Disattivazione di a modalità Turbo in Browser Yandex

L'errore di u driver video hè una cosa assai spiaghja. Messaghju di sistema "U driver video hà smaritu di risponde è hè statu risturatu cù successu" esse familiari à quiddi chì ghjucanu à i ghjochi al computer è travaglianu in prugrammi chì utilizzanu attivamente e risorse di a scheda video. In listessu tempu, u missaghju di tale errore hè accumpagnatu da u fermu di l'applicazione, è qualchì volta si pò vede u BSOD ("Schermata Blu di a Morte" o "Schermata Blu di a Morte").

Soluzioni à u prublema cù u driver di video

Ci pò esse un saccu di situazioni in cui si verifica un errore di un driver video è sò tutti diversi. Ùn ci hè micca esempii di risposte è di soluzioni per risolve u prublema. Ma avemu preparatu per voi una serie di azzioni, unu di i quali precisamente deve aiutà sbarazzarsi di stu prublema.

Metudu 1: Aggiorna i Driver di Cartula Video

Prima di tuttu, avete bisognu di assicurà chì avete i più recenti piloti per a vostra scheda video installati.

Azioni per i pruprietari di a scheda video Nvidia:

  1. Andate à u situ ufficiale di a cumpagnia.
  2. A pagina chì si apre, bisogna specificà i dati nantu à a vostra scheda video. In u campu "Tipu di pruduttu" lascia l'elemento "GeForce". Dopu, indicemu a seria di a nostra carta di video, u mudellu, è u sistema operativu adupratu è a so profondità di bit. S'ellu hè necessariu, pudete cambià a lingua in u campu pertinente.
  3. Pulsante "Cerca".
  4. In a prossima pagina, vedite dati nantu à l'ultimu driver per a vostra scheda video (versione, data di pubblicazione) è pudete familiarizzà cù e funzioni di sta uscita. Vede a versione driver. Pulsante Scaricate finchè ùn pressemu. Lasciate a pagina aperta, cume hè necessariu in futuro.
  5. Dopu, avemu bisognu di truvà a versione di u driver chì è già installatu nantu à u vostru computer. Tuttu annu sì avete gia a ultima versione. In u computer, hè necessariu truvà u prugramma NVIDIA GeForce Experience è esegui. Questu puderà esse fattu da u tabulariu, cliccendu à dirittu destro nantu à l'icona di u prugramma è selezziunà a linea "Apertu NVIDIA GeForce Experience".
  6. Se ùn truvate micca una tale icona in u banditu, allora ghjustu truvà u prugramma à u seguitu indirizzu nantu à u computer.
  7. C: Archivi prugrammi (x86) NVIDIA Corporation NVIDIA GeForce Experience(per i sistemi operativi 32-bit)
    C: Archivi prugrammi NVIDIA Corporation NVIDIA GeForce Experience(Per sistemi operativi 64-bit)

