Instagram lancia un hosting di video per video verticali

Instagram hà annunziatu u lance di un serviziu video chì permette di scaricà è visualizà i clip verticali finu à un'ura. L'utenti puderanu guardà tali video sia in stissa Instagram, sia in una applicazione speciale - IGTV.

À sente l'amministratore di Instagram, Kevin Sistrom, u novu serviziu hè statu creatu per u cunsumu cunsideratu di i cuntenuti mediaticu nantu à i telefoni intelligenti è hè per quessa tutti i video in questu sò orientati verticalmente. L'utenti ùn anu ancu per passà tempu a ricerca di videos interessanti, postu abbonamenti è materiali raccomandati sò visualizati immediatamente nant'à u schermu iniziale di l'applicazione. Come YouTube, i canali di i ghjurnali blogger saranu dispunibili in IGTV, è l'autori pò scaricà video no solu da dispositivi mobili, ma dinò da i computer.

L'applicazione IGTV sarà dispunibile in Android è iOS in e prossime settimane. U direttore d'arte Louis Vuitton Virgil Ablo è a cantante Selena Gomez anu annunziatu per a creazione di i so proprii canali in u serviziu video.