A guida d'istruzione passo-passo vi mostra cume pudete verificà u vostru discu duru per errori è settori difettosi in Windows 7, 8,1 è Windows 10 per mezu di a riga di comando o in l'interfaccia di l'esploratore. I descritti sò dinò l'utili di spezialità HDD è SSD presenti in l'OS. Ùn hè necessariu a stallazione di software addizionale.
Malgradu u fattu ch'elli ci sò programmi forti per verificà i dischi, a ricerca di cattivi blocchi è di correggere l'errori, u so usu per a maiò parte sarà mal capituu da un uteru ordinariu (è, ancu, pò esse ancu dannosi in certi casi). U cuntrattu in u sistema cù ChkDsk è altri strumenti di sistema hè relativamente faciule da uttene è abbastanza efficace. Vede ancu: Cumu verificà SSD per l'errore, analisi di u statu di SSD.
Nota: Se a ragione chì circate per un modu per verificà u HDD hè i sonori incomprensibili fà da, guardate l'articolo discu Hard dà soni.
Cumu verificà u discu duru per l'errori per mezu di a riga di cume
Per verificà u discu duru è i so settori per errori cù a linea di cume, hè bisognu di lanciare u nome di l'amministratore. In Windows 8.1 è 10, pudete fà quellu pè cliccà à dirittu à u bottinu "Start" è selezziunate "Invitu di cumannu (Amministratore)". Altri metodi per e altre versioni di l'OS: Cumu avè u prompt di comando cum'è amministratore.
À u prompt di l'ordine, inserite u comando lettera di unità chkdsk: verificate i parametri (se ùn ci hè nunda di clà, lette). Nota: Check Disk funziona solu cun dischi formattati NTFS o FAT32.
Un esempiu di cumandamentu di travagliu pò sembà quellu: chkdsk C: / F / R- In questu cumandamentu, u discu C à esse verificatu per l'errore, è l'errori saranu corretti automaticamente (parametru F), i settori difettosi sò verificati è l'infurmazioni si ripresentanu (parametru R). Attenzione: A verifica cù i parametri aduvi pò necessariu parechje ore è cume per “piantà” in u prucessu, ùn eseguete micca, se ùn hè micca prontu ad aspettà o s'ellu u vostru laptop ùn hè micca cunnessu à una presa.
In casu chì certi di verificà u discu duru chì hè aduatu oghje da u sistema, vedete un missaghju nantu à questu è un suggerimentu di fà u verifiche dopu u successu riavrugghiu di u computer (prima di u SO lancia). Inserite Y per accettà o N per annullà u cuntrollu. Se durante a cuntrollu vedi un missaghju chì precede chì CHKDSK ùn hè micca valida per i dischi RAW, allora l'istruzione pò aiutà: Cumu riparà è ripara u discu RAW in Windows.
In altri casi, un spuntu sarà lanciatu subitu, dopu à chì riceverete statistiche nantu à i dati verificati, l'errori trovu è i settori difettosi (avete da prende in russo, a cuntraccia di u mo screenshot).
Pudete truvà un elencu cumpletu di i parametri dispunibili è a so descrizione eseguendu chkdsk cun un punto d'interrogazione cume un parametru. Tuttavia, per un semplice verificà per l'errori, è à verificà i settori, u cumandamentu datu in u paragrafo precedente basterà.
In i casi in cui u cuntrollu scopre errori nantu à u discu duru o SSD, ma ùn puderete micca ripararli, questu puderà esse u fattu chì in esecuzione di Windows o prugrammi aduprà attualmente u discu. In sta situazione, una scansione fora di linea di u discu pò aiutà: u discu hè "discunettatu" da u sistema, hè effettuatu un testu è poi hè montatu in u sistema. S'ellu hè impossibile per disattivarla, allora CHKDSK serà capace di fà a verifica nantu à u prossimu riavviu di u computer.
Per fà un discu in linea micca è riparazione errori nantu à questu, in a riga di comando cum'è amministratore, esegui u comando: chkdsk C: / f / offlinescanandfix (dove C: hè a lettera di u discu chì hè verificata).
Se vedi un missaghju chì u comando CHKDSK ùn pò esse eseguitu perchè u volumu specificatu hè usatu da un altru prucessu, cliccate Y (si), Enter, chiudi u prompt di l'istrue, e riavvi u computer. U test di discu accumara automaticamente quandu Windows 10, 8 o Windows 7 cumincianu à carregà.