  8. Nota chì, sì un altru lettu hè assignatu à u discu duru di l'OS, u caminu pò differisce da l'esempiu datu.
  9. Dopu avete aperto u NVIDIA GeForce Experience, avete bisognu di andà à l'impostazioni di u prugramma. U pulsante corrispondente hà a forma di una marcia. Cliccate nantu à sta.
  10. In a finestra chì si vede à a destra, pudete vede l'infurmazioni nantu à u vostru sistema, ancu a versione di u driver di scheda video installata.
  11. Avà avete bisognu di confrontà a versione di l'ultimu driver in u situ web NVidia è installatu in u vostru computer. Se avete una versione simile, allora pudete saltà stu metudu è andà à l'altri descritti sottu. Se a versione di u driver hè più vechja, torneremu à a pagina di download di piloti è premete u pulsante "Download Download".
  12. In a prossima pagina vi sarà dumandatu à leggere l'accordu è ad accettarle. Pulsante "Accetta è Scaricate".
  13. Dopu à quessa, u cunduttori cumincerà à scaricà in u vostru computer. Sìi aspittendu a fine di u scaricamentu è scaricà u schedariu scaricatu.
  14. Appare una finestra piccanu induve avete bisognu di specificà u caminu di a cartella in u computer in u quali i file di installazione saranu estratti. Specifichi u vostru propriu path o lasciatela per difettu, allora premete u pulsante "OK".
  15. Attendemu chì u prucessu di l'estrazione di i file sia cumpressu.
  16. Dopu à quessa, u prugramma di stallazione principia è cumincia à verificà a compatibilità di u vostru hardware cù i piloti da installà.
  17. Quandu u cuntrattu hè cumpletatu, una finestra cù un contrattu di licenza apparirà. Avemu leghjite à u vulintà e premete u pulsante “Accuglaghju. Continuate ".
  18. U passu chì seguitu hè di sceglie u metudu d'installazione di u driver. Vi sarà offerta Express installazione nant'à "Installazione personalizzata". A differenza tra i dui hè in u fattu chì durante l'installazione manuale, pudete selezziunate i componenti da aggiornà u driver, è in u modu di stallazione espressa, tutti i componenti sò aggiornati automaticamente. In più, in modalità "Installazione personalizzata" Hè pussibule d'avè aghjurnà u driver senza salvà e vostre impostazioni attuali, in altre parole, per fà una installazione pulita. Chì avemu in i casu di un errore di driver video, hè più logicu di resettà tutte e impostazioni. Sceglite un articulu "Installazione personalizzata" è spingà u pulsante "Prossimu".
  19. Ora ci vole à selezziunate i componenti da aggiornà è tuccà a casella "Effettuate una installazione pulita". Dopu, premete u pulsante "Prossimu".
  20. U prucedimentu d'installazione di u driver hè inizio.
  21. Per piacè avà a notà chì, per aghjurnà o reinstallà u driver, ùn hè micca necessariu rimuovere a vechja versione. U installatore farà automaticamente.

  22. Durante l'installazione, u sistema mostrerà un missaghju chì dichiara chì u computer deve esse ripartitu. Dopu 60 seconde, questu accadrà automaticamente, o pudete accelerà u prucessu premendu u pulsante. "Ricarichi avà".
  23. Dopu u reiniziziu, l'installazione di u driver continuerà automaticamente. Cusì, una finestra si vede cù un missaghju nantu à l'aggiornu di u driver per rializazione per tutti i componenti scelti. Pulsante "Chiudi". Questu cumpleta u prucessu d'aggiornu di u driver di video. Puderete dinò tentà à creà e cundizioni in cui hè andatu l'errore.

Ci hè un altru modu per aggiornà i driver di NVidia. Più veloce è più automàticu.

  1. In l'icona di u piazzale nantu à l'Experience GeForce di NVIDIA, fate un clic destro è selezziunate a riga in u menù di spessu. "Cercate l'aggiornamentu"
  2. U prugramma si aprirà, quandu a nova versione di driver hè dispunibule da scaricà è chì u pulsante hè indicatu in cima. Scaricate. Cliccate nantu à quellu bottinu.
  3. U download di u driver si principia è una linea apparirà cù u prugressu di u scaricatu stessu.
  4. Quandu u scaricatu hè finitu, una linea apparirà cù a scelta di tippu d'installazione. Spingite u pulsante "Installazione personalizzata".
  5. A preparazione per l'installazione cumincerà. Dopu un pocu di ghjornu, una finestra si vede in cui devi selezziunate i cumpii da aggiornà, tu ti spighjate a linea "Effettuate una installazione pulita" è cliccate nantu à u bottinu pertinente "Installazione".
  6. Dopu à a fine di l'installazione, una finestra si vede cun un missaghju nantu à a fine di u prucessu. Pulsante "Chiudi".
  7. In a maniera di l'aggiornamentu automaticu, u prugramma rimette anche indipendentemente a vecchia versione di u driver. L'unica differenza hè chì u sistema in questo casu ùn necessiti micca un riavule. Tuttavia, à a fine di u prucessu di l'aggiornu di u driver, hè megliu à fà quì già in mode manuale.

