Funzioni logiche in Microsoft Excel

Tra e numerose espressioni diverse chì sò state usate quandu si travalla cun Microsoft Excel, bisogna selezziunate e funzioni logiche. Sò utilizzati per indicà a cumplessa di e varie condizioni in e formule. Inoltre, se e cundizioni stanu pò esse assai diversificate, u risultatu di funzioni logiche pò piglià solu dui valori: a condizione hè cumpleta (Veru) è a situazione ùn hè micca soddisfattaFALSE). Fighjate una più stretta à ciò chì e funzioni logiche in Excel sò.

Operatori principali

Ci sò parechji operatori di funzioni logiche. Tra i principali, devi esse messu in evidenza:

  • VERDU;
  • FALSE;
  • SE;
  • ERROR;
  • O;
  • È;
  • NON;
  • ERROR;
  • BROUGHT.

Ci sò e funzioni logiche più comuni.

Ognunu di l'operatori sopra citati, trà i primi dui, hà argumenti. L'argumenti ponu esse numeri specifichi o testu, o referenze indichi l'indirizzu di e cellule di dati.

Funzioni Veru è FALSE

Operatore Veru accetta solu un valori di destinazione specificu. Questa funzione ùn hà argumenti, è, di regula, hè quasi sempre una parte di espressioni più cumplette.

Operatore FALSEinvece, accetta ogni valore chì ùn hè vera. Similmente, questa funzione ùn hà argumenti è hè inclusa in espressioni più cumplette.

Funzioni È è Or

Funzione È hè un ligame trà diverse condizioni. Solu quandu tutte e condizioni chì a funzione funghi, hè torna Veru. Se almenu una argumentazione riporta u valore FALSEdopu l'operatore È generalmente torna u listessu valore. Vista generale di questa funzione:= E (log_value1; log_value2; ...). A funzione pò includere da 1 à 255 argumenti.

Funzione Orin u cuntrariu, restituisce u valore TRUE, ancu se solu unu di l'argumentu risponde à e condizioni, è tutti l'altri sò falsi. U so mudellu hè cumpratu:= E (log_value1; log_value2; ...). Com'è a funzione precedente, l'operatore Or pò includere da 1 à 255 condizioni.

Funzione NO

A differenza di e dui dichjarazioni precedenti, a funzione NO Hà solu un argumentu. Si cambia u significatu di l'espressione cù Veru on FALSE in u spaziu di l'argumentu specificatu. A sintassi di a formula generale hè cum'è seguitu:= NOT (log_value).

Funzioni IF è ERROR

Per e strutture più cumplette, aduprà a funzione IF. Sta dichjarazione indica precisamente chì valore hè Veruè quale FALSE. U so mudellu generale hè cumpratu:= IF (espressione booleana; value_if_es_far_; value_if-false). Dunque, se a situazione hè soddisfatta, i dati precedentemente specificati sò pieni in a cella chì cuntene sta funzione. Se a situazione ùn hè micca soddisfatta, a cella hè piena di altri dati specificati in a terza argumenti di a funzione.

Operatore ERROR, in casu l'argumentazione hè vera, restituisce u so propriu valore à a cella. Ma, se l'argumentu hè invalidu, allora u valore restituitu da l'utente hè restituitu à a cella. A sintassi di questa funzione, chì cuntene solu 2 argumenti, hè cumprima:= ERROR (valore; value_if_fault).

Lezione: SI funziona in Excel

Funzioni ERROR è BROUGHT

Funzione ERROR Verifica se una cella specifica o un intervallo di cellule contiene valori erronii. Sò i valori erronii sò i seguenti:

  • # N / A;
  • #VALUE;
  • #NUM!;
  • # DEL / 0!;
  • # LINK!;
  • # NAME?
  • # NULL!

Sicondu se un argumentu ùn hè micca validu, l'operatore annuncia u valore Veru o FALSE. A sintassi di questa funzione hè cumpruta:= ERROR (valore). L'argumentu hè solu una riferenza à una cella o un array di cellule.

Operatore BROUGHT rende una cella controlla ch'ellu sia vacu o cuntene i valori. Se a cellula hè vacante, a funzione riporta u valore Verusì a cella contiene dati - FALSE. A sintassi di sta dichjarazione hè:= CORRECT (valore). Com'è u casu precedente, l'argumentu hè una riferenza à una cella o una matrice.

Esempiu di applicazione

Hà dighjà à pruvà l'applicazione di alcune di e funzioni di sopra cun un esempiu specificu.

Avemu un listinu di impiegati cù i so salarii. Ma, ancu, tutti i impiegati anu ricevutu un primu. U primu di solitu hè 700 rubles. Ma i pensionati è e donne anu dirittu à un primu aumentatu di 1000 rubli. L'eccezione hè i salarii chì, per varii motivi, anu travagliatu menu di 18 ghjorni à un certu mese. In ogni casu, sò dirette solu à u primu di solitu di 700 rubli.

Provemu à fà una formula. Dunque, avemu duie condizioni, chì a prestazione di cui un primu di 1000 rubli - hè di ghjunghje l'età di pensione o appartenendu à l'impiegu à u sexu femina. In listessu tempu, assigneremu à i pensionati tutti quelli nati prima à u 1957. In u nostru casu, per a prima fila di a tavula, a formula darà l'aspettu:= IF (OR (C4 <1957; D4 = "femmina"); "1000"; "700"). Ma ùn vi scurdate chì un prerequisitu per ottene un primu aumentatu hè travaglià 18 ghjorni o più. Per arricchisce sta situazione in a nostra formula, applica a funzione NO:= IF (OR (C4 <1957; D4 = "femmina") * (NON (E4 <18)); "1000"; "700").

Per copiare questa funzione in e cellule di a colonna di a tavula, induve u valore di primu hè indicatu, diventemu u cursore in u angulu inferiore di a cellula in cui esiste una formula. Un marker di riempimentu compare. Puru trascinaru finu à a fine di u tavulu.

Cusì, avemu ricevutu una tavula cun informazioni nantu à a quantità di u premiu per ogni impiegatu di l'impresa separatamente.

Lezione: funzioni utili di excel

Comu pudete vede, funzioni logiche sò un strumentu assai praticu per fà calcoli in Microsoft Excel. Utilizendu funzioni cumplette, pudete piantà parechje condizioni simultaneamente è ottenite u risultatu di l'uscimentu dipende se sì queste condizioni sò soddisfatte o micca. L'utilizazione di tali formule pò autumate una numeru di azzioni, chì salvanu u tempu di l'utente.