Informazione addiziunale: se vulete, dopu verificà u discu è caricà Windows, pudete visualizzare u logu di verifica Check Disk vedendu eventi (Win + R, enter evenvwr.msc) in a Loga di Windows - Sezione d'applicazione cù una ricerca (cliccate à ditturà nantu à "Application" - "Cerca") per a parola chiave Chkdsk.
Verificà u discu duru in Esploratore di Windows
U modu più faciunu per cuntrullà u HDD in Windows hè aduprà Windows Explorer. In essa, cliccate à dirittu destro in u hard disk desideratu, selezziunate "Proprietà", e apru u tabulamentu "Strumenti" è cliccate "Verificate". In Windows 8.1 è Windows 10, puderete vede un messaggiu chì precede chì ùn hè necessaria micca di verificà stu discu. Tuttavia, pudete forzaru.
In Windows 7, ci hè un'upportunità ulteriore di permette di verificà è riparà i settori difettosi cù toccà i voci corrispondenti. Pudete ancu truvà u rapportu di verifica in u Viewer di eventi di Windows.
Verificate u discu per l'errore in Windows PowerShell
Pudete verificà u vostru discu duru per errori non solu usando a linea di cume, ma ancu in Windows PowerShell.
Per fà sta procedura, lanciate PowerShell da amministratore (pudete iniziate a digità PowerShell in a ricerca nantu à a barra di applicazioni di Windows 10 o in u menu Start di i sistemi operativi anziani, dopu cliccate puru nant'à u vociu trovu è selezziunate Run in administrator .
In Windows PowerShell, aduprate e seguenti opzioni per u cumandatu Riparazione-Volume per verizà a partizione di u discu duru:
- Riparazione-Volume -DriveLetter C (dove C hè a lettera di u discu chì hè verificatu, sta volta senza due punti dopu a lettera di u discu).
- Riparazione-Volume -DriveLetter C -OfflineScanAndFix (simile à a prima opzione, ma per effettuà verifiche offline, cum'è descrittu in u metudu chkdsk).
Se, in via di u cumandamentu, vedite u missaghju NoErrorsFound, significa chì ùn avete micca truvatu errori di discu.
Funzioni supplementari di verifica di u discu in Windows 10
In più di e opzioni di sopra, pudete aduprà qualchi strumenti addiziunali integrati in l'OS. In Windows 10 è 8, a manutenzione di u discu, inclusa a verifica è a deframmentazione, si faci automaticamente nant'à un pianu quandu ùn state usando un computer o un laptop.
Per visualizzare l'infurmazione nantu à u situazione di u dischi, andate in u "Pannello di cuntrollu" (pudete vene cliccendu cù u cliccucciu nant'à Start e selezziunu u menù contestuale necessariu) - "Centro di sicurezza è manutenzione". Aprite a sezione "Manutenzioni" è in l'elementu "Statu di discu" vedi l'infurmazioni ottenute à causa di l'ultima verifica automatica.
Un'altra caratteristica chì apparve in Windows 10 hè u Strumentu Diagnosticu di l'archivu. Per aduprà a utilità, lanciate un prompt di cumandamentu cum'è amministratore, allora usa u comando seguente:
stordiag.exe -collectEtw -checkfsconsistency -out path_to_folder_report_report
U cumandamentu piglia un pocu di u tempu per finì (si pò sembra chì u prucessu hè chjucatu), è tutti i dischi connessi sò verificati.
È dopu à a fine di u esecuzione di u cuntrollu, u rapportu nantu à i prublemi identificati sarà salvatu in u locu spicchiatu da voi.
U reportu include file separati contenenti:
- Chkdsk controlla l'infurmazioni è l'infurmazione di l'errore raccolta da fsutil in i testu di i testi.
- Windows 10 registru di lìbuli chì cuntenenu tutti i valori correnti di u Registro di sistema relativi à i drive connessi.
- File di log di Visualizatore di eventi di Windows (eventi sò raccolti per 30 secondi cù a chiave collectEtw in u cume di diagnosticu di u discu).
Per un utilizatore cumudianu, i dati raccolti ùn puderanu micca interessà, ma in certi casi pò esse utile per l'administratore di sistema o un altru spiciali di diagnosticà prublemi cù u funziunamentu di e unità.
Se durante u cuntrollu avete qualchi prublemi o bisognu à cunsiglii, scrivi in i commenti, è aghju, à u so, pruvarà à aiutà.