Periodicamente, certi cumpi d'hardware di portatili pò dà una mancanza per una serie di motivi. Ùn hè micca solu perle periferiche esterne, ma ancu nantu à l'attrezzatura integrata. In questu articulu, imparerai ciò chì à fà se a cammera hà smintatu di travaglià cù un laptop in via Windows 10.
Risolvendu i prublemi di a cammara
Sùbbitu, ponemu in mente chì tutti i suggerimenti è i manuali valenu solu in i casi in cui u malfunzionamentu hè programmaticu. Se l'attrezzamentu hà un dannu di hardware, ci hè solu una via d'usciu - cuntattate u specialisti per a riparazione. Ci spieghjarà ulteriormente cumu scopre a natura di u prublema.
Passu 1: Verify Connection Device
Prima di procedere cù vari manipuli, hè necessariu prima scopre se u sistema vede a camera sempre. Per fà quessa, fate u seguitu:
- Cliccate u pulsante "Start" RMB è selezziunate da u menu chì vene a linea "Manager di dispositivi".
- Pudete ancu aduprà qualsiasi metudu chjamatu di apertura. "Manager di dispositivi". Sì ùn li cunnosci, vi ti cunsigliemu di leghje u nostru articulu speciale.
Dettagli: 3 modi per aprire Task Manager in Windows
- Dopu, fighjate trà a sezione di i cartulari "Camere". Idealmente, u dispositiu deve esse situatu esattamente quì.
- Sì ùn ci hè equipagiu o sezione in a località specificata "Camere" assente assai, ùn sia micca in fretta di scuntentà. Duvete ancu controllà a directory. "Dispositivi di elaborazione di l'immagine" è "Controller USB". In certi casi, sta componente pò esse situata in a sezione "Dispositivi soni, di ghjocu è di video".
Nota chì in casu di fallimentu di software, a fotocamera pò esse marcata cun un punto esclamativo o un punto di domanda. In listessu tempu, pò ancu agisce cum'è un dispositivu scunnisciutu.
- Se in tutte e sette parte di u dispositiu ùn sò micca apparutu, vale a pruvà di adeguà a configurazione di u laptop. Per questo in "Manager di dispositivi" vai à a sezione "Azzione", dopu in u menù drop-down, cliccate nantu à a linea "Aggiorna configurazione hardware".
Dopu à quessa, u dispositiu deve apparse in una di e sette di sopra. S'ellu ùn hè micca accadutu, hè troppu prughjettu per disperassi. Benintesa, ci hè una pussibilità chì l'attrezzamentu sia fallitu (prublemi cù contatti, cavi è sì u sì), ma pudete pruvà à rende u novu stallendu u software. Ci dirà ancu di più.
Passu 2: Reinstallà l'attrezzatura
Una volta chì avete verificatu chì a fotocamera hè in "Manager di dispositivi"Merite di pruvà à reinizallu. Questu hè fattu assai semplicemente:
- Aprite torna "Manager di dispositivi".
- Truvate l'attrezzatura necessaria in a lista è cliccate nantu à u so nome RMB. In u menù contestuale, selezziunate l'elemento "Elimina".
- Dopu, una piccola finestra apparirà. Hè necessariu confermà a rimozione di a fotomiscia. Pressu u pulsante "Elimina".
- Dopu avete bisognu di aggiornà a configurazione hardware. Ritornu à "Manager di dispositivi" in u menù "Azzione" è premete u pulsu cù u listessimu nome.
- Dopu à qualchi secondi, a cammara riapparerà in a lista di dispositivi connessi. In listessu tempu, u sistema hà da reinvertire automaticamente u software necessariu. Per piacè, avà a nota chì deve esse attivatu immediatamente. S'ellu ùn accade micca, cliccate nantu à u so nome RMB è selezziunate "Accende dispositivo".
Dopu, pudete riavvià u sistema è verificà e prestazioni di a fotocamera. Sè u fallimentu era minore, tuttu deve agisce.
Passu 3: Installazione è rullare i driver
Per difettu, Windows 10 scarica e installa automaticamente e prugrammi per tuttu l'hardware ch'ellu hà pussutu à identificà. Ma in certi casi, avete da installà u driver in pettu. Questu pò esse fattu in diversi modi: da u scaricamentu da u situ ufficiale à l'uttrenu standard di u sistema operativu. Avemu dedicatu un articulu separatu à sta domanda. Pudete familiarizzà cù tutti i metudi di ricerca è installazione di u driver di videocamera cù u esempio di un laptop ASUS:
Per di più: Installazione di u driver di webcam ASUS per urdinatori
In più, vale sempre da provà di fà rimborsà a versione installata in precedenza di u software. Questu hè fattu assai semplicemente:
- Aprite "Manager di dispositivi". Cumu si pò fà, abbiamo scrittu à l'iniziu di l'articolo.
- Truvate a vostra videocamera in a lista di dispositivi, fate un clic destro nantu à u so nome è sceglite l'elementu da u menù contestuale "Pruprietà".
