Aprite u formatu DAT

Durante a custruzzioni, hè necessariu fà stime, selezziunate i materiali adatti è fate qualchi calculi. Cuntrullà i parametri di u tettu indipindente, pudete aduprà prugrammi speciali, chì sò discuprati in questu articulu.

Sketchup

SketchUp da Google hè forse u prugramma più difficili in a nostra lista. A so funzionalità principale hè focalizata nantu à u travagliu cù grafica tridimensionale. Tuttavia, e funzioni incrudenti saranu abbastanza altru per effettuà un semplice calculu di u tettu. Prima di cumprà, cunsiglii di familiarizzarti cù a versione di prova di stu software.

Scaricate SketchUp

Rafters

U travagliu offre à l'utenti un set minimu di strumenti è funzioni per arricchisce u scopu, ma e opportunità presenti sò abbastanza per calculà u fasciu bifarallu di lignu. Tuttu u vostru bisognu di fà hè inserisce i parametri necessarii in a stringhe.

Scaricate u Rafters

RoofTileRu

Stu prugramma ti permette di calculà u metallu, piastrelle ceramiche, soffitti è altri piani. L'utente trà u necessariu in l'editor, è allora riceve informazioni dettagliate in forma grafica. Di solitu una scelta di parechji opzioni di situazione adatti. RoofTileRu hè distribuitu per un dirittu, ma a versione di prova hè dispunibule da scaricà gratuitamente in u situ ufficiale di l'urdinatori.

Scaricate RoofTileRu

OndulineRoof

OndulineRoof hè destinatu à calcà parechji fragmenti di tettu. U prucessu di preparazione ùn hà micca duvutu tantu tempu, basta à specificà u tipu è aghjunghje e dimensioni. U prugramma procederà, è dopu i risultati pò esse salvati in u furmatu di testu. Ùn sò micca incurmati i novu utenti à familiarizzà cù a guida incorporata cun suggerimenti, s'ellu ci hè prublemi cù u sviluppu.

Scaricate OndulineRoof

Selena

Selena hà riunitu pochi redattori, ognunu cù e so funzioni specifiche. Per esempiu, in un editor graficu, l'utente elabore diagrammi è disegni, è in un editor di tabulazioni, una stima. Ci hè una biblioteca integrata di materiali, chì hà raccoltu assai informazioni utili chì sò esattamente utili in u travagliu di u travagliu cù u prugramma.

Scarena Selena

Roofing Pro

Stu reprezentanu hè più adinu per i prufessiunali, ancu l'accentu in u funzionale hè fattu apposta per elli. Quì una nova ordina hè creata, i materiali sò addizionati è i dimensioni di u tettu sò indicati. U prugramma esegue i calcoli, è u risultatu hè visualizatu quasi in furia. Grazie à a tavula integrata cù materiali pratichi pratichi.

Scaricare Roofing Pro

In questu articulu avemu smuntatu parechji rapprisentanti, chì u so missione principale hè di svolgere u calculu di u tettu. Ogni prugramma hè unicu in a so manera, hà strumenti unici è capacità. Leggite attentamente ognuna, è allora ghjustu sceglite qualcosa adatta.