Configurate u router da solo

Hà cum'è una configurazione di un router oghje hè unu di i servizii più cumuni, unu di i prublemi più frequenti per l'utenti è una di e dumande più frequenti in i servizii di ricerca Yandex è Google. In u mo situ internet aghju scrittu dighjà più di una dùina di istruzioni nantu à cumu configurà i router di diversi mudelli, cù un firmware diversu è per diversi fornitori.

Tuttavia, parechji si trovanu di fronte à una situazione induve a ricerca in Internet ùn produce micca risultati per u so casu particulare. I motivi di stu fattu pò esse cumplettamente diversi: u cunsigliu in u magazinu, dopu u manager hà fattu u to scurdà, vi cunsiglia unu di i mudelli impopulari, da i resti di i quali avete bisognu di sbarazzà; Sò cunnessu à qualunque fornitore chì ùn cunniscite nisunu o chì hà descrittu cume configurà un router Wi-Fi per questu. L'à l'opzioni sò diverse.

Un modu o un altru, se chjamate un assistente assistente per l'infurmazione competente, u più chì probabilmente, dopu avè scavatu intornu, avè prima avutu incù un router è u vostru fornitore, sarà capace di installà a cunnessione necessaria è a rete wireless. Cumu fà? In generale, hè abbastanza semplici - hè abbastanza à cunnosce certi principii è capisce ciò chì hè esattamente istituitu un router e quali azioni anu da fà per aghjunghje.

Dunque, questu ùn hè micca un'istruzione per configurà un mudellu specificu di un router wireless, ma una guida per quiddi chì anu amparatu à configurà qualunque router per qualunque fornitore di Internet.

Istruzioni dettagliate per vari marchi è fornitori pudete truvà quì.

Installazione di un router di qualunque mudellu per qualunque fornitore

Hà bisognu di fà qualchi commenti nantu à u titulu: accade chì l'impostazione di un router di una marca particulare (soprattuttu per mudelli rari o importati da altri paesi) per un determinatu fornitore si rivela impossibile in principiu. Ci hè ancu un difettu, o qualchi cause esterne - prublemi di cavi, elettricità statica è cortocircuiti, è altri. Ma, in u 95% di i casi, capisce cume è cume funziona, pudete configurà tuttu indipende di l'apparecchiatura è di chì cumpagnia fornisce i servizii di accesso di Internet.

Allora, da ciò chì procedemu in sta guida:
  • Avemu un router di travagliu chì deve esse configuratu.
  • Ci hè un computer chì hè cunnessu à Internet (ie, a cunnessione à a rete hè configurata è funziona senza un router)

Amparemu u tipu di cunnessione

Hè pussibule chì sapete già chì tipu di cunnessione hè adupratu da u fornitore. Inoltre queste informazioni si trovu nantu à u situ di l'azienda chì dà accesso à Internet. Un'altra opzione, se a cunnessione hè già configurata nantu à u computer, per scopre chì tippu di cunnessione hè.

I tippi più cumuni di cunnessioni sò PPPoE (per esempio, Rostelecom), PPTP è L2TP (per esempiu, Beeline), IP dinamicu (indirizzu IP dinamicu, per esempiu, Online) è IP staticu (indirizzu IP staticu - spesso utilizzatu in i sedi di ufficio).

Per scopre chì tippu di cunnessione hè adupratu in un computer esistente, hè basta andà à a lista di cunnessioni di rete di u computer cun una cunnessione attiva (in Windows 7 è 8 - Pannello di cuntrollu - Rete è Centro di Partenza - Modifica le impostazioni di l'adattatore; in Windows XP - Pannello di controllo Gestione - Connessioni di Rete) è fate un ochju à e cunnessioni di rete attive.

E varianti di ciò chì vedemu cun una cunnessione cablata sò circa u seguenti:

Lista di e cunnessioni

  1. Una sola cunnessione LAN hè attiva;
  2. Active hè una cunnessione à l'ambiente lucale è un altru hè una connessione à grande velocità, cunnessione VPN, u nomu ùn conta micca assai, si pò chiamà qualsiasi cosa, ma a prublema hè chì per accede à Internet in stu computer utilizza certi cunnessioni di cunnessione chì avemu da sapè per a configurazione successiva di un router.

