MEMTEST 6.0

Crea o elimina un schedariu in Linux - ciò chì pò esse più faciule? Tuttavia, in alcune situazioni, u vostru metudu fidatu è dimustratu ùn funziona micca. In questu casu, sarà ragiunatu cercà una soluzione à u prublema, ma s'ellu ùn ci hè tempu per ciò, pudete aduprà altri modi per creà o cancellà i file in Linux. In st'articulu, u più popolari di elli saranu analizzati.

Metudu 1: Terminal

U travagliu cù i schedari in u “Terminal” hè completamente diversu da u travagliu in u gestore di file. À minimu, ùn ci hè nunda di visualizazione in essa - entrerete è ricevi tutti i dati in una finestra chì simule a linea di cumandamentu tradiziunale di Windows. Tuttavia, hè à traversu questu elementu di u sistema chì sarà pussibule di tracciare tutti l'errori chì si verificanu durante l'esecuzione di una operazione particulare.

Attività preparatoria

Aduprendu u "Terminal" per creà o cancellà i file in u sistema, primu devi specificà in essa u cartulare in cui saranu fatti tutte e operazioni successive. Altrimenti, tutti i file creati saranu in u directory radice ("/").

Pudete specificà un cartulare in u "Terminal" in dui modi: cù u gestore di file è aduprà u comando cd. Analizemu ciascuna separatamente.

Gestore di file

Allora dicemu chì vulete creà o, per cuntrariu, eliminà un file da una cartella "Documenti"ciò chì hè in corsu:

/ home / UserName / Documents

Per aprire stu cartulare in "Terminal", primu devi aprite in u Gestore di file, è dopu, cù un clic destro, selezziunate l'elementu. "Apertu in terminale".

Secunnu i risultati, u “Terminal” si aprirà in u quali hè indicatu u cartulare sceltu.

Cd comando

Se ùn vulete usà u metudu precedente o ùn avete micca l'accessu à u gestore di file, pudete specificà a directory senza abbandunà u Terminal. Per fà quessa, usa u comando cd. Tuttu u vostru bisognu di fà hè di scrive stu cumandamentu, dopu specificà u caminu à a directory. Dignemu chì solu da l'esempiu di una cartella. "Documenti". Inserite u comando:

cd / home / UserName / Documents

Eccu un esempiu di l'operazione chì hè in scena:

Comu pudete vede, bisogna prima entrà percorso di directory (1), è dopu appughjatu a tonalità Enter in u "Terminal" deve esse visualizatu directory selezionata (2).

Dopu avete amparatu à sceglie a directory in cui u travagliu cù i lima sarà fatta, pudete procedere direttamente à u prucessu di creazione è a cancellazione di file.

A creazione di file cù u "Terminal"

Per cumincià, aprite u Terminal stessu premendu a combinazione di tasti CTRL + ALT + T. Ora pudete cuminciare a creazione di i file. Per fà quellu, hè possibile usà sei modi diversi, chì si dimustranu sottu.

Touch utilità

Scopo di a squadra tocca in Linux, un cambiamentu timestamp (l'ora di cambiamentu è l'ora di l'usu). Ma s'ellu ùn hà micca truvatu u nomu di schedariu entratu, crearà una nova.

Allora, per creà un file, ci vole à specificà in a riga di cume:

tocca "FileName"(richiudente in virguli).

Eccu un esempiu di tale cummentu:

Funzione di redirection di u prucessu

Questu metudu pò esse consideratu u più simile. Per creà un schedariu cun essa, basta à specificà u segnu di redirection è inserisci u nome di u file chì hè creatu:

> "FileName"(impiegata in virguli)

Esempiu:

Comandi Echo è funzione di redirezione di i processi

Questu metudu hè pratticamente micca diversu da quello precedente, solu in questo casu hè necessariu entrà u cumandamentu di echo davanti à u segnu di redirectu:

echo> "FileName"(impiegata in virguli)

Esempiu:

Utilità CP

Com'è u casu di l'utilità tocca, u scopu principale di a squadra cp ùn crede micca i novi. Hè necessariu copiare. Tuttavia, stabilendu a variabile "nullu"Averete creà un novu documentu:

cp / dev / null "FileName"(impiegatu senza preventivi)

Esempiu:

Funzioni di redirezione di u Cat Control è u processu

cat - Questu hè un cumandamentu chì serve per raggruppare è visualizà i file è i so cuntenutu, ma vale a pena d'impirere cù u redirectamentu di u prucessu, chì creaghja immediatamente un novu file:

cat / dev / null> "FileName"(impiegata in virguli)

Esempiu:

Vim editor di testu

Hè da l'utilità vim U scopu principale hè di travaglià cù i file. Tuttavia, ùn hà micca un'interfaccia - tutte e azzioni sò eseguite in u "Terminal".

