HDD Regenerator: Performing Basic Tasks


Di ritornu in maghju 2017, à l'evento per i sviluppatori di Google I / O, a Good Corporation hà introduttu una nova versione di u sistema operativo Android cù u prefissu Go Edition (o solu Android Go). L'altro ghjornu, l'accessu à u codice sorgente di u firmware era aperto à i OEM chì ponu ora a lagnà dispositivi basati nantu à sti. Ebbè, ciò chì si cunsulta questu assai Android Vai, cunsiderà brevemente in stu articulu.

Incunà à Android Go

Malgradu l'abbundanza di smartphones veramente pocu cunsiderati cù funzioni abbastanza decenti, u marcatu di l'ultrabudgetari hè sempre grande. Hè per tali dispositivi chì a versione leggera di u Green Robot, Android Go, hè stata sviluppata.

Per mantenere u sistema in esecuzione senza intuizione nantu à gadgets meno produttivi, u gigante californiana ottimizia bè i Google Play Store, un certu numeru di e so propri applicazioni, oltre à u sistema operativu stessa.

U più faciule è più veloce: cumu funziona u novu OS

Naturalmente, Google ùn hà micca creatu un sistema sottu da zero, ma hà basatu quellu in Android Oreo, a versione più attuale di u sistema operativo mobile in 2017. A cumpagnia dice chì Android Go ùn pò micca solu travaglià bè in dispositivi cun una memoria RAM inferiore a 1 GB, ma in comparazione cù Android, Nougat occupa quasi a mità di a dimensione di a memoria interna. Questu seconda, di sicuru, permetterà ai pruprietari di smartfoni ultropunutuali di dispunete di più liberamente di a memoria interna di u dispositivo.

Hà migratu quì è una di e funzioni principali di un Oreo Android full-fledered - tutte le applicazioni esistenu 15% più veloce, à differenza di a versione precedente di a piattaforma. In più, in u novu sistema operativu, Google hà pigliatu u salvu di u trafficu mobile includendu a funzione curretta.

Applicazioni simplificate

I sviluppatori di Android Go ùn sò micca limitati à l'ottimizazioni di i componenti di u sistema è liberatu a suite di applicazioni G Suite inclusa in a nova piattaforma. Infatti, hè un pacchettu di prugrammi preinstituiti familiari à l'utenti, bisognu di duie volte menu spaziu di e so versioni standard. Tale applicazioni includenu Gmail, Google Maps, YouTube è Google Assistant - tuttu cù u prefissu "Go". In più, a cumpagnia hà lanciatu duie novu soluzioni - Google Go è Files Go.

Cum'è spiegatu in a sucietà, Google Go hè una versione separata di una applicazione di ricerca chì permette à gli utenti di ricercà qualchi dati, applicazioni o file multimediali à tempu, aduprendu a quantità minima di testu. Files Go hè ancu un gestore di file è l'utticu di pulizia di memoria di part-time.

Perchè sviluppatori di terze parti anu ancu ottimizzate u so prugramma per Android Go, Google offre à tutti à vene à cunniscite cù l'istruzzioni dettagliate per a Custruzzioni per I Milioni.

Versione esclusiva di u Play Store

U sistema lighjeru è l'applicazioni ponu certamente accelerà Android nantu à dispositivi debuli. Tuttavia, in realtà, l'usu pò ancu bisognu di qualchi prugrammi pesanti per mette u so smartphone in i paddles.

Per impedisce tali situazioni, Google hà liberatu una versione spiciali di u Play Store, chì prima offre di tuttu à u pruprietariu di l'apparecchia un prugrammu chì impieghi un ingegnimentu hardware. U restu hè tutte u listessu stesse applicazioni di Android, chì dà à l'utente un cuntenutu accessibile in tuttu.

Quale ghjunghjerà Android Go è quandu

A versione leggera di Android hè gia disponibile per i OEM, ma si pò dì cun certezza chì i dispositivi esistenti nant'à u mercatu ùn riceveranu micca sta modificazione di u sistema. Più probabilmente, u primu Smartphone di Android Go apparirà à l'iniziu di u 2018 è sarà destinatu principalmente à l'India. Stu mercatu hè una priorità per a nova piattaforma.

Quandu immediatamente, dopu annunciu l'Android Go, i produttori di chipset cum'è Qualcomm è MediaTek annunziau u so supportu. Cusì, i primi smartphones MTK cù un OS "light" sò prughjetti per u primu trimestre di u 2018.