I migliori emulatori di Android in Windows

In sta recensione - i migliori emulatori di Android gratuiti per Windows. Perchè pò esse necessariu? - Cumu un utilizatore abituale di ghjochi o di certi applicazioni, sviluppatori di Android aduprà emulatori per testà in modo spaziale i so prugrammi (in a seconda parte di l'articolo, emulatori di Android sò presentati à i sviluppatori).

Sì avete bisognu di scaricà l'emulatore di Android è pruvate à fà e applicazioni è ghjochi in un computer o un laptop cù Windows 10, 8.1 o Windows 7, eccu vi truvate diversi modi per fà ciò. In più di l'emulatori, ci sò ancu altre possibilità per lanciare applicazioni Android in un computer, per esempiu: Cumu installà Android in un computer cum'è un OS (è dinò scorrere da una unità flash USB o installà in una macchina virtuale Hyper-V, Virtual Box o altra).

Nota: a maggior parte di i emulatori di Android richiedenu chì a virtualizazione Intel VT-x o AMD-v sia abilitata in u computer in BIOS (UEFI), di regula, hè attivatu per impostazione predefinita, ma se avete prublemi prublemi, andate in BIOS è verificà a regolazione . Inoltre, se l'emulatore ùn inizia, verificate se i componenti di Hyper-V sò abilitati in Windows, ponu fermà u lance à falli.

  • Memu
  • Remix OS Player
  • XePlayer
  • Nox App Player
  • Leapdroid
  • Bluestacks
  • Koplayer
  • Tencent Gaming Buddy (emulatore ufficiale per PUBG Mobile)
  • Amiduos
  • Droid4x
  • WinDroy
  • Youwave
  • Emulatore di Studio Android
  • Genymotion
  • Microsoft emulatore di Android

MEmu - emulatore di Android di alta qualità in russo

MEmu hè unu di i pochi emulatori di Android gratuiti per Windows, dispunibule cù a lingua di l'interfaccia russa non solu in a configurazione di Android, ma dinò in a cunfusioni di shell.

In listessu tempu, u prugramma mostra una grande velocità di u travagliu, una bona compatibilità cù ghjochi da u Play Store (cum'è quandu in installazione da l'APK) è utili funzioni addizionali, cum'è a spartera cartelle in u vostru computer, cunnessu i tasti di a tastiera per schermà e spazie, cambià GPS è simili.

Una visione cumpleta di MEmu, e so impostazioni (per esempiu, input in Cyrillic da a tastiera) è cume scaricà l'emulatore: emulatore di Android MEmu in russo.

Remix OS Player

L'emulatore di Remix OS Player differisce di l'altru in quantu si basa nantu à Remix OS, una modificazione di Android x86, "affilita" in particulare per u lance nantu à urdinatori è urdinatori (cù u pulsante Start, Taskbar). U restu hè u stissu Android, à l'ora attuale - Android 6.0.1. U principale svantaggiu hè chì funziona solu nantu à i processori Intel.

A rassegna a parte, a prucedura di stallazione, l'impostazioni di u tastieru russo è a possibilità di u so usu in a rivista - Android Remix OS Player Emulator.

XePlayer

I vantaghji di XePlayer includenu i requisiti di sistema assai bassi è a velocità relativamente alta di u travagliu. Inoltre, cum'è statu statu annantu à u situ ufficiale di u sviluppatore, Windows XP - Windows 10 sistemi sò supportati, chì hè raru per emulatori.

Un altru mumentu piacevule in stu prugramma hè a lingua russa di alta qualità di l'interfaccia fora di a scatula, oltre à u supportu per digità da una tastiera fisica in diretta dopu a installazione (cun ​​questu, avete spessu da soffre in altri emulatori). Capite di più nantu à XePlayer, a so installazione è u so operazione, è nantu à u locu da scaricà - l'emulatore di Android XePlayer.

Nox App Player

Quandu, in i commenti à a versione originali di sta rivisione, anu scrittu chì Nox App Player hè u megliu emulatore di Android per Windows, aghju promesso di cunnuscirvi cun u prugramma. Dopu aghju fattu stu scopu, aghju diciditu di portà stu pruduttu à u primu postu in a rivisione, perchè hè veramente bonu è, prubabilmente, u restu di l'emulatori di Android per u computer ùn vi utaranu. I sviluppatori promettenu compatibilità cù Windows 10, Windows 8.1 è 7. Ho testatu nantu à un 10-ke installatu nantu un luntanu da u più recente laptop.

