4 modi per riavvi Yandex Browser

Alcune attività eseguite in e tabelle necessitanu l'installazione di varie immagini o foto in i. Excel hà strumenti chì permettenu di fà un inseme. Facemu capisce cumu fate.

Caratteristiche di l'inserzione di l'imagine

Per inserisce un'impresa in a tabella Excel, prima deve esse scaricata à u discu rigiu di u computer o di u mezu amovibile cunnessu. Una caratteristica assai impurtante di l'inserimentu di una maghjina hè chì, per difettu, ùn sia micca attaccata à una cella specifica, ma semplicemente metta in una zona selezionata di u fogliu.

Lezione: Cumu inserisce una foto in Microsoft Word

Inserite a maghjina nantu à u strettu

Prima, truvamu cume inserisce una foto nantu à un fogliu, è solu allora vedemu cume attaccà una foto à una cella specifica.

  1. Selezzi a cella induve volete inserisce a maghjina. Vai à la tabulazione "Inserisci". Cliccate nantu à u bottinu "Disegnà"chì hè situatu in u blocu di impostazioni "Illustrazioni".
  2. A finestra d'inserzione di a foto si apre. Per difettu, hè sempre aperta in a cartella. "Images". Allora, pudete prima trasmette in essa a foto chì andate à inserisce. È pudete fà l'altru modu: da l'interfaccia di a stessa finestra, andate à ogni altru directory di u discu duru di u PC o di i so media cunnessi. Dopu avè fattu a selezzione di a foto chì andate à aghjunghje à Excel, cliccate nantu à u bottinu Incolla.

Dopu à quessa, a foto hè inserita nant'à u schede. Ma, cum'è accadutu in precedenza, si basta solu annantu à u zuccaru è ùn hè micca cunnessu cù virtualmente ogni cellula.

Edizione di l'immagine

Avà bisognu di edità a foto, dà a forma adatta è a taglia.

  1. Fate un clic nantu à l'immagine cù u dirittu di u mouse. I parametri di u disegnu sò apri in u menù contestuale. Cliccate nantu à l'elemento "Dimensioni è proprietà".
  2. A finestra s'hè aperta in cui ci sò assai attrezzi per cambià e pruprietà di l'immagine. Quì pudete cambià a so dimensione, culore, trim, aghjunghje effetti è fà tantu di più. Tuttu dipende da l'immagine particulari è da u scopu per chì hè adupratu.
  3. Ma in a maiò parti di i casi ùn ci hè bisognu di aprire a finestra. "Dimensioni è proprietà", cum'è abbastanza attrezzi chì sò pruposti nantu à u nastro in u blocu addizionale di tabs "U travagliu cù Pictures".
  4. Se vulemu inserisce una immagine in una cella, allora u puntu più impurtante à edità una foto hè di cambià a so dimensione in modo chì ùn sò micca più grandi di a dimensione di a cella stessa. Pudete ridimensionà in i seguenti modi:
    • attraversu u menù cuntestu;
    • pannellu nant'à u nastro;
    • finestra "Dimensioni è proprietà";
    • trascinando i littori di a maghjina cù u mouse.

Attaccà foto

Ma, ancu dopu ch'ella fù più piccola a maghjina di a cella è hè stata piazzata in ellu, hè rimanuta allaccata. Hè cusì, se, per esempiu, realizziamo l'ordinazione o un altru tippu di ordine di dati, e cella anu cambiate posti è u disegno rimarrà in u listessu locu nant'à u schede. Ma, in Excel, ci sò ancu alcune manere per attaccà una foto. Fighjulà li ulteriori.

Metudu 1: prutezzione di fogli

Un modu per attaccà una immagine hè a prutezzione di u fogliu contra i cambiamenti.

  1. Aghjunghje a taglia di a foto à a dimensione di a cella è inserisci quì, cum'è descritta sopra.
  2. Cliccate nantu à l'immagine è selezziunate l'elementu in u menù contestuale "Dimensioni è proprietà".
  3. A finestra di pruprietà foto si apre. In a tabulazione "Dimensione" assicuratevi chì a taglia di a maghjina ùn hè micca più grande di a dimensione di a cella. Verificate ancu à indicatori opposti "Relativu à a taglia originale" è "Salvà e proporzioni" Ci era a zucca. Se qualchì parametru ùn accumpagna micca a descrizione di sopra, allora cambia.
  4. Vai à la tabulazione "Pruprietà" stissa finestra. Piazzate e caselle di partenza davanti à i parametri "Ughjettu prutettu" è "Stampa oghjettu"sì ùn sò micca installati. Mette u switch in u blocu di regolazione "Attaccà un oghjettu à u fondo" in posizione "Move and edit a object with cell cells". Quandu tutte e cunfunzioni specificate sò fatte, cliccate nantu à u pulsante. "Chiudi"situatu in u angulu inferiore destro di a finestra.
  5. Selezziunate tutta a folla pressu i tasti di scelta rapida Ctrl + A, è passà per u menù contestuale in a finestra di configurazione di u formatu cellulare.
  6. In a tabulazione "Prutezzione" a finestra aperta elimina u cuntrollu da u parametru "Cella protetta" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  7. Selezzi a cella induve a foto dev'era fissa. Aprite a finestra di formattazione in a tab "Prutezzione" spuntà u valore "Cella protetta". Cliccate nantu à u bottinu "OK".
  8. In a tabulazione "Revisione" in u blocu di l'utili "Modifiche" cliccate nant'à u nastro nantu à u pulsante "Prutege i Foglietti".
  9. A finestra s'hè aperta in cui inseremu a password chjave per pruteghje a scheda. Pressu u pulsante "OK", è in a prossima finestra chì si apre, ripetemu di nuovo a password.

