Cumu ottimizzare Windows per SSD

Salutu!

Dopu avè installatu u discu SSD è tramandendu una copia di Windows da ellu da u vostru vecchio discu duru - u sistema operativo chì avete bisognu di adattà (ottimizza) in modu cumunale. À propositu, se avete installatu Windows da zero in un discu SSD, tanti servizi è impostazioni saranu configurati automaticamente durante l'installazione (per questo, parechje persone propiuvanu installazione di Windows pulitu quandu installa SSD).

L'uptimisazione di Windows per SSD ùn aumenterà micca a vita di servizio di u drive, ma aumenterà à pocu à a velocità di Windows. À propiu sì, annantu à l'ottimizazione - i cunsiglii è cunsiglii da questu articulu sò pertinenti per Windows: 7, 8 è 10. E accussì, principiamu ...

U cuntenutu

  • Cosa avete bisognu di verificà prima d'ottimizazione?
  • Ottimizazione di Windows (pertinente per 7, 8, 10) per SSD
  • Utilità per ottimizzà automaticamente Windows per SSD

Cosa avete bisognu di verificà prima d'ottimizazione?

1) L'ACHI SATA hè attivatu?

cum'è entrà in u BIOS -

Verificate in chì manera u controller funziona pò esse abbastanza semplici - vede a cunfusioni di BIOS. Se u discu funziona in ATA, allora hè necessariu cambià a so modalità operativa à ACHI. Hè vera, duie sfumature:

- Prima - Windows rifiutarà di accuminciare, perchè ella ùn hà micca i driver necessari per stu. Devi o installà questi driver prima, o solu reinstallà Windows (chì hè preferibile è più simplici à a mo opinione);

- a seconda avvertenza: pudete semplicemente ùn avè micca u modu ACHI in u vostru BIOS (sebbene, naturalmente, quessi sò i PC un pocu antichi). In stu casu, pudete avè più avemu da aghjurnà u BIOS (almenu, esaminate u situ ufficiale di i sviluppatori - ci hè una possibilità in u novu BIOS).

Fig. 1. Modu di operazione AHCI (DELL laptop BIOS)

A propositu, hè ancu utile di andà in u manager di dispositivi (si trova in u pannellu di cuntrollu di Windows) è aprite la tabulazione cù i regolatori IDE ATA / ATAPI. Se u controller in u nome chì ci hè "SATA ACHI" hè - significa che tuttu hè in ordine.

Fig. 2. Manager di dispositivi

U modu operativu AHCI hè necessariu per supportà u travagliu normale. TRIM Unità SSD.

REFERENZA

TRIM hè un cumandatu di l'interfaccia ATA, necessariu per u sistema operativu di Windows per trasmette i dati à u drive nantu à i quali blocchi ùn sò più necessarii è ponu rializassi. U fattu hè chì u principiu di eliminazione di i file è di formattazione in unità HDD è SSD hè diversu. Usendu TRIM aumenta a velocità di u SSD, è garantisce l'usura uniforme di e celle di memoria di discu. Aghjunghje a TRIM OS Windows 7, 8, 10 (s'è utilizza Windows XP, vi pruponi l'upgrade di l'OS, o cumprendu un discu cù hardware TRIM).

2) U serviziu TRIM hè inclusu in OS Windows

Per verificare se u suppurtamentu TRIM hè attivatu in Windows, ghjustu eseguite u prompt di cumandamentu cum'è amministratore. Dopu, inserisci u comando fsutil query query DisableDeleteNotify e premete Investe (vedi Fig. 3).

Fig. 3. Verificate se TRIM hè abilitu

Se DisableDeleteNotify = 0 (cum'è in Fig. 3), allora TRIM hè attivata è ùn ci vole micca à intrà.

Se DisableDeleteNotify = 1 - allora TRIM hè disattivata è bisogna abilitarla cun u comando: fsutil behavior set Set DisableDeleteNotify 0. E poi verificà cun u comando: fsutil behavior query DisableDeleteNotify.

Ottimizazione di Windows (pertinente per 7, 8, 10) per SSD

1) Disattivazione di i file d'indexing

Questu hè a prima cosa che vi propongo. Questa caratteristica hè più prumove per l'HDD in modo da accelerà l'accessu à i file. L'unità SSD hè dighjà abbastanza veloce è sta funzione hè inutile per questu.

Poi quandu questa funzione hè disattivata, u numeru di registrazioni nantu à un discu hè riduttu, per chì a so tempu di operazione aumenta. Per disattivà l'indexing, andate in i prupietà di u discu SSD (pudete aprite l'esploratore è andate à la tabulazione "stu Computer") è deselezziunate a casella "Permetti i file d'indexazione di u discu ..."

Fig. 4. Proprietà di u discu SSD

2) Disattivà u serviziu di ricerca

Questu serviziu crea un indice di file separatu, chì face a ricerca di tutte e cartelle è di i file più in furia. L'unità SSD hè abbastanza veloce; in più, assai utenti anu praticamente ùn usanu micca questa opportunità - è cusì hè megliu per spegli.

First apri u seguitu indirizzu: Pannello di controllo / Sistema è Sicurezza / Amministrazione / Gestione di Cumpagnia

Dopu, in a tabulazione di i servizii, avete bisognu di truvà Windows Search è disattivu u (vedi Figura 5).

Fig. 5. Disattivà u serviziu di ricerca

3) Spegni u pianu di ibernazione

Modu Hibernazione ti permette di salvà tutti i cuntenuti di RAM à u vostru discu rigiu, allora quandu vi accuminci u vostru PC in novu, tornerà subitu à u so statu precedente (applicazioni cumincianu, i documenti sò aperti, etc.).

