Configuriamo u discu SSD per travaglià sottu Windows 7

Ora, u prublema di garantisce riservatezza in a rete diventa sempre più cumuna. L'anonimatu, nant'à a capacità di accede à risorse bloccate da indirizzi IP, hè capace di una tecnologia VPN. Offre massima riservatezza da criptografatu trafficu Internet. Cusì, l'amministratori di e risorse per i quali si stà navigendu vede i dati di u servitore proxy, non u vostru. Ma per aduprà sta tecnulugia, l'utenti anu da cunnessu à i servizii pagati. Micca tantu tempu, Opera hà datu l'occasione di aduprà una VPN in u so navigatore gratuitamente. Scopemu cum'è di attivà VPN in Opera.

Installà u componente VPN

Per uttene un Internet sicuro, pudete installà un cume VPN in u vostru navigatore gratuitamente. Per fà quessa, passà à u menù principale in a sezione di l'impostazioni Opera.

In a finestra di configurazione chì si apre, andate in a sezione "Sicurezza".

Eccu in attesa di un messagiu da a cumpagnia di l'Opera nantu à a possibilità di aumentà a nostra privacy è a sicurità mentre navighemu in Internet. Seguemu u ligame per installà u cumpunente SurfEasy VPN da sviluppatori di Opera.

Ci porta à u situ SurfEasy - a sucietà appartenendu à u gruppu Opera. Per scaricà u cumpunente, cliccate nantu à u bottinu "Scaricate per liberu".

Dopu, andemu a sezione chì avete bisognu di selezziunà u sistema operativu nantu à u quale u navigatore Opera hè installatu. Pudete sceglie da Windows, Android, OSX è iOS. Avendu l'installazione di u cumpunente in u navigatore Opera in u sistema operativu Windows, selezziunu u link pertinente.

Poi aprisce una finestra in cui dobbiamo sceglie a cartella duve questu cumpunente sarà caricatu. Questu pò esse un cartulare arbitrariu, ma hè megliu à caricare in un annu specializatu per i scaricamenti, affinchì dopu, s'ellu ci accade qualchì volta, trovu rapidamente u schedariu. Selezziunu u cartulare è cliccate nantu à u bottinu "Salva".

Dopu, cusì cumincia u prucessu di carregà u componente. U so prugressu pò esse osservatu cù un indicatore di download graficu.

Quandu u scaricatu hè finitu, aprite u menu principale è andate à a sezione "Downloads".

Arrivamu à a finestra di gestore di download Opera. In u primu postu hè l'ultimu file caricatu da noi, cioè, u cumpunente SurfEasyVPN-Installer.exe. Fate un clic nantu à essa per cumandà l'installazione.

L'iniziatore di installazione di i componenti inizia. Cliccate nantu à u pulsante "Avanti".

E hè l'accordu di l'utente. Siamo d'accordu è cliccate nantu à u bottinu "I Accusu".

Poi l'installazione di u cumpunente in u computer principia.

Dopu à l'installazione hè completa, una finestra si apre chì ci conta. Cliccate nantu à u bottinu "Finish".

U cumpressore SurfEasy VPN hè installatu.

Impostazione iniziale di SurfEasy VPN

A finestra s'hè aperta annuncendu e capacità di u cumpunente. Cliccate nantu à u pulsante "Continue".

Dopu, andemu a finestra di creazione di cuntabile. Per fà quessa, inserite u vostru indirizzu e-mail è una password aleataria. Dopu cliccate nantu à u bottinu "Crea un account".

Dopu, simu invitati à sceglie un pianu tariffariu: liberu o cun pagatu. Per l'usu media, in a maggior parte di i casi, ci hè abbastanza pianu tariffa chjave, perchè selezziunu l'elemento pertinente.

Avemu avà una icona in più in u cassu, quandu clicchendu nantu à u quale a finestra di u componentu hè visualizzata. With it, pudete facilmente cambià u vostru IP, è determinà a posizione di una posizione, ghjustu movendu intornu à una mappa virtuale.

Quandu si torna à a sezione di sicurezza di e regule di l'Opera, cumu si pò videnu, u missaghju chì suggerisce l'installazione di SurfEasy VPN hè statu perde, chì u cumpunente hè già installatu.

Stallazione installazione

In più di u metudu sopra illustratu, pudete abilità a VPN installendu un add-on di terze parti.

Per fà quessa, andate in a sezione ufficiale di e extensioni di l'Opera.

Se andemu installà un specificu add-on, allora inserisci u so nome in a casella di ricerca di u situ. Altrimenti, basta scrive "VPN", è cliccate nantu à u pulsante di ricerca.

In i risultati di a ricerca, avemu a lista intera di estensioni chì supportanu questa funzione.

Per più infurmazioni nantu à ognunu di elli, pudemu scurdà andendu à a pagina individuale di u supplementu. Per esempiu, avemu optatu per u addizionale HTTP Proxy VPN.S. Andate à a pagina cù essa, è cliccate nantu à u situ nantu à u pulsante verde "Add to Opera".

Dopu a chjama di l'installazione di u cumandariu hè stata cullata nantu à u so situ ufficiale, è l'icona di estensione HTTP Proxy corrispondente hè apparsa in a barra di strumenti.

Come si vede, ci sò dui modi principali per implementà a tecnulugia di VPN in Opera: aduprà un cumpunente da u sviluppatore di u navigatore stessi, è installà estendu di terze parti. Cusì ogni utilizatore pò sceltu per ellu a scelta più accettabile. Ma, installà u cumpunente SurfEasy VPN di Opera hè ancu assai più sicuru di l'installazione di i vari add-ons pocu cunnisciuti.