Modificà a cartella di download in Browser Yandex

Sò ancu un paru d'anni dopu l'acquistu di un urdinatore, pudete cuminciare à affrontà situazioni quandu a so scheda di video ùn tira nant'à ghjochi moderni. Alcuni ghjucatrici avide immediatamente cumincianu à guardà attentamente à u novu hardware, è qualcuno va un pocu modu diversu, pruvendu à overclock a so carta di grafica.

Questa pratica hè pussibule vista u fattu chì u manghjatore da solitu in solitu ùn mette micca e frequenze massime pussibule di l'adattatore video. Pudete li corregge manualmente. Tuttu ciò chì hè necessariu hè un set di prugrami simuli è a vostra perseveranza.

Cumu overclocku una carta di grafica AMD Radeon

Iniziò cù ciò chì avete bisognu di sapè prima. Overclocking una scheda video (overclocking) pò portà certi rischi è conseguenze. Avete bisognu di pensà à stu anticipu:

  1. Sì avete avutu casi di surriscaldamentu, primu avete bisognu di occupà l'upgrade di raffreddamentu, perchè dopu à l'overclock, l'adattatore di video cumincerà à generà più calore.
  2. Per megliu u rendimentu di l'adattatore di grafica, avete a necessità di adeguà una grande quantità di tensione à u.
  3. Questu allineamentu ùn piaci micca à l'alimentu di l'alimentu, chì pò ancu cumincià à prene calore.
  4. Se vulete, l'overclocku di a scheda grafica di u taccuinu pensa duie volte, soprattuttu se parlemu d'un mudellu bè. Ci sò ancu duie prublemi precedenti.

Hè impurtante! Averete effettuà tutte e azzioni per overclocking l'adattatore video à u vostru periculu è risicu.

Ci hè sempre una possibilità chì finalmente fallirà, ma hè minimizatu se ùn affrettà micca e fate tuttu “secondu a scienza”.

Idealmente, l'overclocku hè fattu lampegendu a BIOS di a scheda grafica. Hè megliu à fiducia in i specialisti, è l'usu media di PC pò aduprà u software.

Per fà un overclock di una scheda video, scaricate e installa i seguenti utilità:

  • GPU-Z;
  • MSI Afterburner;
  • Furmark;
  • SpeedFan.

E seguitu, seguite i nostri istruzioni per passo.

À propiu sì, ùn sia micca scurdatu di verificà a rilevanza di i driver di a vostra adattatore video prima di procedere cù u so overclocking.

Lezione: Sceglite u driver necessariu per a scheda video

Passu 1: Monitorà a Temperatura

Durante u prucessu tuttu di l'overclocking, a scheda video avrà bisognu da esse monitorata cusì nè essi nè alcun altre ferro pò esse cundutu à una temperatura critica (in stu casu, 90 gradi). S'ellu ci hè accadutu, significa chì si supera cun overclocking è chì avete bisognu di riduce a regolazione.

Per u monitoru, aduprà u prugramma SpeedFan. Mostra una lista di componenti di l'ordinatore cù un indice di temperatura di ognuna.

Passu 2: Eseguite un test di stress è benchmarking

Prima ci vole à assicurà chì l'adattatore di grafica ùn hè micca troppu calda cun a l'impostazioni standard. Per fà quessa, pudete scorrere un ghjocu putente per 30-40 minuti è vede chì tempu di u SpeedFan darà. Oppure pudete semplicemente aduprà u strumentu FurMark, chì carregarà a scheda video adiutu.

  1. Per fà quessa, cliccate solu in a finestra di prugramma "GPU stress test".
  2. Un allarme sump Cliccate "GO".
  3. A finestra si aprirà cù bellu animazione. bagel. U vostru scopu hè di seguità u pianu di cambiamenti di temperatura per 10-15 minuti. Dopu à questu tempu, u graficu avia da uttene a livenza, è a temperatura ùn pò micca più di 80 gradi.
  4. Se a temperatura hè troppu altu, pò esse inutile pruvendu à accelerà l'adattatore video finu à migliorà u raffreddamentu di a scheda video. Questu pò esse fattu ponendu un cooler più putente o equipe l'unità di sistema cù u raffreddamentu di liquidi.

FurMark permette ancu di cumbratu una scheda grafica. Cusì riceverete una valutazione specifica di e prestazioni è puderete paragunelu cu quella chì vene dopu overclocking.

  1. Cliccate nantu à unu di i pulsanti nantu à u blocu. "GPM benchmarking". Differiscono solu in a risoluzione in cui a grafica sarà ghjucata.
  2. "Bublik" Funziona per 1 minutu, è vedete un rapportu cun una scheda di video.
  3. Ricordate, scrive o zaskrinte (piglià un screenshot) sta figura.