- In a finestra chì si apre, andate in a sezione "Driver". Qui vi truverete u bottinu Rollback. Cliccate nantu à sta. Ci vole à avverà chì, in certi casi, u pulsu pò esse inattivu. Chistu significa chì per i dispositivi i driver sò installati solu una volta. Rinvichjà puru nè in niente. In tali situazioni, puderete pruvà di stallà u software prima, seguendu i prughjetti sopra cullati.
- Se u driver hè ancu capaci di rimborsà, hè solu à aggiornà a configurazione di u sistema. Per fà quessa, cliccate nant'à a finestra "Manager di dispositivi" un bottinu "Azzione"è poi selezziunu da a lista chì si vede l'elemento cù u listessu nome.
Dopu à ciò, u sistema tenta di pruvà à scaricà è installa u software di a cammara. Avete un solu bisognu di aspittà un pocu, è dopu verificà torna u dispositivo.
Passu 4: Impostazioni di u sistema
Se i passaggi sopra cullati ùn anu micca datu un risultatu pozitivu, dighjà verificate a regolazione di Windows 10. Forse l'accessu à a fotocamera ùn hè micca simu inclusu in l'impostazioni. Duvete fà u seguitu:
- Cliccate nantu à u bottinu "Start" Fate un clic destro è sceglite da a lista chì appare "Opzioni".
- Allora andate à a sezione "Confidentiality".
- A parte sinistra di a finestra chì si apre, cerca una scheda "Camera" è cliccate nantu à u so nome pittura.
- Dopu avete bisognu di assicurà chì l'accessu à a fotocamera hè aperta. Questu deve spiegà a linea in cima di a finestra. Sì l'accessu hè disattivatu, cliccate "Cambia" è basta à cambià questu opzione.
- Verificate dinò chì a fotocamera pò aduprà applicazioni specifiche. Per fà quessa, in a stessa pagina, andate un pocu più bassu è girate u switch contr'à u nome di u software richiesto in a posizione attiva.
Dopu à ciò, pruvate dinò per verificà u funziunamentu di a fotocamera.
Passu 5: Aggiornu Windows 10
A cumpagnia di Microsoft publica spessu l'aggiornamenti per Windows 10. Ma a verità hè chì, à volte, disattivanu u sistema à u livellu di software o hardware. Questu vale ancu per e camerade. In tali situazioni, i sviluppatori stanno pruvendu a prima volta di liberà i cosi chjamati. Per truvà e stallà, hè basta à riavvià a verifica di l'aggiornu. Pudete fà ciò di fatti:
- Cliccate nantu à a combinazione di tasti di u desktop "Windows + I" è cliccate nantu à l'elemento in a finestra aperta "Aggiorna è Sicurezza".
- Cusì si aprirà una nova finestra. U pulsante hè situatu in a so parte diritta. "Cercate l'aggiornamentu". Cliccate nantu à sta.
A ricerca di l'aggiornamenti dispunibili. Se u sistema scopri qualcosa, si scaricà e installanu immediatamente (sempre chì ùn avete micca cambiatu e opzioni di installazione per l'aggiornamenti). Hè necessariu aspettà a fine di tutte e operazioni, poi riavuta u laptop è verificate u funziunamentu di a fotocamera.
Passu 6: Impostazioni di u BIOS
In alcuni portatili, pudete attivà o disattivà a fotocamera direttamente in u BIOS. Deve esse indirizzata solu in casi chì l'altri metodi ùn anu micca aiutatu.
Se ùn site micca fiducia in e vostre abilità, allora ùn sperimentate micca cun a regolazione di u BIOS. Questu pò danneghja à tempu u sistema operativu è u laptop.
- Prima ci vole à andà à u BIOS stissu. Ci hè una chjave spiciali chì avete bisognu pressà quandu avvia u sistema. Hè diversu per tutti i pruduttori di laptop. In una sezione particulare nantu à i nostri materiali di u nostru situ nantu à a questione di esecuzione BIOS in vari laptop.
Leggi più: Tuttu à propositu di BIOS
- Più spessu, l'opzione di attivà / disattivà a fotomiteca hè in a sezione "Avanzate". Aduprà e frecce "Sinistra" è "A destra" in a tastiera chì avete bisognu di aprì. In essa vedete una sezione "Configurazione di a periferica à bordu". Ci vene quì.
- Ora truvate a stringa "Camera avà" o simili à ella. Assicuratevi chì ci sia un parametru oppositu. "Enabled" o "Enabled". S'ellu ùn hè micca u casu, u dispositiu deve esse acceso.
- Ci vole à salvà i cambiamenti. Ci ritornu à u menu principale di u BIOS cù u pulsante "Esc" in a tastiera. Trova la tabulazione in cima "Esce" è andate in ellu. Qui ci vole à cliccà nantu à a linea "Esce e Salvà e modifiche".
Dopu, dopu, u laptop riavanu, è a fotomiscia hà a guadagnà. Per piacè, avverate chì e opzioni descritte ùn sò micca dispunibili in tutti i mudelli di notebook. Se ùn avete micca, avete prubate, u vostru dispositivo ùn hà micca a opzione di accende / spegne u dispositivo cù u BIOS.
Questu conclude u nostru articulu. In stu, avemu guardatu tutti i modi chì risolvessu u prublema cù una fotocamera non travagliata. Speremu chì ti aiutanu.