Ci vole à avverà chì, dopu a stallazione pulita di u driver, tutte le impostazioni di NVidia saranu ripristinate. Sì sì u pruprietariu di un notebook cu una scheda video NVidia, ùn vi scurdate di definisce u valore "Processore NVidia di prestazioni" in a linea "Processore graficu preferitu". Pudete truvà questu articulu cù un clic destro nantu à u desktop è selezziendu a linea "Pannello di cuntrollu NVIDIA". Dopu, andate à a sezione "Gestisci l'impostazioni 3D". Cambia u valore è premete u pulsante. "Applicà".

Azzioni per i proprietarii di cartoline AMD:

  1. Andate à a pagina di scariche di u situ ufficiale di AMD.
  2. U modu più faciule hè di truvà u vostru mudellu inserendu u so nome in a ricerca.

    In alternativa, pudete truvà u passu per passu scegliendu in a prima colonna "Grafica", è dopu - partendu da u mudellu di a scheda di video. L'esempiu in u screenshot sottu.

  3. A pagina cù una lista di i piloti dispunibuli si aprirà. Ampliate u menu in concordanza cù a versione è a bitrezza di u vostru sistema operativo, riesaminate l'elenco dispunibile di file è selezziunate l'opzione di interesse, basandosi ancu in a versione software. Cliccate "Download".
  4. Dopu u driver hè carregatu, esegui u. Apparirà una finestra cù una scelta di via per spacchiglia i schedari d'installazione. Selezziunu a cartella desiderata o lasciate tuttu per difettu. Pulsante "Install".
  5. Dopu avè disimballatu, apparirà a finestra d'installazione. Hè necessaria di sceglie a zona ghjusta, chjamata "Driver locale".
  6. U passu chì dopu sarà a scelta di u metudu d'installazione. Ci sò interessati à l'elemento "Installazione personalizzata". Cliccate nantu à sta linea.
  7. In a prossima finestra, pudete selezziunate i componenti da aggiornà è fate una installazione pulita di i driver. Ciò significa chì u prugramma smarrerà automaticamente a versione precedente di u driver. Pulsante "Installazione pulita".
  8. Dopu, u sistema vi annunzierà chì bisognu un riavrugghiu per una stallazione pulita. Pulsante "Sì".
  9. U prucedimentu di a rimucinà u vechju driver comincerà, dopu allora chì una notizia di riavvi apparirà. Si accadrà automaticamente in 10 secondi o dopu à pressu u pulsante. "Ricarichi avà".
  10. Quandu u sistema ripartisce, u prucessu di stallazione d'installatore riprende. Ci vole à avvisà chì u prucessu di rinnuvamentu pò necessariu per parechji minuti. Quandu cuntene, a finestra corrispondente apparirà nantu à u schermu.
  11. Durante u prucessu di stallazione, u sistema vi mostrerà una finestra in cui hè necessariu confermà l'installazione di u driver per u dispositivo, cliccendu u pulsante "Install".
  12. A finestra seguente apparirà cun un suggerimentu per installà Radeon ReLive, un prugramma per registrà video è creà trasmissioni. Se vulete installà u - pressu u pulsante "Installu Radeon ReLive"altrimenti cliccate "Salta". Sì saltà stu passu, in futuro vi sarà sempre installà u prugramma. "ReLive".
  13. L'ultima finestra chì si vede sarà un missaghju nantu à a fine di l'installazione è una proposta per riavvià u sistema. Sceglite "Ricarichi avà".

I driver AMD ponu ancu mette in metà automaticamente.