Lezione: Cumu fà una screenshot in u vostru computer

Passu 3: Verificate a prestazione attuale

U prugramma GPU-Z vi permetterà di vede ciò chì esattamente avete à travaglià. Prima, vedite i valori. "Pixel Fillrate", "Texture Fillrate" è "Larghezza di banda". Pudete cupsu sopra ognunu di elli è leggere ciò chì hè ciò chì. In generale, sti trè indicatori determinanu largamente a prestazione di l'adattatore di grafica, è e più impurtante, ponu esse aumentate. Hè veru chì questu duverà cambià un pocu d'altre caratteristiche.
Di seguito sò i valori "Orologio GPU" è "Memoria". Queste sò e frequenze à a quale u processore graficu è a memoria esce. Quì si puderanu pompà un pocu, migliorendu di conseguenza i parametri di sopra.

Passu 4: Modificà e Frequenze Operative

Direttamente per l'overclock di a carta di grafica AMD Radeon, u prugramma MSI Afterburner hè adattu bè.

U principiu di a regolazione di frequenza hè quì: aumentà e frequenze in piccule (!) Passi è ogni volta chì fate un cambiu, testala. Se l'adattatore di video cuntene di travaglià stabilmente, pudete ancu aumentà a regolazione è testa torna. Un tale ciculu deve esse ripetutu finu chì a carta di grafica à u test di stress ùn inizia più peghju è si surriscalda. In stu casu, avete bisognu di cuminciare à riduce a frequenza in modu chì ùn ci sia micca prublemi.

È avà da sente una veduta più vicina à tuttu:

  1. In a finestra di u prugramma principale, cliccate nantu à l'icona di impostazioni.
  2. In a tabulazione "Highlights" spuntà "Unlock Voltage Management" è "Unlock Voltage Monitoring". Cliccate "OK".
  3. Assicuratevi chì a funzione ùn sia micca attiva. "Startup" - ùn hè ancu necessaria.
  4. Prima cresce "Core Clock" (frequenza di processore). Questu hè fattu spostendu u cursore in questu à a destra. À u principiu, sarà abbastanza tappa in 50 MHz.
  5. Per appiccà e cambiamenti, cliccate nantu à u spuntà.
  6. Avà lanciate u test di sforzu di FurMark è fighjate i prugressi per 10-15 minuti.
  7. S'ellu ùn hè micca artefatti nant'à u schermu, è a temperatura rimane in un intervallu normali, allora puderete aghjunghje à più di 50 à 100 MHz è cumincià à pruvà. Fate tuttu secondu stu principiu finu chì vedite chì a scheda video diventa troppu calda, è a uscita grafica diventa incerta.
  8. Riguendu un valore estreme, riduce a frequenza per uttene un travagliu stabile durante u test di stress.
  9. Ora, in u listessu modu, sposta u cursore "Clock Clock", dopu à ogni test, aghjunghjendu micca più di 100 MHz. Ùn vi scurdate chì, cù ogni cambia, avete bisognu à premere a marca.

Per piacè avà a nota: l'interfaccia di MSI Afterburner pò differisce da quella mostrata in i esempi. In l'ultime versioni di u prugramma, pudete cambià u design in a tab "Interfaccia".

Passu 5: Configurazione di i profili

Quandu esce di u prugramma, tutti i parametri sò ripresentati. Per ùn vene micca micca rientri in a prossima volta, cliccate nantu à u bottinu salvà è selezziunate ogni numeru di prufessu.

Cusì sarete abbastanza per entrà in u prugramma, cliccate nantu à sta figura è tutti i parametri sò applicati immediatamente. Ma andemu ancu di più.

A carta di video di overclocku hè necessariu per cumunicazione di ghjochi, è in un usu di PC normale, ùn ci hè nunda di cunsiderà una volta. Allora, in MSI Afterburner, pudete configurà l'applicazione di a vostra configurazione solu quessa à a partenza di i ghjochi. Per fà quessa, andate in l'impostazioni è sceglite a scheda "Profili". In a linea di scansione "Prufilu 3D" Marcate u numeru marcatu in precedenza. Cliccate "OK".

Nota: pudete abilità "Startup" è a scheda video si accelera subitu dopu avè cuminciatu u computer.

Passu 6: Verificate i risultati

Ora pudete ricunfermentu in FurMark è cuntate i risultati. Tipicamente, l'incremento percentuale di prestazione hè direttamente proporzionale à l'incremento percentuale in frequenze fondamentali.

  1. Per una verifica visuale, esegui GPU-Z è scopre cumu cambiate e metriche di prestazione.
  2. In alternativa, pudete aduprà un strumentu chì hè installatu cù i driver in una scheda grafica AMD.
  3. Fate un clic destro su u desktop è seleziona "Proprietà grafiche".
  4. In u menu di sinistra, cliccate "AMD Overdrive" è accettà l'avvertenza.
  5. Dopu avè a sinturizazione automatica, pudete attivà a funzione Overdrive è trascina u cursore.


Hè vera, a possibilità di tale accelerazione hè sempre limitata da u limitu massimu chì autotune assignerà.

Se ùn affrettassi micca cunvinzioni è cunverisce strettamente u statutu di u vostru computer, pudete overclockare una scheda grafica AMD Radeon in modo chì essa funziera sia cun pussibule moderni.