Disattivà a sincronia di dati in Android

In a social network VKontakte, ogni utente, senza eccezioni, pò ascoltà è aghjunghje musica differente à a so playlist. In listessu tempu, in u prucessu di u lungu tempu di a so pagina, in registrazioni audio ci sò parechje cumpunimenti inutili chì necessite di rimozione.

L'amministrazione di VK.com ùn dà micca à i so utilizatori a possibilità di sguassità multipli di file musicali da a lista di riproduzione. L'unica cosa chì offre questu sociale. A rete hè a rimozione manuale di ogni traccia. Hà per quessa chì l'utenti anu sviluppatu i so propri modu mette di eliminazione di canzoni, chì agenu nantu à l'intera playlist, nant'à certe composizioni.

Eliminiamo i registri audio di VKontakte

Tutti i metudi associati à u prucessu di rimozione si riducenu à a necessità di aduprà add-ons specializati di terze parti chì ampliano significativamente a funzionalità standard di un reta sociale. Inoltre, e caratteristiche standard di VKontakte ùn ancu esse devastate nant'à.

Nantu à a maggior parte di i casi, dopu à l'inizializazione di a cancellazione multipla di i file musicali, hè impussibile fermà stu prucessu. Essere attenti!

Assicuratevi di determinà e priorità per ciò chì volete esattamente cancellà.

Metudu 1: eliminazione di musica standard

In VKontakte ci hè una funzionalità standard, ma piuttostu povera, chì permette à gli utenti di sguassà e canzoni chì eranu una volta aghjunte. Questu metudu hè u menu prumesse è hè adattu solu per a rimozione selettiva.

Questu hè, di fattu, l'unicu modu per rimuovere un cantu.

  1. Andate à u situ VKontakte è in u menu principale, andate à "Registrazioni audio".
  2. Passate u vostru mouse nantu à ogni composizione ti vulete cancellà è cliccate nant'à l'icona apparsa di a croce cù un suggerimento "Elimina l'Audio".
  3. Dopu à l'eliminazione, un'icona di segnu più apparirà à fiancu à a cumpusizione, è a linea diventa bianca.
  4. Per chjassi à distanza lasciati per sempre a lista di riproduzione, avete bisognu di rinfresà a pagina.

U svantaggiu principale di stu metanu hè a necessità diretta di sguillà manualmente ogni traccia. In listessu tempu, stu fattore negativu hè pusitivu, postu chì u prucedimentu di l'eliminazione tuttu hè sottu u vostru cuntrollu personale. In più, pudete risturme una canzone chì hè appena cancellata è resterà in u so locu.

Metudu 2: Console di Navigatore

In stu casu, avemu aduprà un còdice speciale scrittu per automatizà u prucessu di eliminazione di registrazioni audio. Hè cunsigliatu per questo scopu di scaricà è installà u navigatore web Google Chrome, postu chì furnisce l'editor di codici più praticu.

A console per edità u codice, di regula, hè in un qualsiasi browser. Tuttavia, hà spessu un'interfaccia limitata o troppu intricata.

  1. Pre-copiare un codice speciale chì automatizza l'eliminazione di tutte le canzoni.
  2. document.querySelectorAll ('. audio_act._audio_delete'). forEach (audioDeleteButton => audioDeleteButton.click ());

  3. Sì in VK.com, andate in a sezione da u menu principale. "Registrazioni audio".
  4. Scorri obbligatoria per l'intera lista di i file audio.
  5. Per aghjunghje u scorrimentu di a pagina, pudete aduprà a chjave. "PageDown" in a tastiera.

  6. Dopu, avete bisognu di aprite a console. Per fà quessa, fate un clic destro in ogni locu nantu à a finestra di u navigatore è selezziunate "Vede u Codice".
  7. In u casu di Google Chrome, pudete aduprà a combinazione di tasti standard "CTRL + SHIFT + I"per aprite a finestra di vista di codice.

  8. Passa à a tab "Console" in u editore di codice aperto.
  9. Incolla u codice copia precedente è premete "Enter".
  10. Dopu ci sarà una cancellazione istantanea di tutte e canzoni in a pagina.
  11. Pudete recuperà appena canzoni cancellate.
  12. Per fà una registrazione di audio lasciata a lista di a vostra musica, hè necessariu rinfresà a pagina.

Sì in u prucedimentu di a rimucchja musica da a vostra playlist, certi canzoni rimanganu, hè raccomandatu ripetite a catena d'azzioni sopra descritta dopu aghjurnà a pagina.

Oghje, questu metudu hè u più pertinente, chì hè supportatu da tutti i navigatori è ùn avete micca bisognu di fà una azzione particularmente cumpleta da voi. Inoltre, durante u prucessu di eliminazione, avete ancora a possibilità di ripristinà canzoni cancellate, chì hè abbastanza utile se si decide di sgualà a lista per amore di ricaricà.

Nota: Quandu si utilizza u script, pò esistere errori chì sò relativi à l'ultimi aggiornamenti di i codici di e pagine di u situ.

Purtroppu, attualmente add-ons per i navigatori Internet chì si estenu a funzionalità senza aduprà script nant'à micca fornisce a capacità di eliminà musica. Hè applicatu in particulare à u famosu add-on di browser VKopt, chì s'adatta sempre à a nova interfaccia di stu social network.

Lezioni video visive

U modu megliu per rimuovere l'audio da u VC hè determinatu solu da i vostri desideri. Buona fortuna!