Purtroppu, in tutti i casi l'ordine in u serviziu AliExpress ùn pò micca gustà l'acquistu desideratu. I prublemi ponu esse assai diversi - i prudutti ùn sò micca raggiunuti, micca tracciati, sò venuti in una forma inappropriata, etc. In una tale situazione, ùn devi micca abbassà u nasu è lamentà u destino fatale. L'unicu modu hè di aprire una disputa.
Disputa nantu à AliExpress
A disputa hè u prucessu di fà una richiesta à un venditore di un serviziu o di un pruduttu. AliExpress si occupa di a so immagine, allora ùn permette micca à i frodanti o i mercanti di bassa qualità nantu à u serviziu. Ogni utilizatore pò presentà una reclamazione à l'administrazione, dopu cunsiderazione di quale verdict sarà rende. Nantu à a maggior parte di i casi, se a rivendicazione hè adeguata, a decisione hè fatta à favore di u cumpratore.
I reclami sò fatti per i seguenti motivi:
- beni consegnati à un indirizzu sbagliato;
- i prudutti ùn sò micca tracciati per nimu è ùn ghjunghjenu per un bellu tempu;
- i beni sò difettosi o anu evidenti difetti;
- l'oggetto ùn hè micca in u pacchettu;
- u pruduttu hè di mala qualità (micca causendu difetti), malgradu u fattu chì questu ùn hè micca indicatu nantu à u situ;
- a merce hè data, ma ùn risponde micca à a descrizione nantu à u situ (cioè, a descrizione in a dumanda à l'acquistu);
- E spezialità di u pruduttu ùn coincidenu micca cù i dati nantu à u situ.
Protezione di l'Acquirente
Circa duie mesi dopu postu l'ordine "Protezione di l'Acquirente". In un certu numaru di merci (spessu cari, o grandi - per esempiu, mobili), stu periodu pò esse più lungu. Durante questo periodu, u cumpratore hà u dirittu di aduprà e garanzie eranu furnite da u serviziu AliExpress. Ghjustu in mezu à elli hè l'occasione di aprire una disputa in una situazione di cunflittu, s'ellu ùn hè micca fattu accunsentu cù u venditore.
Includiscenu dinò l'obbligazioni di u venditore in più. Per esempiu, in casu chì i beni ricevuti da u cumpratore differiscenu da quelli dichjarati, allora u gruppu di lotti hè assuciatu à a regula chì u venditore hè obbligatu à pagà duie compensazioni. Questu gruppu di cose include, per esempio, gioielleria è elettronica cara. Inoltre, u serviziu ùn trasmette micca i merci à u venditore finu à a scadenza di stu periodu, finu chì u compratore conferma u fattu di riceve u pacchettu è u fattu ch'ellu hè soddisfatto di tuttu.
Di cunsiderazione, ùn ritardate micca cù l'apertura di a disputa. Hè megliu à principiatu prima di a fine di u periodu di prutezzione dell'acquirente, affinchì dopu ci saranu pochi prublemi. Pudete ancu dumandà una prumuzione di a durata di a prutezzione di u compratore, se un accordu verbale hè cuncettatu cù u fornitore chì a merce hè ritardata.
Cumu aprite una disputa
Per mandà una disputa, ci vole à andà à "I Miei Ordini". Pudete fà quì passendu nantu à u vostru profilu in un angulu di u situ. In u menù di pop-up hè l'elemento corrispondente.
Qui ci vole à cliccà "Aprite una disputa" vicinu à u lussu currispondente.
Riempiendo una richiesta di disputa
Dopu, avete da compilà un questariu chì offrirà u serviziu. Permetterà di fà un reclamu in forma standardizzata.
Passu 1: Ricevutu l'oggetto
A prima domanda hè "Avete ricevutu a merda dumandata?".
Quì si deve annunziata sighendu a ricezione di a merce. Ci sò solu dui risposte possibili. "Sì" o "No". Ulteriori domande sò furmate dipende da l'elemento selezionatu.
Passu 2: A scelta di un tipu di reclamu
A seconda questione hè l'essenza di a rivendicazione. L'utente hà bisognu di annunziari ciò chì hè sbagghiatu cù u pruduttu. Per questo, parechje di e varianti di prublemi più diffuse sò state pruposta, à mezu à ciò chì avale a cumpagnia in stu casu deve esse annunciatu.
