I webmaster è i programmatori spessu aduprà editori di testu per creà siti web. Ma a funzionalità di i prugrammi usuali di stu gruppu, per esempiu, u Notepad, hè troppu ristrettu per e persone chì lavoranu in a direzzione specificata. Applicazioni speciali disegnate per u travagliu cù linguaghju di marcatu sò create per elli. Unu di questi hè l'editor di testu di Brackets gratuito da Adobe.
Vedi ancu: Editori di testu per Linux
Suppusu di sintassi di u linguaghju di programmazione web è di marcatura
A funzione primaria a causa di chì Brackets hè popolari cù i web designers è u supportu di un gran numeru di marcature è linguaggi di programmazione web, cioè HTML, Java, JavaScript, CSS, C ++, C, C #, JSON, Perl, SQL, PHP, Python e parechji altri (cumunu 43 voci).
In a finestra d'editoru di u còdice di prugramma, l'elementi strutturali di e lingue anziane sò evidenziate in un culore separatu, chì aiuta u coder a navigà velocemente in u còdice è ancu trovu facilmente l'iniziu è a fine di l'espressione. A numerazione di e linee, a capacità di pieghje blocchi è di strutturazione automatica di u marcatu serve ancu cum'è fatturi di cumplessità di l'utenti addiziunali quandu travagliani cù Parentesi.
Operà cù u testu
Tuttavia, per aduprà Brackets, ùn hè micca necessariu esse un prugrammatore o un disegnatore di pagine web, cume u prugramma sustiene ancu un prucessu di testi simuli, cum'è un editor di testu.
I parentesi ponu travaglià cù una lista assai larga di codifiche di testu: UTF-8 (per difettu), Windows 1250 - 1258, KOI8-R, KOI8-Ru è altri (43 nomi cumpressivamente).
Anteprima di cambiamenti in u navigatore
I supporti supportanu a funzione "Prospettiva Live", chì hè chì tutte e modifiche fatte in un editor di testu, pudete vede immediatamente in u navigatore Google Chrome. Per allora, per pudè aduprà sta funzione, a presenza di stu navigatore web in un computer hè obbligatoria. U coder pò immediatamente vede cumu e so azzioni anu influenzatu l'interfaccia di l'utente di a pagina web, perchè tutte le modifiche sò visualizzate in Google Chrome in modo sincruntu quandu u file hè salvatu.
Gestione di file
In u editor di Parentesi, pudete travaglià cù parechji schedari à tempu da cambià tra elli cù u menu. In più, è possibile ordinà i documenti aperti per nome, data appiunta è tippu, è ancu classificatu in autumatu.
Integrazione di menu cuntestu
Grazie à l'integrazione in u menù contestuale "Esploratore di Windows", pudete aprire qualunque file cun Brackets senza prima esecutà u prugramma stessu.
Modu di debug
Cù Brackets, pudete vede e edite pagine Web in a modalità di debug.
Ricercà è rimpiazzate
U prugramma furnisce una ricerca pratica è sceglite a funzione per testu o per coddu di marcatu.
U travagliu cun estensioni
Ci hè una possibilità di aumentà a funzionalità di Brackets da l'installazione di estensioni incorporate. Pudete gestirle cun un special "Gestore di l'estensione" in una finestra separata. Aduprendu questi elementi, pudete aghjunghje supportu per i nuovi linguaggi di marcatu è di programmazione à u prugramma, cambiate i temi di l'interfaccia, travaglià cù un servitore FTP à distanza, gestisci e versioni di l'applicazione, è ancu imburrà altre funzioni chì ùn sò micca previste in l'editor di testu originale.
Virtues
- Cross-platform;
- Multilingue (31 lingue, tra cui u russo);
- Un gran numaru di linguaggi di programmazione supportati è codificazioni di testi;
- A capacità di aghjunghje nova funzionalità cun estensioni.
Inconvenienti
- Funzione "Anteprima Live solu dispunibile in u navigatore Google Chrome;
- Alcune sezioni di u prugramma ùn sò micca Russified.
I parentesi è un editore di testu forti per travaglià cù u codice di u prugramma è lingue di marcatu, chì hà una funzionalità assai larga. Ma ancu à tali grandi possibilità di u prugramma, pudete aghjunghje ancu di novu cù l'extension integer.
Scaricate e parentesi gratuitamente
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: