Disattivà a serratura di a schermata in Android


Pudete disputà nantu à i vantaggi è l'inconvenienti di u serratu di schermi in Android, ma micca tutti è micca sempre avè bisognu. Vi diremu chì questu caratteru deve esse discupratu currettamente.

Disattivà a serratura di a schermata in Android

Per completamente disattivà ogni versione di screenlock, fate u seguitu:

  1. Andà à "Impostazioni" u vostru dispositivo.
  2. Trova un puntu "Schermata di bluccatura" (altrimenti "Schermata di serratura è sicurezza").

    Tocca questu articulu.
  3. In questo menu, andate à u subappellettu "Schermata".

    In questu, selezziunate a scelta "No".

    Se avete stabilitu in passatu una parola o un mudellu, avete bisognu di entrà in questu.
  4. Fattu - a serratura ùn sarà più avà.

Naturalmente, per chì questa opzione funziona, avete bisognu di ricordà a password è u mudellu di chjave, se l'avete installatu. Cosa fate se ùn pudete micca dimenticà a serratura? Lege sottu.

Possibili errori è prublemi

Errori à pruvà di disattivà u sblocu, ponu esse duie. Considerà tutti dui.

"Disabled da amministratore, politica di crittografia, o data warehouse"

Questu accade se u vostru dispositivo hà una applicazione cù diritti di amministratore chì ùn permetta micca a disattivazione di a serratura; Avete acquistatu un dispositiu adupratu, chì era una volta un corporativo è ùn hà sradicatu alcunu attrezzi di cifratura integratu; Avete bloccatu u vostru dispositivo aduprendu u serviziu di ricerca di Google. Pruvate sti passi.

  1. Pè seguà a strada "Impostazioni"-"Sicurezza"-"Amministratori di Dispositivi" è disattivà e applicazioni chì sò spuntate, allora pruvate à disattivà u fermu.
  2. In u stissu paragrafo "Sicurezza" scuru versu e truvà u gruppu "Conservazione di credenziali". In essa, tocca nantu à l'impostazione "Elimina le credenziali".
  3. Ci puderà dighjà à riavvià u dispositiu.

Hai scurdatu u password o a chiave

Ùn ci hè dighjà più difficiule - cum'è regula, manghjà cù stu prublemu ùn hè micca faciule. Pudete pruvà l'inevutità di e opzioni.

  1. Visite a pagina di u serviziu di ricerca di Google in situ, situata in //www.google.com/android/devicemanager. Avete bisognu di cunnesse à l'account utilizatu nantu à u dispositivo chì volete disattivà u fermu.
  2. Una volta in a pagina, cliccate (o tocca, se sì da un altru smartphone o tablet) nantu à l'elemento "Blocca".
  3. Inserite e cunfirmi una password temporanea chì sarà aduprata per un liberu di una volta.

    Poi cliccate "Blocca".
  4. A l'apparecchiatura, a chjave da password hè attivata di furmamentu.


    Sblocca u dispositivo, allora andate à "Impostazioni"-"Schermata di bluccatura". Hè praticabile chì vene ancu bisognu di rimuovere i certificati di sicurezza (veda a soluzione à u prublema precedente).

  5. A solu soluzione à i dui prublemi hè di resettà a cunfigurazioni di fabbrica (si consiglia di copià di u salvu di dati impurtanti ogni volta chì hè pussibule) o lampà u dispositivo.

Cusì si trà in evidenza u seguitu: ùn hè ancu micca raccomandatu di disattivà u salvugliu di u mudellu per ragioni di sicurezza.