  1. Solu nantu à u desktop, cliccate à dirizzione cù u cliccatu è selezziunate l'elemento "Radeon Settings".
  2. In a finestra chì si vede, selezziunate a tabulazione sottu. "Aggiornamenti".
  3. Dopu avete bisognu à cliccà nantu à u pulsante "Cercate l'aggiornamentu".
  4. Quandu u prucessu di verifica hè finitu, un bottinu apparirà cù u nome "Create Create". Cliccando nantu ad elli, un menù apparirà in cui avete bisognu di sceglie a linea "Aghjurnazione personalizzata".
  5. U passu successivu hè di confermà l'iniziu di l'installazione. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Continue" in a finestra chì si vede.

Hè per quessa chì u prucedimentu di rimuovere a versione di u vechju driver, riavvià u sistema è installà u novu driver. U prughjettu d'installazione successu hè descrittu un pocu più altu.

Cumu scopre u mudellu di una scheda video senza prugrammi di terze parti

Pudete truvà u mudellu di a vostra scheda video senza avè ricursu à l'aiutu di prugrammi di terze parti. Per fà quessa, fate u seguitu:

  1. Sul desktop nantu à u mo insinu "U me computer" o "Questu computer" cliccate à diretta è selezziunate l'ultima linea "Pruprietà" in u menu di disegnu.
  2. In a finestra chì si apre, in a zona à a sinistra, selezziunate l'element "Manager di dispositivi".
  3. In a lista di dispositivi circà per a stringa "Adattatori video" è aprite questu thread. Puderete vede una lista di e schede video connesse cun indicazione di u mudellu. Se avete un laptop, allora più probabilmente avete duie dispositivi, cum'è in a screenshot sottu. Una scheda video hè integrata, è u secondu hè discreta in prestazioni.

Metudu 2: Installa una versione più vechja di i driver per a scheda video

Ùn sempre micca i prugrammi liberi chjovi pienu di u travagliu in grandi masse. Spessu in i più recenti piloti sò errori quandu e persone anu stallatu nantu à i computer. Se ricevi un errore cù l'ultimu driver già installatu, allora avete bisognu di provà à stallà una versione più antica di questu.

Per e schede video NVidia:

  1. Vai à a pagina cun i piloti archiviali è beta.
  2. Come annunziatu sopra, selezionemu u tippu di dispositivo, a famiglia, u mudellu, u sistema cun una larghezza di bit è una lingua. In u campu Raccomandatu / Beta setatu u valore "Cunsigliu / Certificatu". Dopu à ciò, premete u pulsante "Cerca".
  3. Di seguito hè una lista di i driver archivati. Un consigliu ùn pò esse sparatu quì. Avete bisognu di verificà sè stessi, perchè in i casi diversi, stallendu diverse versioni di i piloti pò aiutà. Ci sò casi in installazione di una versione di driver «372.70» aiutatu à risolve u prublema cù u driver di l'errore video. Allora, pruvate à inizià cun. Per cuntinuà, ci vole à cliccà nantu à a linea cù u nome di u driver.
  4. Dopu à quessa, una finestra standard si aprirà cù u caricatore di Nvidia descrittu sopra. Bisognu à sente u pulsu "Download Download", è in a prossima pagina cù l'accordu - "Accetta è Scaricate". Cusì, u conducente cumincerà à scaricà. L'installazione dettagliata è passo-passo di u driver per NVidia hè descritta in u paragrafo di sopra.

Per e schede video AMD:

In u casu di e schede video AMD, e cose sò un pocu più cumplicate. U fattu hè chì nantu à u situ ufficiale di l'azienda ùn ci hè micca una sezione cù i piloti d'archivi, cum'è NVidia. Allora cercate e versioni anziane di i piloti avè nantu à risorse di terze parti. Per piacè, avete a notazione chì a scarica di i driver da i siti di terze parti (ufficiali) vi agisca à vostru risicu. Attenzione a sta materia, chì ùn scarica micca u virus.

