Yandex.Translate for Mozilla Firefox browser


Parechji utilizatori di computatori cun CPU CPU Intel fate Task Manager un processo incomprensibile hkcmd.exe, chì pò esse confunditu cù un virus. Oghje avemu da parlà di ciò chì hè veramente.

L'informazione nantu à hkcmd.exe

U file eseguibile hkcmd.exe hè un componente di u driver di sistema graficu Intel, chì hè responsabile di a possibilità di aduprà e tasti di tempu per personalizà i modi di operazione. Ùn hè micca un elementu di sistema.

Funzioni

U prucessu hkcmd.exe lancia u Module di cumunicazione Intel Hotkey, chì dà à l'utente l'accessu à i tasti di tastiera cù a quali pudete applicà alcune di e funzionalità di u chip video integratu in a CPU.

Questu modulu hà inizio cù u sistema è funziona in u background, cunsultendu micca più di 1-5 MB di RAM è ùn crei micca una carica nantu à u processore.

Ubicazione

Pudete truvà u file eseguibile hkcmd.exe cumpratu:

  1. Chiama "Start" e entri in a barra di ricerca hkcmd.exe. Cliccate PKM nant'à u lima trovata è seleziona Ubicazione di u File.
  2. Si duverà "Esploratore"in chì a cartella deve esse aperta C: Sistema di Windows 32.


Se invece di stu cartulare hà aputu un altru, ci era un'infezione virale.

Fermu u prucessu

U cuntrollu chì tenemu in considerazione ùn hè micca un cuntrollu di sistema, perciò l'inizallu hè micca influenzatu da Windows in alcun modu, tuttavia, prublemi cù l'accessu à u pannellu di cunferenza di grafica Intel pò avè successu.

  1. Aprite Task Managertruvate in essa hkcmd.exe è cliccate nantu à u dirittu. In u menù contestuale aduprà l'elemento "Complete u prucessu".
  2. Conferma u fermu premendu nuvamente u pulsante. "Complete u prucessu".

Se vulete annullà una disattivazione di un cumpunente in u startup di u sistema, aduprà u metodo chì seguite:

Andà à "Desktop" è cliccate à dirittu nantu à u spaziu libaru. Dopu, selezziunate l'elemento "Opzioni di grafica", allora - "Scurte in tastiera"in chì cliccate nant'à opzione "Spegni".

L'eliminazione di l'infezione

U file exe chì esegue hkcmd.exe spessu diventa spessu vittima di i virus di a varietà di vermi. Un sintumu di un prublema altrò una situazione diversa da a cartella System32 hè un consumu di risorse anormalmente altu. Di solitu, a maiò parte di antivirusu puderanu vene cun tale minaccia, ma sì u prugramma di sicurezza per una certa ragione ùn risponde micca, usate una utilità specializata cum'è Dr. Web cureit.

Scaricate u Dr. Web cureit

Conclusione

Sintendu, ponemu in mente chì sottu a condizione di aduprà l'ultimu antivirus cù i basi di dati aggiornati in tempu, l'infezione hkcmd.exe hè improbabile.