Cumu mandà una carta VKontakte

Una caratteristica interessante di Skype è a capacità di mostra ciò chì sta accadendu nantu à u schermu di u vostru computer, di u vostru interlocutore. Questu pò esse adupratu per una varietà di scopi - a distanza risolvente un prublemu di l'ordinatore, visualizendu alcune cose interessanti chì sò impossibile à vede direttamente etc. Per imparà cum'è abilità una dimostrazione di schermi in Skype - read on.

Perchè a manifestazione di u schermu in Skype sia stabile è in bona qualità, hè desiderabile avè Internet cù una velocità di trasferimentu di dati di 10-15 Mbit / s o più. U vostru cunnessione deve esse stabile.

Hè impurtante: In a versione aggiornata di Skype (8 o sopra), rilasciata da Microsoft, l'interfaccia grafica hè stata cumpletamente rialzessata, è cun una certa funzionalità è strumenti cummandati sò cambiati o ancu spariti. U materiale sottu sarà divisu in dui parti - in u primu ci propuruemu a versione attuale di u prugramma, in u secondu - à u so predequessu, chì hè ancu utilizatu attivamente da parechji utenti.

Demo di schermu in a versione 8 di Skype o superiore

In u Skype aggiornatu, u pannellu di suia cù tabs è menù spariti, cù l'aiutu di sti elementi, pudereste personalizà u prugramma è accede à e funzioni principali. Oghji tuttu hè "sparghiatu" in diverse zone di a finestra principale.

Dunque, per mostrà a vostra schermata à l'altra parte, seguite sti passi:

  1. Chiama l'utente desideratu per audio o video, truvà u so nome in a rubrica, è poi premendu unu di i dui pulsanti di chjamata in u angulu in dirittu superiore di a finestra principale.

    Aspetta finu ch'ellu risponde à a chiamata.

  2. Prima di preparà u cuntenutu per a manifestazione, cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse (Pittura) nantu à l'icona in forma di dui piazze.
  3. Vedite una piccola finestra in cui pudete sceglie a visualizzazione visualizzata (s'ellu ci hè più di una chjama à u computer) è attivate a trasmissione audio da u PC. Dopu avè decisu nantu à i parametri, cliccate nantu à u pulsante. "Screencast".
  4. U vostru interlocutore vederà tuttu ciò chì fate in u vostru computer, sentite a vostra voce è, se avete attivatu a trasmissione sonora, tuttu ciò chì accade in u sistema operativo. Allora chì si guarderà nantu à u so schermu:

    È cusì - nantu à u vostru:

    Sfurtunatamente, a taglia di u spaziu di visualizzazione mostrata cù una cornice rossa ùn pò esse cambiata. In certi casi, sta possibilità pò esse assai utile.

  5. Quandu avete finitu di mostrà a vostra schermata, cliccate torna nantu à a stessa icona in forma di dui piazze piccole è selezziunate da u menù menu a tendenza "Smetta u spettaculu".

    Nota: Sì più di un monitor hè connectatu à un computer o un laptop, pudete cambià tra elli in u listinu menu. Pudà à u interlocutore dui o più schermi simultaneamente per una ragione, hè impossibile.

  6. Dopu a dimostrazzione hè completa, pudete continuare a conversazione vocale o video cù l'altra persona, o finisce per un pressu u pulsante di reset in una di e windows Windows.
  7. Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di difficiule in a mostra a vostra schermu à qualunque utilizatore da a vostra rubrica su Skype. Se aduprate a versione di l'applicazione sottu à u 8 °, leghje a parte successiva di l'articolo. Inoltre, notemu chì a schermata hè mostra in a stessa manera à parechji utilizatori (per esempiu, per scopu di fà una presentazione). L'interlocutori pò esse chjamatu in anticipu o già in corso di comunicazione, per chì un bottinu separatu hè prufessu in a finestra di dialogo principale.

Screencast su Skype 7 è inferiore

  1. Run u prugramma.
  2. Chiama u vostru amicu.
  3. Aprite u menu di funzioni avanzate. U pulsante aperto hè un segnu di più.
  4. Selezziunu un articulu per cumincià a demo.
  5. Avà avete bisognu di decede sì di vola à trasmette l'intera schermata (desktop) o solu a finestra di un prugrammu specificu o di un esploratore. A selezzione hè fatta cù u listinu di goccia in cima à a finestra chì si vede.
  6. Dopu avete dicutu in a zona di trasmissione, cliccate "Start". A trasmissione inizierà.
  7. A zona di trasmissione hè indicata da una cornice rossa. Impostazioni di trasmissione ponu esse cambiate in qualunque tempu. Cliccate nantu à u segnu di più, cum'è prima, è selezziunate "Modifica e impostazioni di cumparisce a schermata".
  8. Trasmissione pò guardà più persone. Per fà quessa, avete bisognu di assemblare una cunferenza ponendu i contatti necessari in a cunversazione cù u mouse.
  9. Per fermà a trasmissione, cliccate nantu à u listessu pulsante è selezziunate per smetterà a mostra.

Conclusione

Ora sapete cume vene a vostra schermata à u vostru interlocutore in Skype, indipende a versione di u prugramma installatu in u vostru computer.