Video Free Flip and Rotate 1.1.35.831

In u nostru tempu, i video sò assai spessu di micca qualità, è ancu in Youtube, induve provanu à luttà, à u spessu ci sò video di qualità scarsa. Ma aduò, aduprendu un prugramu semplici è convenientu da u fornitore di software di media CyberLink, chjamatu TrueTheater Enhancer, pudete migliorà a qualità di u video.

Benintesa, migliorà a qualità di video ùn hè micca novità, è parechji prugrammi, ancu alcuni di CyberLink, anu pussutu fà quellu per parechje volte. Tuttavia, una caratteristica distintiva di stu prugramma hè chì pò esse un plugin per un navigatore Internet.

Cambia in chiarezza è luce

Appena avete principiatu a video, pudete cambià immediatamente queste duie proprietà. E barre di scorrimentu sò à a destra. Benintesa, sti dui funzioni sò solu latu è ausiliari, perchè u lettore stessu hè u strumentu chì migliora u video. Tuttu quessa hè pussibule grazie à una tecnica particulare chì si basa à a famosa PowerDVD.

Vede u risultatu

In u prugramma, pudete vede immediatamente cume a qualità video hà miglioratu. Ci hè ancu dui modi di visione - o si vedenu dui video cumpresi cù qualità differente in diverse mità di u schermu, o vedi un video spartitu in dui parti, unu di i quali serà di qualità megliu.

Funzioni di u lettore

U prugramma pò ancu esse un lettore, ma solu per i video chì guarda in Internet Explorer. Hà tutte e funzioni per questu - pausa, u volumu, a schermata cumpleta, e sì.

Benefiti

  1. Un modu dimustratu di migliorà a qualità
  2. A capacità di vede u risultatu in tempo reale

Inconvenienti

  1. Mancunata di Russificazione
  2. Ùn funziona solu cù video da Internet Explorer
  3. Pagatu
  4. Ùn ci hè micca a pussibilità di salvà i video in computer

CyberLink TrueTheater Enhancer hè un bonu strumentu per migliorà a qualità di u video, ma solu durante a visione. Ci hè una forte mancanza di risparmi per video megliu nantu à un computer, è in principiu, u prugramma hè praticamente un lettore per Internet Explorer, chì pò migliorà u video chì hè in riproduzione.

Scaricate una versione di prova di CyberLink TrueTheater Enhancer

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Lista di i prugrammi per migliorà a qualità di u video FxSound Enhancer DFX Audio Enhancer CyberLink PowerDirector

Share l'articolo in reti sociali:
TrueTheater Enhancer è una applicazione utile per adeguà i flussi di video Flash, chì migliora significativamente a qualità di u cuntenutu visuale riproducibile.
Sistema: Windows 7, XP, Vista
Categoria: Video Editors per Windows
Sviluppatore: CyberLink Corp
Costu: $ 20
Dimensione: 29 MB
Lingua: inglese
Versione: 1.0.0.114