Purtroppu vim micca preinstallatu in tutte e distribuzioni, per esempio, in Ubuntu 16.04.2 LTS ùn hè micca. Ma ùn importa micca, pudete scaricà facilmente da u repository è installatu nantu à u vostru computer senza usciri da u Terminal.

Nota: sì l'editor di a console di testu vim avete dighjà installatu, allora salta stu passu è andate drittu à a creazione di un schedariu cun essa

Per installà, inserisci u comando:

sudo apt install vim

Dopu cliccatu Enter bisognu inserisce una password. Inserite e aspettate u download è l'installazione. In u prucessu, vi puderete dumandà à cunfirmà l'esecuzione di u cumandamentu - inserite a lettera "D" è cliccate Enter.

U cumplimentu di u prugramma d'installazione pò esse ghjudicatu da u nomu di login è computer.

Dopu avè installatu un editor di testu vim Pudete cuminciare a creazione di file in u sistema. Per fà quessa, aduprà u comando:

vim -c wq "FileName"(impiegata in virguli)

Esempiu:

Ci sò ancu sei modi per creà file in distribuzioni Linux. Benintesa, questu ùn hè micca pussibule pussibule, ma solu una parte, ma cù u so aiutu vi puderà sicuramente compie u compitu.

Eliminazione di file da u "Terminal"

L'eliminazione di i file in u Terminal hè quasi u mo chì crea. A cosa principali hè di sapè tutti i cumandamenti necessarii.

Importante: eliminendu i file da u sistema cù u "Terminal", li cancellate in permanenza, chì in u "Cestu" ùn li funziona.

Rm comando

Esattamente a squadra rm serve in linux per sguassà i file. Duvete solu specificà a directory, inserisci u cummandu è inserisci u nomu di u lìculu che volete cancellà:

rm "FileName"(impiegata in virguli)

Esempiu:

Comu pudete vede, dopu avè eseguitu quì u cumandamentu, manca u file in u gestore di file. "Novu Documentu".

Se vulete cancellà tuttu u cartulare di i file inutili, ci vole un tempi abbastanza longu da inserisce i so nomi sempre. Hè più faciule da aduprà un cumandatu speciale chì sceprime insegnamentu immediatamente tutti i file:

rm *

Esempiu:

Avè esibitu stu comando, pudete vede cume tutti i file precedentemente creati sò stati eliminati in u cullettore di file.

Metudu 2: File Manager

U gestore di schedari di qualunque sistema operativu (OS) hè bonu perchè vi dà l'occasione di traccia visivamente tutte e manipolazioni in corso, à dispusizione di u Terminal con a so linea di comando. Tuttavia, ci sò l'incunsurie. Unu di elli: ùn ci hè micca a pussibilità di traccia in dettu i prucessi chì sò effettuati durante una operazione particulare.

In ogni casu, l'utenti chì anu recentemente installatu a distribuzione Linux in u so computer, hè perfetta, cum'è a similarità cù Windows, cum'è si dice, hè evidente.

Nota: L'articolo utilizerà u gestore di file Nautilus per esempiu, chì hè standard per a maiò parte di e distribuzioni di Linux. Tuttavia, l'istruzzioni per l'altri gestori sò simili, solu i nomi di l'elementi è a posizione di l'elementi di l'interfaccia pò differisce.

Crea un archiu in u gestore di file

Fate ciò chì seguitu per creà u schedariu:

  1. Aprite u gestore di file (in questu casu, Nautilus) cliccendu nantu à a so icona in a barra di task o in cunseguisce una ricerca nantu à u sistema.
  2. Andate in u cartulare desideratu.
  3. Fate un clic destro (RMB) in un spaziu vacante.
  4. In u menù cuntestu, spostate u cursore nantu à l'elemento "Crea un documentu" e sceglite u formatu chì avete bisognu (in stu casu, u furmatu hè unu - "Documentu Biancu").
  5. Dopu à quessa, un file vacante apparecerà in u cartulare, chì duverà solu u nome.

    Eliminà u schedariu in u Gestore di file

    U prucessu di rimucchione in i gestenti di Linux hè ancu più faciule è più veloce. Per eliminà un schedariu, in u primu premete prima RMB, è dopu sceglite l'elementu in u menù contestuale "Elimina".

    Pudete ancu accelerà stu prucessu selezionendu u file desideratu è premendu u CANCELLARE in a tastiera.

    Dopu à quessa, si sposta in u "Cestinu". À propiu sì, pò esse restauratu. Per dì a fine di u file, cliccate puru nant'à l'icona trash è selezziunate "Cartinu vacante".

    Conclusione

    Comu pudete vede, ci sò parechje manere per creà è cancellà i file in Linux. Pudete aduprà più familiarità, chì utilizza e capacità di u gestore di file di u sistema, è pudete aduprà u provatu è fiduciale, aduprendu u "Terminal" è i cumandamenti adatti. In ogni casu, se unu di i metudi fallisce, pudete sempre usà i restanti.