Dopu sti azzioni, i spazii in cui sò situate e immagini sò pruteggiati da e cambiamenti, cioè chì e immagini sò attaccate à elli. Ùn pudemu micca fà cambiamenti in queste cellule finu chì a protezione ùn sia stata rimossa. In altri spazii di u fogliu, cum'è prima, pudete fà qualunque cambiamenti è salvarli. In listessu tempu, avà, ancu se si decide di ordinà i dati, a foto ùn va mai da nant'à a cellula in cui hè situata.

Lezione: Cumu proteggere una cella da i cambiamenti in Excel

Metudu 2: inserite una immagine in una nota

Pudete ancu aghjuntu una foto inserendula in una nota.

  1. Facemu clic nantu à a cella in a quale avemu intenzione di inserisce a immagine, cù u cliccu giuvule di u mouse. In u menù contestuale, selezziunate l'elemento "Inserisci nota".
  2. Una piccola finestra si apre, disegnata per registrà note. Spostà u cursore in a so bordu è cliccate nantu à u. Un altru menù contestuale compare. Sceglite un articulu in essa "Formatu di nota".
  3. In u furmatu aperto di e note, andate in tab "Culori è righe". In a scatula di l'impostazioni "Fà" cliccate nantu à u campu "Colore". In a lista chì si apre, procedi à rendezesu. "Metudi di riempimentu ...".
  4. A finestra di modu di riempimento si aprite. Vai à la tabulazione "Disegnà"è poi cliccate nantu à u bottinu cù u nomu
  5. A finestra di aghjustà a chjave si apre, esattamente cum'è descritta sopra. Sceglite una foto è cliccate nantu à u bottinu Incolla.
  6. Image aghjunta à a finestra "Metudi di pieno". Piazzà una marcata davanti à l'elemento "Mantene a proporzione di a foto". Pressu u pulsante "OK".
  7. Dopu tuttu, torneremu à a finestra "Formatu di nota". Vai à la tabulazione "Prutezzione". Rimuete a verifica da u parametru "Ughjettu prutettu".
  8. Vai à la tabulazione "Pruprietà". Piazzà u switch in posizione "Move and edit a object with cell cells". Dopu, cliccate nantu à u pulsante "OK".

Dopu avè eseguitu tutte e azzioni di sopra, l'immagine ùn serà micca inserita nant'à a nota cella, ma dinò cunnessa. Benintesa, stu metudu ùn hè micca adatta per tutti, cume a inserzione in una nota impone alcune restrizioni.

Metru 3: Modu di sviluppatore

Pudete ancu attaccà immagini à una cella per mezu di a modalità di sviluppatore. U prublema hè chì, per difettu, a modalità di sviluppatore ùn sia micca attivata. Allora, prima di tuttu, avemu bisognu di abilità.

  1. Esiste in a tabulazione "File" vai à a sezione "Opzioni".
  2. In a finestra di parametri, spedisci à a sottusezzione Setup Ribbon. Piazzà una marcata vicina à l'elemento "Sviluppatore" à a parte destra di a finestra. Pressu u pulsante "OK".
  3. Selezzi a cellula in cui vulemu inserisce a immagine. Move to tab "Sviluppatore". Ci hè statu postu dopu avemu attivatu u modalità currente. Cliccate nantu à u bottinu Incolla. In u menù chì si apre in u blocu "Elementi ActiveX" sceglite un articulu "Image".
  4. Un cuntrollu ActiveX apparisce cume un quad vacu. Aghjunghje e so dimensioni trascinendu i bordi è metti in a cella induve avete intenzione di mette a maghjina. Avemu cliccatu nantu à u bottinu direttu di u mouse nantu à l'elemento. In u menù contestuale, selezziunate l'elemento "Pruprietà".
  5. A finestra di proprietà di l'oggetto si aprite. Parametro oppositu "Piazzamentu" seted u numeru "1" (per difettu "2"). In a stringa di parametru "Picture" Cliccate nantu à u pulsante, chì mostra i punti.
  6. A finestra di inserimentu di l'imagine si aprite. Cercamu a foto desiderata, selezziunela è cliccate nantu à u pulsante. "Apertu".
  7. Dopu, pudete fermà a finestra di pruprietà. Comu pudete vede, a foto hè già inserita. Ora ci vole à ligà nant'à a cella. Selezziunate a foto è andate in tab "Layout di pagina". In a scatula di l'impostazioni "Sort" cliccate nant'à u nastro nantu à u pulsante "Align". Da u menù drop-down, selezziunate l'elemento "Snap to Grid". Poi muvì un pocu u bordu di a foto.

Dopu fà e azzioni di sopra, a foto sarà attaccata à a griglia è a cella seleziona.

Comu pudete vede, in u prugramma Excel ci hè parechje maniere di inserì una immagine in una cella è li si li u liguini à essa. Benintesa, u metudu cù l'inserzione in a nota ùn hè micca adatta à tutti l'utenti. Ma l'altri dui opzioni sò abbastanza versatili è ognunu deve deciderà per ellu chì unu hè più praticchja per ellu è più vicinu à u scopu di u inserit.