impostazioni adatti è andate à u passu finale cliccendu nantu à u pulsante "Prossima>".
- Ora, u prugramma ci rializeghja per cunnuscite cun l'attualità selezionata è, se tuttu hè fattu correttamente, cliccate nant'à "Finish".
Metudu 2: AOMEI Backupper
U prossimu prugramma, cù chì creemu un clone SSD, hè a soluzione libera AOMEI Backupper. In più di backup, sta applicazione hà in u so arsenale è strumenti per a clonazione.
Scaricate AOMEI Backupper
- Dunque, primu di tuttu esciamu u prugramma è andemu a tab "Clone".
- Quì avemu interessu à u primu squadra. "Clone Disk"chì creà una copia esatta di u discu. Fate un clic nantu à essa è andate à a selezzione di u discu.
- Fra a lista di i dischi dispunibili, cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à u unu desideratu è premete u pulsante "Prossimu".
- U passu chì cioè hè di sceglie u discu in u quale hè cunsideratu u clone. Per analogia cù u passu precedente, selezziunu u desideratu è cliccate "Prossimu".
- Avà verificà tutti i parametri fattu è cliccate nantu à u pulsante. "Start Clone". Dopu, aspettate a fine di u prucessu.
Metru 3: EaseUS Todo Backup
È infine, l'ultimu prugramma chì avemu da esaminà oghje hè EaseUS Todo Backup. Cù sta utilità pudete ancu fà rapidu è facilmente fà un clone SSD. Com'è in altri prugrammi, u travagliu cù stu principiu da a finestra principale, per ciò chì avete bisognu di esegu.
Scaricate EaseUS Todo Backup
- Per cuminciare à configurà u prucessu di clonazione, cliccate nantu à u pulsante "Clone" in u bar di cima.
- Avà, una finestra hè stata aperta davanti à noi, induve avemu da selezziunate u discu chì deve esse clonatu.
- Cchì aghjustà à u discu nantu à u quale si chjude u clone. Chì avemu clonazione di un SSD, hà bisognu di definisce una opzione addizionale. "Optimize for SSD", cù cui l'utilità ottimizza u prucessu di clonazione sottu à u drive di u sondu solidu. Andate à u passu chì seguita, cliccendu "Prossimu".
- U passu finale hè di confermà tutte e impostazioni. Per fà quessa, cliccate "Proced" è aspettate finu à a fine di a clonazione.
Conclusione
Sfortunatamente, a clonazione ùn pò esse fatta cù attrezzi standard di Windows, postu chì ùn sò micca dispunibili in l'OS. Dunque, hè sempre necessariu ricorrerà à prugrammi di terze parti. Oghje avemu guardatu cume di fà un clone di discu aduprendu l'esempiu di trè prugrami liberi. Avà, se avete bisognu di fà un clone di u vostru discu, avete bisognu di sceglie a soluzione adatta è seguite i nostri istruzzioni.
Vede ancu: Cume trasferisce u sistema operativu è i prugrammi da HHD in SSD