Vuze 5.7.6.0

Oghje, a cumunicazione vocale via Internet hè diventata sempre più popolari, è spiazzendu l'analogicu di solitu, è a creazione di flussi è tutoriali video. Ma per tuttu ciò avete bisognu di cunnessu u microfunu à u computer è di attivarlo. Vedemu chì cum'è ciò si faci nantu à un PC Windows 7.

Vede ancu:
Accende u microfonu di u vostru PC cù Windows 8
Accende u microfunu in un laptop cu Windows 10
Accendi u microfunu in Skype

Accende u microfunu

Dopu avè cunnessu a prugna di u microfunu à u connettore corrispondente di a unità di sistema, avete bisognu di cunnessu à u sistema operativu. Se aduprate un dispositivo portatili standard, allora in questo casu, naturalmente, nunda di fisicamente necessariu per cunnessu. A cunnessione diretta in u casu di un PC di desktop, è in u casu di un laptop aghjunteghja cù l'utile di u sistema "Soni". Ma andate in a so interfaccia in dui modi: à traversu "Area di notifiche" è per "Pannello di cuntrollu". Inoltre, cunsideremu in dettaglio l'algitimu di l'azione quandu utilizu sti metodi.

Metodo 1: "Area di notifiche"

Prima di tuttu, studiamu l'algitgiu di cunnessione cu microfunu per "Area di notifiche" o, cume hè statu chjamatu altrimenti, a bande di sistema.

  1. Click destro (PKM) nantu à l'icona di l'altu risposte in u banditu. In u listinu chì si apre, selezziunu "Dispositivi di registrazione".
  2. A finestra di u strumentu si aprirà. "Soni" in a tabulazione "Prisente". Se a tabulazione hè vacuta è pudete vede solu l'iscrizzione dicendu chì i dispositivi ùn sò micca installati, allora in questo casu cliccate PKM in u spaziu vacante di a finestra, in a lista chì compare, selezziunate "Mostra i dispositivi disabilitati". Se tuttavia, quandu andate à a finestra, i elementi sò visualizzati, allora ghjustu saltu stu passu è cuntinuà à u prossimu.
  3. Se avete fattu tuttu u correttu, u nomu di i microfoni connessi à u PC hà da vene in a finestra.
  4. Cliccate PKM da u nomu di u microfunu chì vulete attivà. In a lista chì si apre, sceglite "Abilita".
  5. Dopu à quessa, u microfunu sarà attivatu, chì evidenzia l'apparenza di una spunta inscritta in un cerru verde. Ora pudete aduprà stu dispositivu audio per u scopu di u scopu.
  6. Se queste azzioni ùn ti aiutanu, allora più probabilmente, avete bisognu di aggiornà u driver. E megliu ad aduprà i driver chì sò attaccati à u discu d'installazione à u microfunu. Basta inserì u discu in u drive è segui tutte e raccomandazioni chì appariranu in u schermu. Ma s'ellu ùn hè micca esistitu, o installazione da u discu ùn hà micca aiutatu, allora certi manipulazioni saranu fatti. Prima di tutti, tippu Win + R. In a finestra aperta, tippu:

    devmgmt.msc

    Cliccate "OK".

  7. Si duverà "Manager di dispositivi". Cliccate nantu à a so sezione. "Dispositivi sonori".
  8. In u listinu chì si aprite, truvate u nomu di u microfunu da accende, cliccate nantu à ellu. PKM è selezziunate "Refresh".
  9. A finestra s'è aperta duvule avete bisognu di seleziona "Ricerca automatica ...".
  10. Dopu à questu, u driver impurtante serà ricercatu è installatu, se vole. Ora riavvià u PC, dopu chì u microfunu deve cuminciare a travaglià.

Inoltre, pudete aduprà un software specializatu per ricercà è aggiornà i driver in a macchina. Per esempiu, pudete applicà DriverPack Solution.

Lezione: L'aggiornu di i driver in PC cù DriverPack Solution

Metudu 2: Pannello di cuntrollu

U secondu mezu impone a transizione à a finestra "Soni" è l'attivazione di i microfoni "Pannello di cuntrollu".

  1. Cliccate "Start"è poi cliccate "Pannello di cuntrollu".
  2. Andate in a sezione "Apparecchiatura è sonu".
  3. Ora aprite a sezione "Soni".
  4. A finestra già cunnessa sarà attivata. "Soni". Hè necessariu per andà à la tabulazione "Prisente".
  5. Poi seguite tutte e raccomandazioni chì sò state specificate in Metudu 1 à parta da u puntu 2. U microfunu sarà attivatu.

Accendi u microfunu in Windows 7 hè fattu cù l'attellu di sistema "Soni". Ma pudete attivà a so finestra in duie modi: passendu "Pannello di cuntrollu" è cliccendu nantu à l'icona di u cassaforte. Pudete sceglie u modu più praticu per te, tenendu à e vostre preferenze. In più, in certi casi, avete bisognu di reinstallà o aghjurnà u driver.