Ripara l'errore 0x80004005 in VirtualBox

Annunci irritanti nantu à i siti - questu hè ancu a mità di u prublema. L'annunu chì migre da u browser à u sistema è hè visualizatu quandu, per esempio, un browser web hè in esecuzione - questu hè un veru disastru. Per sbarrazzà di annunci in u navigatore Yandex o in qualunque altro navigatore, bisognu à fà diverse azzioni, chì avemu dighjà.

Vede ancu: Bloccà a publicità in i siti in Yandex Browser

Cume per disattivà a publicità

Sì ùn sò micca preoccupati per annunci nantu à i siti chì sò eliminati da una estensione ordinaria di navigatore, ma per annunci chì sò entrati in u sistema, sta istruzzione ti sarà utili. Cù u so aiutu, pudete disattivà annunci in u navigatore Yandex o in qualunque altro browser web.

Sottu è sempre vogliu segnu chì ùn hè micca assolutamente necessariu di fà tutti sti metodi à volte. Verificate a dispunibilità di publicità dopu à ogni metudu finitu, in modo da ùn perdite micca troppu tempu a ricerca di ciò chì hè digià cancellatu.

Metudu 1. Pulizia di i padroni di casa

L'hosts hè un schedariu chì mantene i domini, è chì navigatori usanu prima d'accede à DNS. Se per parlà più chjaramente, hà una alta priorità, chì hè per quessa chì i hackers si registranu indirizzi cù publicità in stu schedariu, chì tandu pruvemu à livà.

Cum'è un file di hosts hè un schedariu di testu, pò esse editatu da chiunque, solu aprenduu cù un notepad. Quale hè quì cumu fate:

Passeremu per via C: Sistemi di Windows System32 ecc è truvà u schedariu padroni di casa. Cliccate nantu à ellu duie volte cù u bottinu sinu di u mouse è nantu à u suggerimentu di sceglie u modu per aprire u schedariu, selezziunuNotepad".

Rimuovere tuttu ciò chì hè APERTA la linea :: 1 localhost. Se a linea ùn hè micca, allora cancellemu tuttu ciò chì vene dopu a linea 127.0.0.1 localhost.

Dopu, salvate u schedariu, ripartite u PC è verificate u browser per publicità.

Ricordate un omu di cose:

• Talè qualchì entrate è maliziosi ponu esse nascoste in u fondu di un schedariu è chì l'utenti micca attenti pensanu chì u schedariu sia pulitu. Scorri a rotula di a mouse à u fine;
• Per evità tali modifiche illegali di u file di hosts, setate l'attributu attributi ad esseLeggete solu".

Metudu 2. Installazione di antivirus

Più spessu, i computer chì ùn sò micca protetti da un prugrammu antivirus sò infettati. Allora, u modu più faciule hè di aduprà l'antivirus. Avemu già preparatu parechji artìculi nantu à antivirusu, induve potete sceglie u vostru protettore:

  1. Comodo Free Antivirus;
  2. Avira Free Antivirus;
  3. Free antivirus Iobit Malware Fighter;
  4. Avast Free Antivirus.

Fighjate dinò à i nostri articuli:

  1. Una selezzione di prugrammi per rimuovere annunci in i navigatori
  2. Utilità di scansione di u virus gratis in un computer infettatu Dr.Web CureIt;
  3. A utillità di scansione di virus free in un computer infettatu.

Occuntà notà chì l'ultime trè frasi ùn sò micca antivirusi, ma scanners ordinarie disignati per rimuovere le barche di strumenti truvate è altri tipi di pubblicità in i navigatori. Avemu inclusu questu in a lista, perchè antivirus gratuiti ùn pò micca sempre aiutà à smarreri annunci in i navigatori. In più, i scanners sò un attrezzi per una sola volta è utilizati dopu à l'infezione, à diffe i antivirusu, chì u travagliu hà u scopu di prevene l'infezione di u PC.

Metudu 3: Disattivà u proxy

Ancu sì ùn avete micca inclusu un proxy, allora i aggressori avianu pussutu fà. Pudete disattivà queste cunfigurazioni cum'è seguit: Cumprà > Pannello di cuntrollu > Rete è Internet (se navigà per categoria) o Pruprietà Internet / browser (se si vede per l'iconi).

In a finestra chì si apre, cambia à "Connessioni". Cun una cunnessione locale, cliccate"Configurazione di a rete", è cun wireless -"A personalizazione".

In a nova finestra vedemu, ci hè qualchì impostazione in u blocu "Proxy server"S'ellu ci hè, allora rimuovi, disattivà l'opzione"Usate un servitore proxy"cliccate"Ok"in questu è a finestra precedente, verificà u risultatu in u navigatore.

Metudu 4: Verificate e impostazioni DNS

U malware hà modificatu l'impostazioni di DNS, è ancu dopu a so eliminà, si cuntene a publicità. Questu problema hè solu risoltu: installendu quelli DNS chì sò sempre stati utilizati da u vostru PC davanti.

Per fà quessa, cliccate nant'à l'icona di cunnessione cù u bottinu direttu di u mouseRete è Spartizione".

In a finestra chì si apre, selezziunu "Connessione LAN"è in a nova finestra cliccate"Proprietà".

Tab "Rete"selezziunu"Protocollo Internet Versione 4 (TCP / IPv4)", o sì avete aggiornatu à a versione 6, allora TCP / IPv6, è selezziunate"Proprietà".

Per una cunnessione senza filu in u Rete è Spartimentu, in a parte sinistra di a finestra, selezziunate "Cambia e impostazioni di l'adattatore", truvà a vostra cunnessione, cliccate à diritta nantu ad elli è selezziunate"Proprietà".

A maiò parte di i fornitori di servizii d'Internet furniscenu indirizzi DNS automati, ma in certi casi, l'uterni prescrivenu sè stessi. Questi indirizzi sò in u documentu chì avete ricevutu quandu cunnessi u vostru ISP. Inoltre DNS pò esse ottenutu chjamendu l'assistenza tecnica di u fornitore di Internet.

Se u vostru DNS hè sempre statu automaticu, è ora vedite DNS scrittu manualmente, allora li rimuova sicuramente è cambia à recuperu automaticu di indirizzi. Se ùn sì micca sicuru cumu à assignà indirizzi, si consiglia di aduprà i metodi sopra cullati per ricercà u vostru DNS.

Pò esse necessariu riavvià u PC per eliminà completamente a publicità in u navigatore.

Metudu 5. Rimuate in tuttu u navigatore

Se i metudi precedenti ùn anu aiutatu, in certi casi si faci intenzionalmente rimuovere u navigatore è poi installarlo, per dì duvemu, da zero. Per fà ciò, avemu scrittu dui articuli separati nantu à a rimozione cumpleta di Yandex.Browser è a so installazione:

  1. Cume per caccià cumpletamente u Browser Yandex da u vostru computer?
  2. Cumu installà u navigatore Yandex in u mio computer?

Comu pudete vede, rimuovere publicità da u browser ùn hè micca difficiule, ma pò prubrà qualchì tempu. In u futuru, per riduce a probabilità di ri-infezione, prova à esse più selettivu quandu visiti i siti è scaricà i file da Internet. È ùn vi scurdate di stallà a prutezzione anti-virus nantu à u vostru PC.