Quandu usando una unità SSD, questa funzione perde un qualchì sensu. Prima, u sistema Windows cume da abbastanza rapidamente cun un SSD, chì significa chì ùn ci hè nunda di bisognu di mantene a so statu. Dopu, i cicli extra di riscrittura di scrittura nantu à un discu SSD ponu cambià a so durata.

A disabilitazione di l'ibernazione hè abbastanza semplici - bisognu avè un prompt di comandi da amministratore è inserite u comando powercfg -h off.

Fig. 6. Disattivate l'ibernazione

4) Disattivazione di a deframmentazione automatica di u discu

A deframmentazione hè un'operazione utile per i disci HDD, chì aiuta à aumentà leggermente a velocità di u travagliu. Ma questu operazione ùn hà nisunu prufessu per u discu SSD, postu chì sò disposti in modu diversamente. A velocità di l'accessu à tutte e cellule in cui l'infurmazioni sò salvate nant'à u SSD hè listessa! È cusì ci vole chì quandu i “pezzi” di i file si trovanu, ùn ci sarà mai a differenza di velocità d'accessu!

Inoltre, muvendu i "pezzi" di u schedariu da un postu à l'altru aumenta u numaru di cicli di scrittura / riscrittura, ciò chì riduce a vita di u discu SSD.

Se avete Windows 8, 10 * - allora ùn avete micca bisognu di disattivà a deframmentazione. L'ottimizzatore di u discu integratu (Storage Optimizer) rileva automaticamente

Se avete Windows 7, avete bisognu di entrà in l'utilità di deframmentazione di u discu è disattivà a funzione di autucunonu.

Fig. 7. Sfruttamentu di u discu (Windows 7)

5) Disattivazione di Prefetch è SuperFetch

Prefetch hè una tecnologia cù a quale u PC accelera u lance di prugrammi usati spessu. Iddu faci quandu si carichi in memoria in anticu. À propositu, un file particulare cù u listessu nomu hè statu creatu nantu à u discu.

Chì e unità SSD sò abbastanza veloce, hè desiderabile di disattivà sta caratteristica, ùn darà micca alcun incrementu di velocità.

SuperFetch hè una funzione simile, cù a sola differenza chì u PC prevede i prugrammi chì probabilmente esisterà da u caricatu in memoria in pruprietà (si consiglia dinò di disattivarla).

Per disattivà queste funzionalità - bisogna aduprà l'editor di registru. Articulu di entrata di registru:

Quandu aprite l'editor di u registru - andate in u succursale successivo:

HKEY_LOCAL_MACHINE SISTEMA CurrentControlSet Controllo Gestore di sessione Gestione di memoria

Dopu avete bisognu di truvà dui parametri in sta sottusezione di u registro: EnablePrefetcher è EnableSuperfetch (vedi Figura 8). U valore di questi parametri deve esse impostatu à 0 (cum'è in Fig. 8). Per difettu, i valori di sti parametri sò 3.

Fig. 8. Editor di u Registro di sistema

À propositu, se installate Windows da zero in SSD, questi parametri sò configurati automaticamente. Hè vera, questu ùn hè micca sempre u casu: per esempiu, ci puderanu esse fallimenti sì avete 2 tippi di dischi in u vostru sistema: SSD è HDD.

Utilità per ottimizzà automaticamente Windows per SSD

Pudete, naturalmente, configurà manualmente tutti quì sopra, in u articulu, o pudete aduprà utilità speciali per cugliterà Windows (tali utilità sò chjamate tweakers, o Tweaker). Unu di sti strumenti, a mio parè, sarà assai utile per i pruprietari di disci SSD - SSD Mini Tweaker.

SSD Mini Tweaker

Site ufficiale: //spb-chas.ucoz.ru/

Fig. 9. Finestra principale di u prugramma SSD mini tweaker

Ottima utilità per configurà automaticamente Windows per travaglià nantu à u SSD. E impostazioni chì questu prugramma cambia permetti di aumentà u tempu di operazione SSD per un ordine! Inoltre, alcuni parametri permetteranu di aumentà leggermente a velocità di Windows.

Avantaghji di SSD Mini Tweaker:

  • completamente in rusa (cumprite consigli per ogni articulu);
  • funziona in tutti i Windows popolari 7, 8, 10 (32, 64 bit);
  • micca installazione necessaria;
  • completamente libaru.

Averu cuncepisce tutti i proprietarii di SSD di fà attenti à sta utilità, aiuterà a risparmà tempu è nervi (in particulare in certi casi)

PS

Parechje persone anu cunsigliatu di trasferì a cache di u navigatore, i file di paging, i cartelli temporanei di Windows, u backup di u sistema (e sì in altrò) da u SSD à l'HDD (o disattivà queste funzioni). Una piccula domanda: "perchè necessite dunque un SSD?". Avè ghjustu avè u sistema in 10 secondi? A mo intelligenza hè necessariu un discu SSD per accelerà u sistema in tuttu (u scopu principale), riduce u rumu è u sonniu, appicene a vita di a batteria, etc. È cù a messa in opera di queste impostazioni, pudemu annullà tutti i benefici di una unità SSD ...

Hà per quessa, da ottimizazione è disattivazione di funzioni innecessarie, capiscu solu ciò chì veramente ùn accelisce micca u sistema, ma pò influenzà a vita di una unità SSD. Hè tuttu, tuttu u travagliu di successu.