Windows 7 Convenience Rollup è un pacchetto di aggiornamentu Microsoft per l'installazione offline (manuale) in un novu Windows 7, cuntenendu quasi tutti l'aggiornamenti di l'OS liberati in u Maghju 2016 è evitendu a ricerca è l'installazione di centu di aggiornamenti cù u Center di l'aggiornu, chì aghju scrittu Istruzioni Cumu installà tutti l'aggiornamenti di Windows 7 cù Rollup di Convenienza.
Un'altra funzione interessante, in più di scaricà u Rollup di Convenienza dopu installazione di Windows 7, hè a so integrazione in a immagine di stallazione ISO per stallà automaticamente l'aggiornamenti inclusi à a fase di stallazione o reinstallà u sistema. Cumu fà sta - passo per passo in stu manuale.
Per cumincià, avete bisognu:
- Una immagine ISO di ogni versione di Windows 7 SP1, vede Cumu scaricà l'ISO di Windows 7, 8 è Windows 10 da Microsoft. Pudete ancu aduprà u discu esistenti cù Windows 7 SP1.
- L'aggiornamentu carregatu di a pila di serviziu da aprile 2015 è u Rollup di Convenienza di Windows 7 aghjuntu di sè in a prufundità di bit richiesta (x86 o x64). Cumu scaricà li in dettaglio in l'articolo originale nantu à u Rollup di Convenienza.
- Kit di installazione automatica di Windows (AIK) per Windows 7 (ancu se si utilizza Windows 10 è 8 per i passi descritti). Pudete scaricarlo da u situ ufficiali di Microsoft in questu: http://www.microsoft.com/ru-ru/download/details.aspx?id=5753. Dopu avè scaricatu (si tratta di un schedariu ISO), muntà a maghjina in u sistema, o disimballa è installa l'AIK nantu à u computer. Usate u file StartCD.exe da l'immagine o wAIKAMDmsi è wAIKX86.msi per installà nantu à i sistemi à 64-bit è 32-bit, rispettivamente.
L'integrazione di l'aggiornamenti di Rollup di Confortu in un'Immagine di Windows 7
Ora andate direttamente à i passi per aghjunghje aggiornamenti à a maghjina d'installazione. Per cuminciare, seguite sti passi.
- Mountate l'image di Windows 7 (o inserite un discu) è cupià u so cuntenutu in una cartella di u vostru computer (è megliu micca nantu à u desktop, sarà più praticu avè un breve caminu à a cartella). Oppuru disimballa a maghjina à un cartulare chì utilizza l'archiviu. In u mo esempiu, questu sarà u cartulare C: Windows7ISO
- In u cartulare C: Windows7ISO (o un altru chì creatu per u cuntenutu di l'imagine in u passu precedente), creà un'altra cartulina per unpackpack l'immagine install.wim in passi successivi, per esempio, C: Windows7ISO
- Salvà l'aggiornamenti scaricati à una cartella di u vostru computer, per esempiu, C: Aggiornamenti. Pudete puru rinominà i file d'aggiornamentu à qualchì breve (da quì usamu a linea di cumunicazione è chì i nomi di i file originali sò inconu per entrà o copia-appiccate. Rinomineraghju msu è rollup.msu rispettivamente
Tuttu hè prontu per cumincià. Eseguite un prompt di cumandamentu cum'è un amministratore in cui tutti i passi successivi sò fatti.
À u prompt di l'ordine, inserite (se avete usato i percorsi diversi da quelli di u mo esempiu, aduprate a vostra propria versione).
dism / get-wiminfo / wimfile: C: Windows7ISO fonti install.wim
In cunsultazione di u cumandamentu, fate attenzione à l'indice di l'edizione di Windows 7, chì hè installatu da quest'immagine è per chì integrarà l'aggiornu.
Staccà i file da l'imagine wim per u travagliu dopu cù elli cù u comando (specificà u parametru di l'indice, chì avete amparatu in precedenza)
dism / mount-wim /wimfile:C: Windows7ISO Source sourcesinstall.wim / index: 1 / mountdir: C: Windows7ISO
Per dà, aghjuntu l'aggiornu KB3020369 è l'upperu Rollup cù e cumandate (u secondu pò fà passà un bellu tempu è rendi, stà à aspettà finu ch'ellu hè finitu).
dism / image: c: windows7ISO wim / add-package /packagepath:c:dates.pk3020369.msu dism / image: c: Windows7ISO wim / add-package /packagepathpathpath:c:
Aferite i cambiamenti apportati à a maghjina WIM è disattivu cù u cumandatu
dism / unmount-wim / mountdir: C: Windows7ISO wim / commit
Fatto, ora u file wim contiene l'aggiornamenti per l'aggiornu di u Rollup di Convenienza di Windows 7, resta à trasformà i file in a cartella Windows7ISO in una nova immagine di OS.
A creazione di una immagine ISO di Windows 7 da una cartella
Per creà una immagine ISO cù l'aggiornamenti integrati, trova a cartella AIK di Microsoft Windows in a lista di prugrammi installati in u menu Start, in u "Invitu di comando di Strumenti di distribuzione", cliccate nantu à u dirittu è agisgiunu cum'è amministratore.
Dopu aduprà u cumandatu (chì NewWin7.iso hè u nomu di u futuru file di immagine cù Windows 7)
oscdimg -m -u2 -bC: Avanciu Windows7ISO andfsboot.com C: Windows7ISO
Una volta finitu u comando, riceverete una immagine pronta per esse scritta in discu o per fà un drive di Windows 7 bootable per l'installazione in un computer.
Nota: se, cum'è mè, avete parechje edizioni di Windows 7 sottu à diversi indici ind'è una stessa immagine ISO, l'aghjurnazioni sò addizionate solu à a edizione che avete sceltu. Cioè, per integrarli in tutte le edizioni, duverete ripetere i cumandamenti cù mount-wim per smuntà-wim per ognunu di l'indici.