Cume configurà u router ASUS WL-520GC


Se vulete amparà cum'è a creazione indipendente di a musica "da e per", per mischjà è a maestru di composizioni, hè assai impurtante truvà un prugramma simile è pratticu, ma puru affettu tutti i requisiti è i desideri di un compositore principiante. FL Studio hè unu di i migliori programmi per a creazione di musica è attrezzature à casa. Hè ancu adupratu attivamente da prufiziunali chì travagliavanu in i grandi studi di registrazione è scrivendu musica per artisti famosi.

Avemu da fassi familiarità: Software di edizione di musica
Programmi per creà minus

FL Studio hè una stazione di travagliu digitale o semplicemente DAW, un prugramma prughjettatu per creà musica elettronica di diversi generi è direzzioni. Questu pruduttu hà un setu virtualmente illimitatu di funzioni è di capacità, permettendu à l'utente di fà indipendentemente tuttu ciò chì in u mondu di a "grande" musica, squadre interi di prufessi ponu fà.

Aduprà familiarità: Software per creà musica
Lezione: Cumu creà musica in un computer

A creazione di a composizione sfasata

U prucedimentu di a creazione di a vostra cumpusizione musicale, per via di più, si faci in duie finestra principali di FL Studio. U primu hè chjamatu "u mudellu".

A seconda hè Playlist.

In stu tapa ci proponemu a prima una. Hè quì chì tutti i tipi di strumenti è suoni sò aghjunti, "sparghendu" chì di i quadrati di u mudellu, pudete creà a vostra propria melodia. Va rimarcatu chì questu metudu sia adinuu per percussioni è percussioni, è ancu altri suoni singuli (un campu di un colu), ma micca strumenti strinci.

Per scrive una melodia di un strumentu musicalu, avete bisognu di aprirle in u Rollu di Pianu da a finestra di mudellu.

Hè in sta finestra chì pudete espansione l'instrumentu per e note, “disegnà” una melodia. Per questi scopi, pudete aduprà u mouse. Inoltre, pudete accende la registrazione è riproduce a melodia nantu à a tastiera di u vostru computer, ma hè molto megliu per cunnesse una tastiera MIDI à u PC è aduprà stu strumentu particulare, chì hè pienu capace di rimpiazzà un sintetizzatore cumunu.

Dunque, gradualmente, u strumentu per l'utellu, pudete creà una composizione cumpleta. Da dì chì a lunghezza di u mudellu ùn hè micca limitata, ma hè megliu da fà micca troppu longhi (16 bar sarà abbastanza cù una vengeance), è poi si combinanu in u campu di playlist. U numaru di mudelli hè ancu illimitatu è hè megliu per selezziunate un mudellu separatu per ogni strumentu singulu / festa musicale, postu chì tutti quelli anu da allora esse aghjunti à a Playlist.

Operà cun playlist

Tutte e pezzi di a composizione creata da voi in i mudelli ponu è devenu esse aghjunti à a playlist, ponendu perchè sarà praticu per voi è, naturalmente, cumu deve esse sì in accordu à a vostra idea.

U campionatu

Se avete intenzione di creà musica in u genere di hip-hop o di qualunque altra generazione elettronica in cui l'usu di i campioni hè accettabile, FL Studio hà in a so standard stabilitu un bonu strumentu per creà è tagliare campioni. Hè chjamatu Slicex.

Prima di tagliare un frammento adatta da qualsiasi composizione in qualunque editor audio o direttamente in u prugramma in sè, pudete lanciatu in Slysex è spargerlo in i tasti di tastiera, tasti MIDI o tasti di tamburo cum'è vi piace, poi da campione prestuita per creà a vostra melodia propria.

Dunque, per esempiu, u classicu hip-hop hè creatu secondu à stu principiu.

Mastering

In FL Studio ci hè un mixer assai conveniente è multifunzionale, in cui hè creata una disposizione di a composizione chì avete scrittu in tuttu è di tutte e so parti sferemente. Quì, ogni sughjettu pò esse processatu cù strumenti speciali, da fà sonu perfettu.

Per questi scopi, pudete usà l'equalizzatore, u compressore, u filtru, a riverenza è ancu di più. Benintesa, ùn si deve micca scurdà chì tutti l'instrumentu di a cumpusizione duvanu esse cunsunanti tra noi, ma questu hè un tema separatu.

Supporto plugin VST

Malgradu u fattu chì FL Studio in u so arsenale hà un numaru assai grande di strumenti diversi per creà, organizà, edità è l'elaborazione di musica, stu DAW supporta dinò ancu plug-in VST di terze parti. Cusì, hè possibile allargà significativamente a funzionalità è e capacità di stu meraviglioso prugramma.

Aiutu per i campioni è i cicli

FL Studio cuntene in a sua collezione un certu numhju di campioni singuli (i soni di un colu), campioni è cicli (loop) chì ponu esse usati per creà musica. In più, ci sò parechje biblioteche di terze parti cun suoni, campioni è cicli, chì si trovanu in Internet è aghjunghjenu à u prugramma, è da quì li extraghji da u navigatore. È s'è vo pensate di fà una musica unica, senza tuttu di quessa, è ancu senza VST-plug-in, ùn basta micca fà.

Esportate è impurtate file audio

Per difettu, i prughjetti in Studio FL sò salvati in u so formatghju .flp, ma a composizione finita, cume una parte di u so, cum'è ogni traccia in a playlist o in u canali di miscelatore, pò esse esportata in un schedariu separatu. Formati supportati: WAV, MP3, OGG, Flac.

Simili, pudete importà qualunque file audio, file MIDI, o, per esempiu, qualunque campione, aprendu a sezione currente di u menu File.

Capacità di registrazione

FL Studio ùn pò micca esse chjamatu prugramma di registrazione professionale, a stissa Adobe Audition hè adatta à sti scopi assai più. Tuttavia, sta caratteristica hè pruposta quì. Prima, pudete registrà una melodia giocata cù una tastiera di l'ordinatore, strumentu MIDI o drum machine.

Dopu, pudete registrà a voce da u microfunu, è allora ghjunghje à a mente in u mixer.

Dignity FL Studios

1. Unu di i migliori programmi per a creazione di musica è arrangiamenti.
2. Suppurtà i plug-in VST di terze parti è e biblioteche sonate.
3. Un inseme di funzioni è capacità per creà, edità, elaborà, mischendu musica.
4. Semplicità è facilità d'usu, interfaccia intuitiva è intuitiva.

FL Studio Inconvenienti

1. L'assenza di a lingua russa in l'interfaccia.
2. U prugramma ùn hè micca libaru, ma a versione più simile costa 99 $, a versione completa hè di $ 737.

FL Studio hè unu di i pochi standard ricunnisciuti in u mondu di a creazione di musica è di esecuzione di arrangiamenti à livellu professionale. U prugramma furnisce tutte le opportunità chì u compositore o pruduttore ponu necessità da un tali software. À propiu sì, l'interfaccia di lingua inglese ùn pò esse chjamata svantaghju, postu chì tutte le lezioni di furmazione è i manuali sò focalizzati nantu à a versione inglese.

Scaricate FL Studio trial gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Free Music Downloader Studio Anime studio pro Wondershare Photo Collage Studio Aptana studio

Share l'articolo in reti sociali:
FL Studio hè un postu di travagliu professionale per a creazione di musica, mescolanza è masterizazione. Cunsiste in u so arsenale una larga serie di strumenti (sintetizzatori, manette à tamburi) è suoni (campioni, cicli).
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Image Line Software
Costu: $ 99
Dimensioni: 617 MB
Lingua: inglese
Versione: 12.5.1