Dopu avè installatu u prugramma è u lanciatu, dopu à un minutu o dui di u carregatu iniziale, vedi a famosa schermata di Android (versione 4.4.2, Cyanogen Mod, 30 GB di memoria interna) cù a shell Nova, u gestore di file pre-installatu è un browser. Malgradu u fattu chì l'emulatore ùn hà micca una interfaccia russa (esiste dighjà una lingua russa, da 2017), "dentro" di Android, pudete attivà a lingua russa in l'impostazioni, cumu fate nantu à u vostru telefonu o tablet.

Per difettu, l'emulatore si apre in una risoluzione di tablet di 1280 × 720, se per u vostru schermu hè assai, allora pudete cambià questi parametri in a scheda di l'impostazioni (chjamata da l'icona di l'engine in alto a destra) Avanzata. Inoltre, l'impostazione di prestazione hè impostata à bassu per difettu, ma ancu in questa versione, chì gira nantu à un PC debulo, Nox App Player esegue una situazione assai bè è funziona subitu.

U cuntrollu in u emulatore hè simile à quellu nantu à qualunque dispositiu Android. Ci hè ancu un Mercatu Play, da chì pudete scaricà applicazioni è ghjoci è esegui in Windows. U sonitu, oltre à a fotocamera (s'ella hè disponibile nantu à u vostru PC o laptop) travaglia in un emulatore fora di scatula, a tastiera di l'ordinatore funziona dinò in l'emulatore, è a versione in schermu.

In più, nantu à a parte diritta di a finestra d'emulatore (chì, per cunnoscia, si pò aprite cum'è a piena schermata senza perda perdita di prestazioni), icone d'azione sò fornite, tra i quali sò:

  • Installate applicazioni da i file APK da un computer.
  • Sostituzione di a situazione (pudete definisce manualmente a situazione, chì sarà percepita da l'emulatore cum'è ricevuta da u ricevitore GPS).
  • Scaricate è esportate i file (pudete trascinà e lasciate i file nantu à a finestra d'emulatore). Sta funzione in i me testi ùn hè micca funzionata bè (i schedari parenu esse importati, ma ùn era pussibile truvallu in u sistema di file Android ancu quandu).
  • Creare screenshot.
  • Per certi scopi, Nox App Player crea dinò una icona Multi-Drive per gestisce più windows d'emulatore à tempu. Tuttavia, cum è per ciò chì ùn puderete micca aduprà.

Si sintetizeghja sta breve descrizione, s'ellu ci vole a gestisce ghjochi Android è applicazioni in Windows, aduprate Instagram da un computer è fate cose simile, è vulete l'emulatore à travaglià senza freni - Nox App Player hè una opzione perfetta per questo. Ùn l'ave micca cunnisciutu (ma ùn pudemu micca prometteli chì e ghjochi 3D abbauchati funzioneranu, ùn hè micca verificatu personalmente).

Nota: alcuni lettori anu annunziatu chì Nox App Player ùn hè micca installatu o ùn hà inizio. Nant'à e solu soluzioni finu à truvà i seguenti: cambiate u nome di l'utente è a cartella di l'utente da u russo in inglese (di più: Cumu rinominà una cartella d'utenti, le istruzioni per Windows 10, ma adatte per 8.1 è Windows 7).

Pudete scaricà l'emulatore di Nol App Player di Android gratuitamente da u situ ufficiale //ru.bignox.com

Emulatore leapdroid

À a fine di u 2016, i commenti nantu à sta articulu cuminciaru à menzionà positivamente u novu emulatore di Android per Windows - Leapdroid. I critichi sò veramente boni, è hè per quessa decisu di guardà u prugramma specificatu.

Tra i vantaggi di l'emulatore sò: a capacità di travaglià senza virtualizazione di l'hardware, di supportu per a lingua russa, di prestazioni elevate è di supportu per a maggior parte di ghjochi è applicazioni Android. Aghju da vede à vene cunnosce cun una revisione separata: emulatore di Leapdroid Android.

