McAfee 2016

Viber messenger hè dispunibule in tutte e piattaforme popolari, cum'è u sistema operativu Windows. U prugramma hè perfettamente miglioratu, e nuove funzioni sò aghjunte, l'errori di l'inserzioni precedenti sò corretti. Certi utilizatori anu una dumanda in u casu nantu à l'aggiornamentu di stu software in un computer. In questu articulu hà pruvatu à maximizà a risposta.

Avveremu Viber nantu à u computer

Di solitu, tutti i lìculi necessarii sò scaricati è installati in background, dopu u tempu hè basta à riavvi Viber per chì i cambiamenti entreranu in vigore, ma micca per ogni utente. Ci hè solu un modu per aggiornà u prugramma in questu solu. Per fà quellu, seguite sti passi:

  1. Lanciatu Viber è cliccate nantu à u bottinu nantu à u pannellu superiore. "Aiutu".
  2. In u menù di pop-up chì si apre, selezziunate a sezione "About Viber".
  3. Compare a versione attuale cù l'ultime e, se hè necessariu, installate una nova assemblea, cliccate nantu à u ligame chì si trova sottu à u numeru di assemblea.
  4. In u navigatore predefinitu, a pagina di sviluppatore ufficiale aprirà, induve avete cliccatu nantu à u pulsante "Scaricate Viber".
  5. Inizià à scaricà una versione per Windows.

Comu avete capitu, l'aggiornamentu hè fattu da installendu una nova versione nantu à u vecchia. Per le istruzioni dettagliate d'installazione, vede "Metudu 3" un altru articulu in u ligame sottu.

Leggi ancu: Cumu installà Viber in un computer o laptop

Disattivà l'aggiornamentu automaticu Viber

U messaggiu di cunsiderazione istituitu hà un difettu - frequenti aggiornamenti automatici chì ùn sò micca sempre installati in modo correttu. Allora certi utilizatori anu un desideru di disattivà stu prucessu. Tuttavia, hè impossibile fà ciò da u menù per l'impostazioni; vi duverete fà e manipule supplementari. Dai un ochju à i trè metodi più efficaci. Per l'effettu massimu, hè megliu ad aduprà tutti cun a una volta.

Metudu 1: Cambia l'impostazioni di u Registro di sistema

Se a vechja versione di Viber ùn hè ancu micca stata aggiornata automaticamente, pudete cambià manualmente e configurazione di u Registro di sistema, disattivà da quì a funzione currente per scaricà i file. Questu hè fattu cum'è questo:

  1. Fighjate a combinazione di tasti Win + Raprite Rundove entrà regedit è cliccate Enter.
  2. Seguitate sta strada:

    HKEY_CURRENT_USER Software Viber Viber WixKeyPath

  3. In u cartulare cercate i file di tipu REG_DWORD cù i nomi updater.exe è ViberUpdater.cmd.
  4. Fate dopu cliccate nantu à ognuna di i parametri è cambiate u so valore da unu à zero.

Dopu avà completatu sti passi, si consiglia di riavvive u computer è ripartite l'ampie per assicurassi chì u metudu hè efficace.

Metudu 2: Disattivà i permessi di sistema

U sistema operativu hà permessi chì determinanu u so livellu d'accessu à vari cartetti è documenti. Se avete installatu tutte e permissioni di base, u messaggero pò stallà facilmente i nuovi file, da chì a versione hè aggiornata. Questu pò esse proibitu seguendu:

  1. Cliccate nantu à l'icona di Viber cù u cliccatu dirittu di u mouse è selezziunate Ubicazione di u File.
  2. Navigate à u cartulare cù u nomu di u messaggero, fate un clic destro è selezziunà "Pruprietà".
  3. In a tabulazione "Sicurezza"selezziunate gruppu di utenti "Sistema" è cliccate nantu à "Avanzate".
  4. Assicuratevi chì a selezzione sia confermata, allora andate à "Cambia".
  5. Tick ​​Taglii "Creazione di file / scrittura di dati" è "Attributi di registrazione".

Prima di lasciare, ùn vi scurdate di salvà i cambiamenti. Ora, u prugramma ùn hà micca accesso di scrittura, cusì i dati ùn sò micca piazzati, tuttavia periodicamente i parametri ponu esse resettati o ùn funzionanu micca cunnessi cun in u micca micca garantendu un'efficacia di u centu per centu di stu metudu.

Metudu 3: Modifichi u cuntenutu di u file hosts

Modificendu u cuntenutu di u schedariu padroni di casa in u sistema operativu di Windows pudete ottene u bloccamentu di indirizzu. S'ellu hè fattu cù l'indirizzu di l'aggiornamentu di Weber, ùn accede micca à l'accessu à Internet è ùn puderà micca scaricà a nova assemblea. Tutta a manipolazione si face letteralmente in parechje azzioni:

  1. Seguitate u seguitu via per andà à u cartulare padroni di casa:

    C: Sistemi di Windows System32 ecc

  2. Aprite u file Notepad è scrive in u fondu di a linia libere l 'indirizzu chì seguita:

    127.0.0.1 update.viber.com

  3. Salvà e voste modifiche prima di usciri.

Ora hè basta à riavvià u PC è l'aghjurnamentu Viber automaticu deve smettere per sempre.

In u casu chì avete bisognu di ripristinà u download automaticu di a nova assemblea, solu annullà tutte e cambiazioni chì fate in ogni metanu. Rinvete tutti i valori precedenti è aspettate chì i dati da carregà.

Comu pudete vede, l'aghjornamentu di Viber ùn hà micca dighjà difficoltà, parechji difese si prisentanu quandu u prucessu scaricatu di i lima freschi interferisce cù u travagliu di u computer, è i sviluppatori di messaggeri ùn anu micca inventatu una soluzione incruduta per spegnu stu prucessu.

Vede ancu:
Addu contatti à Viber per Android, iOS e Windows
Cume si registra in Viber cù Android-smartphone, iPhone è PC