In u primu casu, u più, sicuramente, trattà cunnessione cume IP dinamica, o IP statica. Per scopre, avete bisognu di guardà e pruprietà di una cunnessione à a zona locale. Cliccate nantu à l'icona di cunnessione cù u cliccu guru, cliccate "Proprietà". Poi, in a lista di componenti aduprati da a cunnessione, selezziunate "Protocollo Internet Versione 4 IPv4" è cliccate nantu à "Propietà" torna. Se si vede in a pruprietà chì l'indirizzu IP è l'indirizzi di server DNS sò emessi automaticamente, allora avemu una cunnessione IP dinamica. S'ellu ci hè qualchi numeri, allora avemu un indirizzu IP staticu è sti numeri necessitanu esse riscrittati in qualchì per a configurazione successiva di u router, saranu sempre utili.

Per configurà u router, avete bisognu di a configurazione di a cunnessione IP statica.

In u secondu casu, avemu qualchì altro tipu di cunnessione. Nantu à a maggior parte di i casi, si tratta di PPPoE, PPTP o L2TP. Per vede esattamente chì tipu di cunnessione chì stateu aduprà, dinò, pudemu in a prupietà di sta cunnessione.

Cusì, avè informazione nantu à u tipu di cunnessione (supponemu chì avete informazioni nantu à u login è password, se avete bisognu di accesso à Internet), pudete procedere direttamente à l'impostazione.

Connettu u router

Prima di cunnessione di u router à u computer, cambia e impostazioni di a cunnessione à a zona locale in modo chì l'indirizzu IP è DNS sò utteniti automaticamente. A propositu di chì situazione si trovanu, era scritta quì sopra quandu hè stata a causa di cunnessioni cù un indirizzu IP staticu è dinamicu.

Elementi standard per quasi tutti i router

A maiò parte di i routers anu unu o più connettori firmati da LAN o Ethernet, è un connettore firmatu da WAN o Internet. In una di a LAN hà a cunnessione di u cavu, è l'altru capu di u quale sarà cunnessu à u connettore adeguatu di a scheda di rete di u computer. U cavu di u vostru fornitore di Internet hè connectatu à u portu Internet. Cunnessu u router à l'alimentu.

Amministrazione di u Router Wi-Fi

Alcuni mudelli di router in u kit vene cun software progettatu per facilità u prucessu di configurazione di u router. Tuttavia, bisogna tene à cunnosce chì, in a maggior parte di i casi, stu prugrammu aiuta solu a configurazione di a cunnessione à i principali fornitori di livellu federale. Configureremu u router manualmente.

Quasi ogni router ha un pannellu di amministrazione integratu chì permette l'accessu à tutte e impostazioni necessarie. Per entrà ind'è, basta cunnoscere l'indirizzu IP di chì avete bisognu di cuntattà, login è password (se quellu quessunu configuratu in precedenza u router, vi è raccomandatu di resettà e so impostazioni à l'impostazioni di fabbrica, chì di solitu hè u pulsante RESET). Tipicamente, questu indirizzu, username è password venenu scritti nant'à u router stessu (annantu à l'adesiu di u posteru) o in a documentazione chì hà cum'è u dispositiu.

Sì ùn ci sanu micca tali informazioni, allora l'indirizzu di u router può esse figuratu cumpratu: principiate a linea di cumunicazione (sempre chì u router sia dighjà cunnessu à u computer), inserisci u comando ipconfig, è vede a porta principale per cunnessu à una rete locale o Ethernet - l'indirizzu di sta gateway hè l'indirizzu di u router. Di solitu hè 192.168.0.1 (router di D-Link) o 192.168.1.1 (Asus è altri).

Quantu à u login standard è a password per entrà u pannellu di amministrazione di u router, queste informazioni pò esse ricercate in Internet. E scelte più cumune sò:

LoginPassword
adminadmin
admin(vuoto)
adminpassà
admin1234
adminpassword
radiceadmin
E altri ...
 

Ora, quandu cunniscemu l'indirizzu, login è password, lanciamu ogni browser è inserisci l'indirizzu di u router in a barra di indirizzu, rispettivamente. Quandu ci dumandanu nantu à questu, inserite u login è a password per accede à e so impostazioni è andate in a pagina di amministrazione.

Scriveraghju in a parte successiva nantu à ciò chì deve fà e ciò chì hè a configurazione di u router in sè, per un articulu ne hè già abbastanza.