Bluestacks

BlueStacks è unu di i prugrammi più popolari per esibisce i ghjochi Android in Windows, mentre hè in russo. In ghjochi, BlueStacks mostra una prestazione leggermente megliu ch'è a maggior parte di l'altri emulatori. Oghje, Bluestacks 3 utilizza Android Nougat cum'è a so SO.

Dopo l'installazione, avete bisognu di entrà e informazioni di u vostru contu di Google (o creà un novu account) per aduprà u Play Store è dopu u vostru vi truverete nantu à a schermata principale di l'emulatore, induve pudete scaricà i ghjochi, li esegui è fate altre azzioni.

Vi raccommu ancu di andà à l'impostazioni di l'emulatore, induve pudete cambià a dimensione di a RAM, u numeru di core di processore computeru attribuiti è altri parametri.

Quandu sceglite (è aghju testatu nantu à unu di i ghjochi di Asphalt), Bluestacks 3 corre è ti permette di ghjucà à u ghjocu senza prublemi, ma pari à chì funziona una volta è mezza più lentamente di u listessu ghjocu nant'à u lettore Nox App Player o Droid4x (discusso di seguito).

Pudete scaricà BlueStacks da u situ ufficiale //www.bluestacks.com/ru/index.html, supporta non solu Windows (XP, 7, 8 è Windows 10), ma dinò Mac OS X.

Koplayer

Koplayer hè un altru emulatore liberu chì permette di gestisce senza diffidenza ghjochi Android è applicazioni nantu à u vostru computer o laptop cun Windows. Propiu cum'è l'uppunzioni precedenti, Koplayer funziona abbastanza rapidamente in i sistemi relativamente debuli, hà impostazioni simili, cum'è u nomu di a quantità di RAM per l'emulatore. Ma a cosa più interessante in stu prugramma hè a regolazione di una tastiera assai pratica per ogni ghjocu separatamente, è pudete assignà gesti à e chiavi in ​​a schermata Android, in u accelerometru, in e spazie individuali di u schermu.

Capite di più nantu à aduprà Koplayer, è quandu à scaricà l'emulatore in un articulu separatu - Android Emulator per Windows Koplayer.

Tencent Gaming Buddy (emulatore ufficiale di Android per PUBG Mobile)

Tencent Gaming Buddy - Emulatore di Android, attualmente prughjettu per un unicu jocu PUBG Mobile in Windows (ancu se ci sò modi per stallà altri ghjochi). A cosa principale in u scopu hè di prestazioni elevate in stu ghjocu particulare è di cuntrollu convenienti.

Scaricate Tencent Gaming Buddy da u situ ufficiale //syzs.qq.com/en/. Se l'emulatore improvvisamente hà daveru in Cinese, pudete cambià a Inglese quale in u screenshot sottu, l'elementi di menù sò in u stissu ordine.

AMIDUOS

AMIDuOS hè un emulatore di Android populu è di alta qualità per Windows da American Megatrends. Hè pagatu, ma per 30 ghjorni pudete aduprarlo gratuitamente, allora chì, à stu tempu in tempi, nisuna di e opzioni per lanciare applicazioni android nantu à un computer o laptop hè adupratu per voi, vi pruponi cuncepisce, in più, questu opzione differisce in prestazione è funzioni da altri emulatori presentati.

Nantu à u situ ufficiale //www.amiduos.com/ ci hè due versioni di AMIDuOS - Pro è Lite, diffirenti in a versione di Android, pudete scaricà è prova duie (in più, 30 ghjorni di utilizzu liberu sò dispunibuli per ognunu).

Emulatore di Android per Windows Droid4X

Nant'à i commenti nantu à sta rivisione di cume lanciate Android in Windows, unu di i lettori ha suggeritu di pruvà u novu emulatore di Droid4X, ponendu notazione di a qualità di prestazione è di velocità di u travagliu.

Droid4X hè una versione veramente interessante di l'emulatore, in rapida pratica, chì ti permette di attaccà e coordinate di punti nantu à u schermu di un Android emulatu per chjavi specifichi di un computer o di una tastiera di u portatile. è altre caratteristiche. Tra i difetti - l'interfaccia di u prugramma in inglese (ancu s'è u so OS in a parte di l'emulatore immediatamente attivata in rusa).