Metudu 3: Modificate i Parametri di u Registro di sistema

Una opzione efficace hè di edità una o duie impostazioni di registru chì sò responsabile di monitorà a ripresa è a durata di u ritardu, cioè a volta dopu chì u driver hè ripartitu. Avemu bisognu di fà cresce quellu spaziu di tempu in una grande direzzione. Sò chjamatu una riservazione chì questu metudu hè pertinente solu in i prublemi di software, quandu riprende u driver per restaurà ùn hè ancu necessariu, ma questu hè impurtante per l'impostazioni standard di Windows.

  1. Run Editor Editortene Win + R è inscritta in a finestra Run a squadra regedit. À a fine, prememu Enter nant'à "OK".
  2. Andà in stradaSistema HKLM CurrentControlSet Controllo Controller GraficaDrivers. In Windows 10, basta copierà questu indirizzu è incollateli in a barra di indirizzu Editor Editorda pre-cancellazione da u parcorsu standard.
  3. Per difettu, i parametri necessarii per a mudificazione ùn sò micca quì, cusì ne creeremo manualmente. Cliccate à diretta nantu à un spaziu vacante è selezziunate "Crea" > "Valore DWORD (32 bit)".
  4. Rinominà a "TdrDelay".
  5. Fate un dopu cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse per andà à e proprietà. First set "Sistema Sistema" da "Decimal", allora dà un valore diversu. Standard, u mumentu di ritardu hè 2 secondi (ancu s'è scrittu in e proprietà «0»), dopu chì si ripigliò u driver di l'adattatore video. Aghjunghje prima à 3 o 4, è dopu cù l'apparenza di u prublema, selezziunate a scelta adatta empiricamente. Per fà ciò, cambiate solu u numaru di unu - 5, 6, 7, etc. L'intervallo di 6-8 hè di solitu cuncipitu ottimale, ma à volte u valore pò esse 10 - tuttu individualmente.
  6. Dopu ogni cambiaunimentu di e cifre, avete da riavvià u computer! U valore currente sarà quellu in u quale l'errore ùn guardate più.

Pudete ancu completamente disfattà u travagliu di TDR - à volte questu cuntribuisce à a scomparsa di l'errore. Se disattivate questu parametru in u Registro di sistema, u sensore d'arradice automatica di u driver di u cunduttore ùn funziona micca, per chì l'errore ùn vene micca. Hè impurtante notate quì chì quandu TDR hè disattivata, creà è editisce u parametru "TdrDelay" Ùn ci hè nulunu per ragioni ovule.

Tuttavia, ponemu l'arrestu cum'è una scelta alternativa, postu chì pò ancu cunsegnà à un prublema: u computer pende in i lochi in cui u missaghju avia da apparve "U driver video hà smaritu di risponde è hè statu risturatu cù successu". Allora, dopu, dopu a disattivazione, hà cuminciatu à osservà blocchi induve un avvertenza da Windows hè stata visualizzata, turnà sta opzione di ritornu.

  1. Eseguite I passi 1-2 da l'istruzzioni sopra.
  2. Rinominà u parametru à "TdrLevel" è aprite e so proprietà cù u dopu cliccate nantu à u LMB.
  3. Sviutate dinò "Decimal" sistema di numeru è u valore «0» lascia. Ùn ci vole micca di cume à u statu di «Definizione Disattivata». Cliccate "OK"riavvi u PC.
  4. Quandu u computer si pende, riturni in u listessu locu in u registru, aprite u parametru "TdrLevel"dà un valore «3»chì significheghja u recuperu di timeout è hè statu prima usatu per difettu. Dopu, pudete cambià u parametru già cunsideratu. "TdrDelay" è ripartite u computer.

Metudu 4: Modifichi a frequenza di l'orologio di u core di a scheda video

In certi casi, riducendu a frequenza core di u chip chip video aiuta à sbarazzarsi di l'errore di driver video.

Per i proprietarii di schede video NVidia:

Per questu metudu, avemu bisognu di qualunu prugramma per overclocking (overclocking) a scheda video. Per esempiu, piglià NVidia Inspector.

