Cumu vede e informazioni di login in Windows 10

In certi casi, soprattuttu per u scopu di u controlu di i genitori, pudete dà bisognu di sapè chì si aghju u computer o accedi à quandu. Per impostazione predefinita, ogni volta chì qualcuno accende un computer o un laptop è accede à Windows, un registru si trova in u log di u sistema.

Pudete vede queste informazioni in l'utilità di Visualizzatore di eventi, ma ci hè un modu più faciule - visualizà i dati nantu à i logins precedenti in Windows 10 in a schermata di login, chì serà mostrata in sta istruzzione (funziona solu per un account locale). Sò ancu nantu à un sughjettu simile pò esse utili: Cumu limitu u numeru di tentativi di entrà una password Windows 10, Parental Control Windows 10.

Scopri chi è quantu accuminciò u computer è entratu in Windows 10 cù l'editor di u registru

U primu metudu aduprà l'editor di registri di Windows 10. Pò dà una prima volta à fà un puntu di riparazione di u sistema, chì pò esse utule.

  1. Premete i tasti Win + R nantu à a tastiera (Win hè una chjave cù u logo di Windows) è digita regedit in a finestra di Run, cliccate nant'à Enter.
  2. In u editore di u registru, andate in a sezione (cartulari à manca) HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Windows Windows CurrentVersion Politiche
  3. Fate un clic destro in u spaziu vuotu in a parte destra dell'editoru di u Registro di sistema e seleziona "Nuovo" - "Parametro DWORD 32 bit" (anche se avete un sistema a 64-bit)
  4. Inserite u vostru nome DisplayLastLogonInfo per stu parametru.
  5. Fate un dopu cliccate nantu à u parametru recentemente creatu è mettite u valore à 1 per essu.

Quandu hè finitu, chjude l'editor di u registru è ripartite u computer. A prossima volta chì vi truverete, vedete un missaghju annantu à u login iniziale successu in Windows 10 è i tentativi di login in fallu, se sò stati, cum'è in a screenshot sottu.

Visualisera l'infurmazioni nantu à un login precedente aduprendu l'editor di e regule di gruppu locale

Se avete Windows 10 Pro o Enterprise installatu, pudete fà u precedente cun l'aiutu di l'editor di e regule di gruppu locale:

  1. Premete i tasti Win + R è entrate gpedit.msc
  2. In l'editor di e regule di gruppu locale chì si apre, andate à Configurazione di u computer - Modelli amministrativi - Componenti di Windows - Opzioni di accesso à Windows
  3. Fate un doppio clic nantu à l'elemento "Visualisate quandu un utente accede à l'infurmazioni nantu à i tentativi anziani di cunnessione", selezziunelu à "Enabled", cliccate OK e chiuderete l'editor di criterii di gruppu locale.

Fatto, avà, cù i logins successivi à Windows 10, vedite a data è l'ora di l'accusazione di u uteru locale (a funzione hè dinò supportata per u duminiu) à u sistema. Forse ancu interessatu: Cumu limitu l'usu di Windows 10 per un utente locale