Cum'è un test, aghju provatu à gestì u Asfaltu di u ghjocu relativu "impegnativo" nantu un vechju laptop Core i3 (Ivy Bridge), 4 GB di RAM, GeForce 410M. Funziona cù dignità (ùn hè micca super liscia, ma hè pussibule di ghjucà).

Pudete scaricà l'emulatore Droid4x da u situ ufficiale di droid4x.com (selezziunu Droid4X Simulator per scaricà, l'altru dui elementi sò altri programmi).

Windows Android o Windroy

Questu prugramma cù un nome dirittu di prugrammatori cinesi, per mè quandu aghju capitu è ​​vede, hè fondamentalmente diversu da l'altru emulatori di Android per Windows. A discrezzione da l'infurmazioni nantu à u situ, questu ùn hè micca l'emulazione, ma portà Android è Dalvik a Windows, mentre utilizu tutte e risorse hardware veri di u computer è di u kernel di Windows. Ùn sò micca un espertu in tali cose, ma si sente cum'è Windroy hè più veloce di ogni altra cosa in listessa in stu articulu è più "buggy" (questu sicondu hè scusabile, da chì u prughjettu hè sempre in corso).

Pudete scaricà Windows Android da u situ ufficiale (aggiornamentu: u situ ufficiale ùn funziene più, scaricà WinDroy hè adesso dispunibule sulu siti di terze parti), ùn ci hè statu nant'à prublemi cù l'installazione è u lance (tuttavia, dicenu chì micca chjamini) eccettu chì ùn sò micca pussutu cambià u prugramma in a modalità finestrata (scappa in a schermata completa).

Emulatore Windroy di Android

Nota: per installà in a radice di u discu, nantu à i fori tematichi di lingua russa ci hè parechje informazioni nantu à Windroy.

YouWave per Android

YouWave per Android hè un altru prugrammu simile chì ti permette di esegu applicazioni Android in Windows. Pudete scaricà l'emulatore da u situ //youwave.com/. I sviluppatori promettenu alta compatibilità è performance. Ùn aghju micca lanciatu questu pruduttu, ma à ghjudiziu di e recensioni annantu à a rete, parechji utilizatori sò dispiaciuti cù questa opzione, mentre qualchi YouWave - a sola cosa chì cuminciò da emulatori di Android.

Emulatori Android per sviluppatori

Se u missione principale di tutti i emulatori elencati sopra hè di lanciare i ghjochi Android è applicazioni in Windows 10, 8 è Windows 7 cum'è utenti regolari, i seguenti sò destinati in primu parti per sviluppatori di applicazioni è abilitanu a debugging, supportanu ADB (rispettivamente, cunnessu à Android Studio).

A creazione di emulatori in Android Virtual Manager Manager

Sul sito web per sviluppatori di applicazioni Android - //developer.android.com pudete scaricà Android Studio è tuttu ciò chì hè necessariu per a programmazione in Android (Android SDK). Hè senza dì chì stu kit include strumenti per testi è debugging applicazioni nantu à dispositivi virtuali. L'emulatore pò esse creatu è currutu senza ancu entrà in Studio di Android:

  1. Aprite u Manager SDK di Android è scarica u Manager SDK è a maghjina di u sistema per emulà a versione desiderata di Android.
  2. Lanciatu u Manager di Dispositivo Virtuale Android (AVD) è creà un novu dispositivo virtuale.
  3. Run u emulatore creatu.

Dunque, questu hè u modu ufficiali, ma ùn hè micca troppu simplice per l'usu media. Se vulete, pudete truvà tutte le istruzioni per l'installazione di u SDK di Android è a creazione di dispositivi virtuali nantu à stu situ, ma quì ùn vogliu spiegà tuttu u prucessu in dettaglio - un articulu separatu andava à cusì.

Genymotion - un emulatore di Android di alta qualità cù funzioni larghe

L'emulatore Genymotion hè assai faciule da fà installà, ti permette d'emulà una larga gamma di dispositivi reali cù versioni diverse di u sistema operativo Android, finu à Android 8.0 à a fine di u 2017? è, più impurtante, funziona veloce è supporta macchinari accelerati di grafica. Ma a lingua di l'interfaccia russa manca.

