Oghje avemu nantu à l'agenda di travaglià in unu di i navigatori più popolari - Google Chrome. Hè pupulare principalmente per via di a so velocità: e pagine web cuntanu assai più prestu ch'è in parechji altri prugrammi.
In questu articulu hà pruvatu à capisce perchè Google Chrome pò rallentà, è per quessa, cum'è per risolve u prublema.
U cuntenutu
- 1. U navigatore hè prubabile?
- 2. Cancellà a cache in Google Chrome
- 3. Cacciate e pussibule inutili
- 4. Aggiornu Google Chrome
- 5. Blocaje di annunci
- 6. A video ghjunghje in Youtube? Cambia flash player
- 7. Reinstallà u navigatore
1. U navigatore hè prubabile?
Prima, avete bisognu di decede sì u navigatore stesso o u computer hè u rallentu.
Per iniziare, aprite u manager di e attività ("Cntrl + Alt + Del" o "Cntrl + Shift + Esc") è scopri quantu u processore hè carregatu è chì prugramma hè.
Se Google Chrome digià carca u processore, è dopu u fine di stu prugramma, u scaricu scampera à 3-10% - allora sicuramente u mutivu di i freni in stu navigatore ...
Se a foto hè differente, allora ghjustu à pruvà à aprite e pagine Web in altri navigatori è scopri s'elli andanu rallentassi in elli. Se u computer in se prateghja, allora i prublemi saranu osservati in tutti i prugrammi.
Forse, soprattuttu se u vostru computer hè vechju - ùn ci hè micca abbastanza RAM. S'ellu ci hè una occasione, aumentate u volume è fighjate u risultatu ...
2. Cancellà a cache in Google Chrome
Probabilmente a causa più cumuna di freni in Google Chrome è a presenza di un grande "cache". In generali, a cache hè aduprata da u prugramma per accelerà u vostru travagliu in Internet: perchè scarica ogni volta nantu à l'elementi di Internet di u situ chì ùn cambiani micca? Hè logicu di salvarle nantu à u discu duru è caricare cum'è necessità.
In u tempu, a dimensione di a cache può cresce à una dimensione significativa, chì influirà assai in u funziunamentu di u navigatore.
Per cumincià, andate in l'impostazioni di u navigatore.
Dopu, in l'impostazioni, cerca per l'elemento per sguassà a storia, hè in a sezione "dati personali".
Poi ticchja u cache di l'elemento di cache è preme u bottu di chiaru.
Ora riavvià u vostru navigatore è pruvate. Se ùn avete micca pulitu u cache per un bellu pezzu, allora a velocità di u travagliu deve cresce ancu da l'ochju!
3. Cacciate e pussibule inutili
E estensioni per Google Chrome sò, naturalmente, una cosa bona, chì ti permette di aumentà significativamente e so capacità. Ma certi utenti anu installatu dicini di tali estensioni, ùn pensanu micca solu, è hè veramente necessariu o no. Naturalmente, u browser si mette à travaglià instabile, a velocità di u travagliu diminuisce, i "freni" cumincianu ...
Per scopre u numeru di estensioni in u navigatore, andate in i so impostazioni.
A sinistra in a colonna, cliccate nantu à l'elemento desideratu è vedite quantu estensione avete installatu. Tuttu quellu chì ùn aduprà micca - avete bisognu di sguassà. In dispusitiu li supprimenu solu u RAM è caricate u processore.
Per annullà, cliccate nantu à u "cestinu di menu" à a destra di a stesa innecessaria. Vede u screenshot sottu.
4. Aggiornu Google Chrome
Ùn tutti i utilizatori anu a versione più recente di u prugramma installata in u so computer. Mentre u navigatore funziona normalmente, parechje persone ùn pensanu nè ancu chì i sviluppatori liberi di e nuove versioni di u prugramma, riparano l'errori, i bug, aumentanu a velocità di u prugramma, etc. .
