Cume crea un utilizatore di Windows 10

In sta guida per i principianti nantu à cumu creà un novu utente di Windows 10 in parechji maneri, cumu fà di l'amministratore o viceversa, creà un account di utilizatore limitatu per un computer o un laptop. Utilisabile: Cumu rimuovere un utente di Windows 10.

In Windows 10, ci sò duie tipi di account di l'utente - Corti di Microsoft (richiedenti indirizzi email è sinonimi di parametri in linea) è conti d'Utori Locali chì ùn sò micca diversi da quelli chì forse cunnoscenu in versioni precedenti di Windows. In questo casu, un account pò esse sempre "giratu" in un'altra (per esempiu, cumu per rimuovere un account Microsoft). L'articolo cunsiderà a creazione di l'utenti cun i dui tipi di conti. Vede ancu: Cumu fà un utente un amministratore in Windows 10.

A creazione di un utente in l'impostazioni di Windows 10

U modu primu per creà un novu uteru in Windows 10 hè di aduprà l'elemento "Accounts" di a nova interfaccia di impostazioni, dispunibule in "Start" - "Impostazioni".

In l'impostazioni specificate, aprite a sezione "Famiglia è altri utenti".

  • In a sezione "A vostra famiglia", pudete (puru si usa un account Microsoft) creà conti per i membri di a famiglia (ancu sincronizzati cù Microsoft), aghju scrittu più nantu à tali utilizatori in l'instrumentu Parental Controls for Windows 10.
  • Di seguito, in a sezione "Altro utilizatori", pudete aghjunghje un novu utilizatore o amministratore "semplice" chì ùn tene micca cunteghjarate u cuntu in un "membru di a famiglia", pudete aduprà sia i conti di Microsoft che i conti locali. Questa opzione sarà cunsiderata ulteriormente.

In a sezione "Altri Utenti", cliccate "Add a user per this computer." In a prossima finestra vi sarà dumandatu di inserite u vostru indirizzu email o numeru di telefonu.

Se vulete creà un account locale (o ancu un account Microsoft, ma ùn avete micca ancora registratu un e-mail per questu), cliccate "I ùn ho micca l'infurmazioni di login per sta persona" in u fondu di a finestra.

In a prossima finestra vi sarà richiesta di creà un account Microsoft. Pudete accumudà tutti i campi per creà un utente cun tale conto o cliccate "Cuntinu un utilizatore senza un account Microsoft" sottu.

In a prossima finestra, inserite u nome d'utente, u password è u suggerimentu per a password per chì l'utente novu di Windows 10 appaia in u sistema è pudete logà sottu à u so account.

Per impostazione predefinita, un novu utilizatore hà diritti "d'usu regule". Sì avete bisognu di fà un amministratore di u computer, seguite sti passi (è deve esse ancu un amministratore per questo):

  1. Vai à Opzioni - Cuntura - Famiglia è altri utilizatori.
  2. In a sezione "Altro utilizatori", cliccate nantu à l'utente chì volete fà un amministratore è u bottinu "Modifica tipu di account".
  3. In a lista, selezziunate "Amministratore" e cliccate OK.

Pudete logà cun un novu utente cliccendu nantu à u nome di l'utente attuale in cima à u menù Start o da u schermu di blucciu, prima u discurtatu da u vostru contu corrente.

Cumu creà un novu utente in a riga di cume

Per creà un utilizatore chì utilizza a linea di comando di Windows 10, ghidite u amministratore (per esempiu, per mezu di u menu cliccatu da u menu cliccate), è poi inserite u cumandamentu (se u nominu è a password contene spazi, utilizciate virgulette):

user username username password / add

È premi Invescia.

Dopo l'esecuzione di u cumandu, un novu utente apparirà in u sistema. Pudete ancu diventà un amministratore aduendu u cumandamentu seguitu (s'ellu ùn hè micca cunsultatu u cumunicu è ùn avete micca una licenza di Windows 10, pruvate l'amministratori à scrive amministratori):

net administratori amministratori di gruppu username / add

L'utellu novu creatu avarà un account locale in u computer.

A creazione di un utilizatore in "Utilizatori locali è gruppi" Windows 10

È un altru modu per creà un account locale usando u Utenti Locali è u controllo Gruppi:

  1. Preme Win + R, enter lusrmgr.msc in a finestra Run è premete Invescia.
  2. Selezziunate "Utenti", e dopu in a lista d'utenti, cliccate à dirittu cliccà è cliccate "Nove Utente".
  3. Piazzà i parametri per u novu utente.

Per fà l'utente creatu un amministratore, cliccate à dirittu destro nantu u so nome, selezziunate "Proprietà".

Dopu, nantu à a scheda di adesione à i Gruppi, cliccate nantu à u bottinu Aggiungi, digià Amministratori, è cliccate OK.

Fatto, ora l'utente Windows 10 selezionatu hà diritti di amministratore.

cuntrullà userpasswords2

E un mezu di più mi l'aghju scurdatu, ma mi fu ricurdatu in i commenti:

  1. Premete a chjave Win + R, intrada cuntrullà userpasswords2 
  2. In a lista d'utenti premete u pulsante per aghjunghje un novu utente.
  3. L'aggiunta di un novu utilizatore (sia un account Microsoft sia un account locale sò dispunibule) sarà simule cum'è in u primu di i metudi descritti.

Se avete qualchì domanda o qualcosa chì ùn funziona micca puru cum'è descrittu in l'istruzzioni - scrive, pruvaraghju d'aiutà.