L'auditoriu principale di questu emulatore ùn hè micca l'utenti cumuni chì necessitanu un tale prugramma per gestisce ghjochi è prugrammi d'Android nant'à Windows (inoltre, quandu verificà questu emulatore ùn aghju mancu avutu à curà parechji ghjochi), ma pi sviluppatori di software Ci hè integrazione cù IDEs populari (Android Studio, Eclipse) è imitazione di chjamate in arrivu, SMS, scarica di batteria, è assai altre caratteristiche chì i prugrammatori anu truvate utili.

Per scaricà l'emulatore di Android Genymotion, ci vole à sì inregistrà nantu à u situ, allora aduprà unu di i ligami di download. Aghju chjoveru aduprà u primu, chì include VirtualBox è fà automaticamente i cunfusioni necessarii. Quandu hè installatu, ùn lanciate micca VirtualBox, u so lanciu separatu ùn hè micca necessariu.

E dopu chì Genymotion sia statu installatu è lanciatu, in risposta à u missaghju chì ùn ci sò micca dispositivi virtuali, selezziunate di creà una nova, dopu cliccate nantu à u bottinu Connect in u giru a destra è inserisci i dati che avete specificati quandu si registra per accede à u listinu di dispositivi. . Pudete ancu configurà a quantità di memoria, u numeru di processori è altri parametri di u dispositariu virtuale.

Selezziunate un novu dispositivu Android virtuale, aspettate u download di i componenti necessarii, dopu chì apparirà nant'à u listinu è pudete l'iniccà dopu clicchendu o cù u pulsante Play. In generale, nunda di complicatu. Una volta finitu, si riceve un veru sistema Android cù estesi funzioni addizionali di l'emulatore, chì puderete amparà più nantu à l'aiutu di u prugramma (in inglese).

Pudete scaricà Genymotion per Windows, Mac OS o Linux da u situ ufficiale http://www.genymotion.com/. Questu emulatore hè dispunibule da scaricà sia per liberu (per scaricà a versione libera, in fondu di a pagina principale, truvà u ligame da aduprà Per Usu Personale), è in e versioni pagate. Per u usu di u persunale, l'opzione libera hè abbastanza, da e restrizioni - hè impossibile emulare e chiamate in entrata, SMS, ancu altre funzioni sò proibite.

Nota: quandu aghju creu u primu dispositivu, dopu avè scaricatu i schedari, u prugramma hà segnalatu un errore di montage di u discu virtuale. Aiutatu ripartisce Genymotion da amministratore.

Emulatore di Visual Studio per Android

Ùn tutti cunnoscenu, ma Microsoft hà ancu u so emulatore di Android, dispunibule di rigalu per separatu (fora di Visual Studio). Disignata soprattuttu per u sviluppu di cross-platform in Xamarin, ma funziona bè cù Android Studio.

L'emulatore sustene a regolazione di i parametri flessibili, u suppurtamentu per testà giroscopiu, GPS, busta, carica di batteria è altri parametri, supportu per i profili di più dispositivi.

A limitazione principale hè chì a presenza di componenti Hyper-V hè necessariu in Windows, cioè. l'emulatore lavora solu in Windows 10 è Windows 8 micca inferiore a a versione Pro.

In listessu tempu, questu puderebbe esse un vantaghju s'è aduprà macchine virtuali Hyper-V (perchè l'emulatore di Android Studio ti richiede di disattivà queste componenti). Pudete scaricà Visual Studio Emulator per Android da u situ ufficiale //www.visualstudio.com/vs/msft-android-emulator/

Fighjassi vene una volta di più chì hè pussibule di aduprà Android in urdinatori è urdinatori - stallate stu sistema in un computer (cum'è un secondu o un primu sistema operativo), scorri da una unità flash USB o installate Android in una macchina virtuale Hyper-V, Virtual Box o altra. Istruzioni dettagliate: Installate Android in un computer o laptop.

Ci hè tuttu, speru unu di sti metodi vi permetterà di sperienza Android in u vostru computer Windows.