Se a risposta era selezionata in precedenza "Sì", e scelte saranu i seguenti:
- "Differisce in culore, taglia, design o materiale" - U pruduttu ùn hè micca uguale à u dichjaratu nantu à u situ (altru materiale, culore, dimensione, funzionalità, ecc.). Inoltre, un tale reclamu hè piazzatu se l'ordine hè statu fattu in un set incompletu. Spessu sceglie ancu in i casi in cui l'attrezzatura ùn hè micca specificata, ma deve esse piazzata per difettu. Per esempiu, u venditore di l'eletturie hè obligatu di allegà un carregatore in u kit, sì altrimenti dà esse indicatu in a descrizione di l'ordine.
- "Ùn micca u travagliu bè" - Per esempiu, l'elettronica hè intermittente, u visore hè scassu, scarichi rapidamente, e sì. Solitamente applicatu à l'elettronica.
- "A bassa qualità" - U più spessu riferitu à difetti visivi è difetti manifesti. Applia à ogni categuria di beni, ma in a maggior parte di i casi à i vestiti.
- "Pruduce" - L'elementu hè una falsa. In realtà per analoghi à bon canta di elettronica. Ancu se parechji clienti fighjenu cunoscenza tali acquisti, quessa ùn anu micca negatu u fattu chì u fabbricante ùn hà u dirittu di fà u so produttu simile à marche mondiali noti è analoghi. Cume di regula, quandu selezziunate questu articulu in u prughjettu di a disputa, va immediatamente in a modalità "aggravata" cù u participazione di un specialista AliExpress. Se u compratore prova di a so innocenza, u serviziu, in parechji casi, smette di cooperà cun tale venditore.
- "Ricevutu menu quantità chè" - Quantità insufficiente di merci - inferiore a quelle indicate nantu à u situ, o inferiori à a quantità indicata da u cumpratore in a candidatura.
- "Empty package, there is nothing inside" - U pacchettu era vacante, u pruduttu manca. C'eranu scelte per uttene un pacchetto vuoto in una scatula di parcella.
- "Articulu dannatu / rotto" - Ci sò difetti evidenti è difettosi, cumpresi o parziali. Di solitu si riferisce à tali casi chì a merce era inizialmente in buone condizioni, ma sò stati danneggiati in u prucessu di l'imballu o di u trasportu.
- "U mezu di spedizioni utilizatu hè differente da chjamatu" - A merce hè stata spedita da u serviziu ingannatu sceltu da u cumpratore quandu mette l'ordine. Questu hè pertinente per i casi in cui u cliente hà pagatu per i servizii di una sucetà logistica costosa, è u mittente hà utilizzatu l'altru sferente. In tali casi, a qualità è a velocità di consegna ponu soffre.
Se a risposta era selezionata in precedenza "No", e scelte saranu i seguenti:
- "A prutezzione di l'ordine scade, ma u pacchettu hè sempri in passatu." - I merci ùn trasmettenu micca per un bellu pezzu.
- "L'azienda di trasportu hà resu à l'ordine" - U pruduttu hè statu restituitu à u venditore da u serviziu di consegna. Di solitu questu accade in eventu di prublemi doganali è di l'insurce erratu di i documenti da u mittente.
- "Nisuna informazione di seguimentu" - U mittente o u serviziu di consegna ùn dighjisce micca i dati di traccia di i marche, o ùn ci hè più numaru di traccia.
- "U dogane hè troppu altu, ùn vogliu pagà" - C'è stati prublemi cù u passu di e dogane è a merce hè stata arrestata prima di l'introduzione di un daziunu supplementare. Deve generalmente pagà u cliente.
- "U venditore hà inviatu l'ordine à un indirizzu sbagliato" - Stu prublema pò esse identificatu sia in a tappa di seguitu sia quandu arriva u caricu.
Passu 3: A scegliu a compensazione
A terza domanda hè "I vostri requisiti di compensazione". Ci hè dui risposte possibili - "Rimbursu in piena"nant'à "Rimborso parziale". In a seconda opzione, hè necessariu specificà a quantità desiderata. Un rimborsu parziale hè preferibile in una situazione in cui u cumpratore conserva sempre i prudutti è vuole solu una compensazione parziale per l'inconveniente.