Per aggiornà Google Chrome, andate in configurazione è cliccate "nantu à u navigatore". Vede l'immagine sottu.
Dopu, u prugramma stessu cunsegterà l'aggiornamenti, è sì anu, aghjurnerà u navigatore. Avete unicamente accunsentì à ripartite u prugramma, o per rinunvvi a questu ...
5. Blocaje di annunci
Probabilmente, ùn hè micca un secretu per chiunque chì, in parechji siti di publicità, ci sò più chè abbastanza ... E parechji striscia sò assai grossi è animati. S'ellu ci hè parechje catigurii in a pagina - ponu esse significativamente rallentatore di u navigatore. Aghjunghje à sta ancu l'apertura di nè unu, ma 2-3 tabs - ùn hè micca sorprendente perchè u navigatore Google Chrome comincia à fà u rallentu ...
Per aghjurnà u travagliu, pudete annullà a publicità. Per questo, manghja a special estendu adblock. Permette di blocà quasi tutti i annunci in siti è di travaglià tranquillamente. Pudete aghjunghje parechji siti à a lista bianca, chì mostrerà tutti i banner di publicità è di ùn publicità.
Generalmente, cumu si blocca annunci, era in precedenza postu:
6. A video ghjunghje in Youtube? Cambia flash player
Se Google Chrome rallenta quandu guardate i video clip, per esempiu, nantu à u canale di youtube popolari, pò esse un flash player. Nantu à a maggior parte di i casi, bisognu esse cambiatu / reinstallatu (a propositu, ancu più nantu à questu quì:
Andate in Aghjunghje o Rimuovi Programmi in Windows OS è disinstalla Flash Player.
Poi installate Adobe Flash Player (u situ ufficiale: //get.adobe.com/en/flashplayer/).
I prublemi più frequenti:
1) L'ultima versione di u Flash Player ùn hè micca sempre u megliu per u vostru sistema. Se l'ultima versione ùn hè stabile, pruvate l'installazione di una vechja. Per esempiu, aghju personalmente riesciutu à accelera u travagliu di u navigatore parechje volte in un modu simile, è a pene è crash in pieno.
2) Ùn aghjusta micca u lettore Flash da i siti micca scunnisciuti. À spessu, parechji virus si diffondenu in sta manera: l'utente vede una finestra in u quale u video hè suppurtatu à ghjucà. ma per vede u vostru avete bisognu di l'ultima versione di u flash player, chì hà presumptamente ùn avè micca. Clicca nantu à u ligame è infetta u so computer cù un virus ...
3) Dopu à reinizallà u lettore Flash, riavvi u PC ...
7. Reinstallà u navigatore
Se tutti i metudi di dinò ùn anu micca aiutatu à accelerà Google Chrome, pruvate radicale - disinstalla u prugramma. primu ci vole à salvà i segnalibri chì avete. Analizà e vostre azioni in ordine.
1) Salvà i vostri segnalatori.
Per fà ciò, aprite u gestore di segnalibri: pudete attraversu u menu (vedi screenshot sottu), o premendu i pulsanti Cntrl + Shift + O.
Poi cliccate nantu à u bottinu "Organizza" è selezziunate "esportà i segnalibri in un file html".
2) U secondu passu hè di caccià Google Chrome da u computer in tuttu. Ùn ci hè nunda chì anu quì, è u mezu più faciule hè di caccià u pannellu di cuntrollu.
3) Poi riavete u vostru PC è andate à //www.google.com/intl/ru/chrome/browser/ per una nova versione di u navigatore gratuitu.
4) Importà i vostri segnalatori da esportati in precedenza. A prucedura hè simile à l'esportazione (veda sopra).
PS
Se a reinstallazione ùn hà micca aiutatu è u navigatore hè sempre più rallentatu, quandu personalmente pò dà duie consigli - sia iniziendu ad utilizà un altru navigatore, o prova di stallà un secondu sistema operativu di Windows in paralleli è testate e prestazioni di u browser