  1. Scaricate u prugramma NVidia Inspector da u situ ufficiale di u sviluppatore di u prugramma.
  2. Fighjate u prugramma è in a finestra principale premete u pulsante "Mostra l'overclocking"situatu sottu.
  3. Una finestra si vede cun avvertenza chì u overclocking senza penseru di una scheda video pò causà u speziatura. Chì noi ùn invichemu micca l'overclock di a carta di video, appughjate nantu à u pulsante "Sì".
  4. In a tabulazione à diritta chì hè a destra, ci interessa a sezione "Livellu di prestazione [2] - (P0)" è u primu blocu di regolazioni "Offset di l'Armatu di Base - [0 MHz]". Spostà u cursore di l'impostazioni à manca, abbassendu di conseguenza a frequenza di core. Rinuzate a frequenza necessaria per circa 20-50 MHz.
  5. Per appiccà a configurazione chì avete bisognu à cliccà nantu à u bottinu. "Applicà Orologi è Voltage". S'ellu hè necessariu, pudete creà una scorciava in u desktop cù i parametri attuali chì ponu esse aghjunti à l'autolad di u sistema. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Create Create Clocks Shortcut". Sì avete bisognu di rinvighjà a cunfigurazioni originali, duvete cliccà "Applica i valori predefiniti"chì hè situatu in u mezu.

Per i proprietarii di schede video AMD:

In stu casu, MSI Afterburner hè più adupratu per noi.

  1. Run u prugramma. Sò interessati à a stringa "Core Clock (MHz)". Spostà u cursore sottu à sta linea à manca, abbassendu cusì a frequenza di u core di a scheda video. Deve esse calatu da 20-50 MHz.
  2. Per appiccà a regolazione, cliccate nantu à u pulsante in forma di un segno di spunta, accantu à chì ci hè un bottinu per riarminà i valori in forma di una freccia circonda è di un bottinu per impostazioni di programma in forma di una marcia.
  3. Facultativamente, pudete abilizà u carregamentu di u prugramma cù i parametri salvati, cliccendu nantu à u bottinu cù u logo di Windows sottu à a didicazione "Startup".

Vede ancu:
Cumu configurà MSI Afterburner correttamente
Istruzioni per aduprà MSI Afterburner

Per piacè, avverate chì l'azione descritta in stu metudu pò aiutà, sempre chì ùn avete micca overclocku a scheda video di per sè. Altrimenti, hè necessariu ripristinà i valori à i valori di a fabbrica. Forse u prublema si trova precisamente in u overclock di a scheda video senza successu.

Metudu 5: cambia u pianu di energia

Questu metudice aiuta in casi rari, ma avete ancora bisognu di sapè.

  1. Bisogna andà à "Pannello di cuntrollu". In Windows 10, pudete fà quessa da cumandà di entrà un nome in un mutore di ricerca. "Start".
  2. In e versioni di Windows 7 o in un articulu sottu "Pannello di cuntrollu" hè in u menù "Start".
  3. Mutà l'apparenza di u pannellu di cuntrollu in "Piccole icone" per simplificà u prucessu di truvà a sezione desiderata.
  4. Dopu avemu bisognu di truvà una sezione "Alimentazione".
  5. In a finestra chì si apre, selezziunate l'elemento "High Performance".

Cum'è una conclusione, mi piacerebbe notà chì i metudi di sopra sò forse i più efficaci in a lotta contra l'errore di u driver di video. Benintesa, ci hè una serie di manipolazioni chì suppurtanu vi ponu aiutà à risolve u prublema descritta. Ma tutte e situazioni sò puramente individuale. Ciò chì pò aiutà in un casu pò daveru esse cumpletamente inutile in un altru. Allora, scrive in i commenti se avete un errore simile è cume fussi cù u. È s'ellu hà fallitu, risolemu u problema.