Come annunziatu sopra, in rispettu à certe categorie di merci, pudete ottene doppia compensazione. Hè applicatu per a gioielleria, a mobilia cara o l'elettronica.
Passu 4: Ritornu à Spedizioni
In casu chì l'usu risponde prima "Sì" à a quistione di se u pacchettu hè statu ricevutu, u serviziu offrirà di risponde à a domanda "Volite mandà a merce indietro?".
Dunque, avete a sapità chì in stu casu, u cumpratore hè già u mittente, è deve pagà per tuttu è ellu. Spessu hè in quantu soldi decente. Alcuni fornitori puderanu rifiutà una compensazione cumplessa senza rinviare a merce, è cusì megliu di ricusallà à st'arrivu in casu chì l'ordine sia veramente costu è chì paghera e paghi.
Passu 5: Prudentimentu Prudutimentu e Pruduzione di u Prugramma
L'ultima parte hè "Per piacè, spiegate u vostru reclamu in dettaglio". Quì hè necessariu descrivere di modu indipendente in un campu separatu a vostra rivendicazione à u pruduttu, ciò chì ùn serve micca è perchè. Bisognu à scrive in Inglese. Ancu s'ellu cumprende parlà a lingua di u paese in cui si trova l'azienda, sta correspondenza sarà sempre littata da un specialista AliExpress se a disputa arriva à a fase acuta. Dunque, hè megliu à fà una conversazione immediatamente in a lingua internaziunale cumuni accettata.
Oghji ancu quì avete bisognu di attaccà a prova di a vostra giustizia (per esempio, una foto di un pruduttu difettu, o una registrazione video di a panatura di l'attrezzi è di u travagliu micca). A più evidenze, u megliu. L'aggiunzione hè fatta cù u pulsante "Add Applicazioni".
Processo di disputa
Questa misura forza u venditore à dialogu. Ora, ogni rispondente riceve un certu tempu tempurariu per a risposta. Se una di e parti ùn risponde micca à u tempu attribuitu, sarà cunsideratu sbagliatu, è a disputa sarà soddisfatta in direzione di u secondu latu. Nel corso di a disputa, u cumpratore deve mette e so richieste è ghjustificà, u venditore deve ghjustificà a so posizione è offre compromessi. In certi casi, u fornitore accunsente immediatamente incondizionatamente à e condizioni di u cliente.
In u prucessu, pudete cambià a vostra dumanda, se hè necessariu. Per fà quessa, cliccate nantu à a tonalità "Edit". Questu aghjunghje novu evidenze, fatti, e sì. Per esempiu, questu hè utuleu, quandu, in u corso di una disputa, l'usu hè trovu ulteriori malfunzionamenti o difetti.
Se a comunicazione ùn dà micca risultati, allora dopu l'usu pò traduce u spargimentu "Claims". Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante. "Affinà l'argumentu". A disputa passa puru in una tappa aggravante automaticamente s'ellu ùn hè micca pussibuli di ghjunghje un accordu entro 15 ghjorni. In stu casu, un rapprisentante di u serviziu AliExpress, chì funziula da un arbitru, si unisce ancu à u showdown. Vene analizza a correzione, l'evidenza furnita da u cumpratore, l'argumentazioni di u venditore è rende un verdict incondizionatu. Durante u travagliu di u travagliu, u rapprisentante pò dumandà à e dumte altre questioni.
Hè impurtante sapè chì a disputa pò esse aperta una volta. Spessu, certi venditori pò offra sconti o altri bonifici in casu di un prelevamentu di reclamo. In stu casu, ci vole à pensà duie volte per fà cunessioni.
Conversazione cù u venditore
Infine vale a dì di dì chì pudete fà senza una cefalea. U serviziu sempre cunsiglii prima di tutti di provà à trattà cun u venditore in modu pacificu. Per fà quessa, ci hè una correspondenza cù u venditore, induve pudete presentà reclami è dumandate e dumande. I fornitori cunsissiosi pruvanu sempre a risolve i prublemi già in sta tappa, allora ci hè sempre a possibilità chì e cose anu micca accade in una disputa.