Qualunque micca cummercializariu in un modu è un altru cuntene a prutezzione contra a copia senza licenza. Sistemi operativi Microsoft è in particulare Windows 7 usanu l'attivazione di Internet in quantu prutezzione. Oghje hè vulsutu à dite chì limitesi ci sò in a copia non attivata di a settima versione di Windows.
Chì minaccia a mancanza di attivazione di Windows 7
U prucessu di attivazione hè essenzialmente un missaghju per i sviluppatori chì a vostra copia di u sistema operativo hè stata acquistata legalmente è e so funzioni saranu completamente sbloccate. Cosa ci hè di a versione non attivata?
Limitazioni non registate di Windows 7
- Circa trè settimane dopu u primu lanciu di u sistema operativo, travaglia cum'è u solitu, senza restrizioni, ma di volta in volta ci saranu missaghji nantu à a necessità di registrà i vostri "sette", e più u fine di u periodu di prova, più spessu questi messaggi appariranu.
- Se dopu u periodu di prova, chì hè 30 ghjorni, u sistema operativu ùn hè micca attivatu, u modalità di funziunità limitata sarà attivata - u modu di funzionalità limitata. I limitazioni sò cumprate:
- Quandu si principia u vostru computer prima di l'iniziu di l'OS, apparirà una finestra cù una offerta da attivà - ùn puderete micca chiusu manualmente, duverete aspettà 20 secondi finu chì si chiudenu automaticamente;
- U tavulinu cambierà automaticamente in un rettangulu neri, cum'è in "Modu pratettu", cù u missaghju "A vostra copia di Windows ùn hè micca vera." à e angine di u visore. I sfondi possono esse cambiati manualmente, ma dopu à un'ora torneranu automaticamente à u pieno di neri cù un avvertimentu;
- A intervalli à tempu, una notificazione sarà visualizata impegnativa attivazione, cù tutte a finestra aperta minimizata. In più, ci sarà notificazioni nantu à a necessità di registrà una copia di Windows, chì sò visualizzate in cima à tutte e finestre.
- Alcune di e vecchie costruzioni di a settima versione di e "Windows" versioni di Standard è Ultimate à a fine di u periodu di prova sò state spente annantu à ogni ora, ma sta restrizzione ùn hè dispunibile in l'ultime versioni rilasciate.
- Fà a fine di u supportu principale per Windows 7, chì finì in ghjennaghju 2015, l'utenti cun una opzione non attivata continuavanu à riceve aggiornamenti principali, ma ùn pudianu aggiornà Microsoft Security Essentials e prodotti Microsoft similari. U supportu allargatu cun l'aggiornamentu di a situazione secondaria hè sempre in corso, ma l'utenti cun copie non registrate ùn ponu micca riceve.
Pò rimuovere restrizioni senza attivà Windows
U unicu mezu giuridicu per rimuovere e restrizzioni una volta per tutte hè di cumprà una chjave di licenza è attivà u sistema operativu. Tuttavia, ci hè un modu per allungà u periodu di prova à 120 ghjorni o 1 annu (dipindendu a versione di u G-7). Per aduprà stu metudu, seguite e istruzioni sottu:
- Avemu bisognu di apertura "Linea di cumannu" per nome di l'administratore. U modu più faciule per fà ciò è da u menù. "Start": chjama è seleziona "Tutti i prugrammi".
- Espandi l'annuariu "Standard", in cui vi truverete "Linea di cumandamentu". Fate un clic destro nantu ad elli, poi in u menù contestuale utilizza l'opzione "Run as administrator".
- Inserite u comando chì seguita in a scatula "Linea di cumannu" è cliccate Enter:
slmgr -rearm
- Cliccate "OK" per chiuderete u missaghju riguardu a successione di u cumandamentu.
A durata di u periodu di prova di a vostra Windows si stalla.
Questu metudu hà parechji difetti - oltre à u fattu chì u prucessu ùn pò esse adupratu senza cusì, u cumandamentu di l'estensione deverà esse ripetutu ogni 30 ghjorni prima di a data di scadenza. Dunque, ùn ne raconciamo micca cunfida solu, ma acquitta sempre a chjave di licenza è registra cumpletamente u sistema, bè, avà sò giuvuli micca.
Avemu capitu ciò chì accade se ùn attivate micca Windows 7. Cumu si pudete vede, questu impone certi limitazioni - ùn influenzanu micca e prestazioni di u sistema operativu, ma ponenu u so usu disagiatu.